RATT isi bate joc de primarul Nicolae Robu! Ce se intampla cu noile microbuze violet de la Timisoara?

TIMISOARA. Primaria a primit la jumatatea lunii decembrie primele 6 minibuze de la Mercedes din lotul de 20 pe care il are contractat cu firma germana, insa deocamdata acestea sunt doar piese de muzeu in garajul RATT.

CITESTE SI: Groaznic accident pe o sosea din Banat! 3 tineri au murit 

La inceputul lunii ianuarie, primarul Nicolae Robu spunea ca in maxim doua saptamani, minibuzele vor fi vazute pe traseu, pe strazile din Timisoara.

Cele sase vor intra cat de curand in uz, probabil intr-o saptamana sau doua. Am cerut directorului Goia sa le puna in circulatie, chiar si fara sistemul de ticketing al UTI, daca ei mai intarzie. Traseele… urmeaza sa vina directorul cu o propunere concreta. Probabil ca vor fi si zone care acum sunt neacoperite si care vor fi prevazute cu trasee. Vom avea la ore de varf si o suplimentare a mijloacelor de transport pe traseele pe care circula actualele mijloace de transport cand acestea nu fac fata„, spunea la inceputul anului primarul Nicolae Robu.

A trecut mai bine de o luna si jumatate de la acea declaratie, iar minibuzele sunt in acelasi loc in care erau la inceputul anului. Primarul spune ca deocamdata reprezentantii RATT n-au fost in stare sa-i faca o propunere pentru viitoarele trasee ale minibuzelor.

CITESTE SI: Parca a intrat in pamant! Politistii cauta o femeie DISPARUTA la Timisoara. Daca ai vazut-o, suna imediat la 112! 

Nu stiu care e situatia. Nu va pot spune. Raman cu aceleasi nemultumiri la adresa RATT- ului. Este o regie unde se impun schimbari pentru ca nu face ceea ce trebuie pentru satisfactia timisorenilor. Nu pot sa intelege sub nicio forma de ce 6 minibuze stau si acum, desi eu i-am cerut directorului in repetate randuri sa le puna in circulatie in anumita conceptie de utilizare, care lui ii apartine, nu mie. Testam si pe parcurs vom vedea care e cel mai bun lucru pe care il putem face cu ele, dar le tinem pur si simplu in garaj. Nu mi-a prezentat nimic„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro, primarul Nicolae Robu.

Edilul i-a dat sarcina de serviciu city managerului Robert Kristof sa puna presiune pe oficialii RATT pentru ca regia sa faca cat mai repede graficele dupa care vor circula minibuzele, dar si pentru implementarea unui sistem de plata prin telefon a biletelor pe mijloacele de transport de catre timisoreni.

I-am dat sarcina city managerului Robert Kristof sa se tina de capul lui (n.r Ioan Goia, director RATT) si cu asta si cu taxarea prin telefon, ca si acesta este un proiect care se tot tergiverseaza. Oamenii trebuie sa poata plati de pe telefon, nu sa tot caute chioscuri si sa fie in situatii delicate ca nu au bilet„, a spus pentru opiniatimisoarei.ro, Nicolae Robu.

Autobuzele de capacitate mica sunt vopsite in alb-violet, au aer conditionat, rampa pentru persoanele cu dizabilitati. Au fost montate aparatele pentru validat abonamentele si sunt iluminate in interior cu niste LED-uri albe si albastre care dau o lumina violet. Podeaua este coborata si toate au motorizare Euro 6.
Pretul platit de municipalitate pentru un minibuz este de 560.000 de lei.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Poate ar fi cazul pentru a schimbare in conducererea RATT

    • timisoarean ai dreptate, stiu ca in urma cu cativa ani si robu vroia sa il schimbe pe goia, dar se pare ca are sustinere serioasa…parca a fost pus pe viata sef peste ratt

  2. Deci primatul a dat 125.000 euro pe bucata pentru niste microbuze la care nu li se cunoaste destinatia sau utilitatea? Le-a luat doar asa ca i-au ramas niste bani pe card si nu stia ce sa faca cu ei?
    Si acum e de vina RATT ca nu inventeaza un traseu pentru maxitaxiurile astea?
    Propun sa le trimita pe acelasi traseu pe care merg si masinutele electrice achizitionate de primarie si vaporasele de termopan, adica sa dea ture prin depoul RATT.

    • Exact! Acolo vor și rămâne vreme îndelungată, dacă Goia (era să scriu Dl. Goe) nu va fi zburat cât mai degrabă din fotoliul lui călduș, unde nu face nimic altceva decât beșini. Iar microbuzele reprezintă niște cheltuieli inutile, pentru o ipotetică firmă de maxi-taxi a RATT, complet inutilă, în loc să se fi achiziționat autobuze articulate, pentru că de astea este nevoie în Timișoara. Dar Robu nu se consultă niciodată cu nimeni când este vorba de cheltuit (aruncat pe geam) banii Babachii (biata Timișoară, pricopsită cu acest specimen de primar incompetent din cauza absenteismului la alegeri), așa că rezultatul se vede – doar în depoul RATT. Mișto!

  3. Nu circul cu mijloacele de transport RATT.Dar sun revoltat cand vad autobuze articulate circuland pe diferite trasee fara nici un pasager.

  4. Faceti un traseu special cu toate pentru nea robi sa mearga pana la el la bocsig gara. In loc sa fi alocat banii aia sa reconditioneze actualele autobuze care in 12-13 ani de exploatare de cand au fost cumparate au ajuns intr-o stare jalnica nea robi cumpara dube de maxi taxi.

  5. Dl. Primar bazaie ca musca prinsa in mierea comisionului (cine l-a luat? cat a luat?) incapabil sa vada ce e in afara, in realitatea cetateanului „sponsor”! Ce linistita era viata la Bocsig, nu?!

  6. Niste gunoaie de microbuze, in loc sa se cumpere autobuze mari intr-un oras in care numarul locuitorilor creste, ei cumpara microbuze de 20 de locuri (nu sunt sigur ca incap 20 de persoane acolo).

  7. ziceti-i lu goia si lu robu sa intrebe cetatenii ce trasee sa aiba microbuzele astea, ca ei stiu cel mai bine. zona bucovina de exemplu

  8. La Bucuresti n-ar fi avut loc balba asta, ar fi fost demis demult directorul regiei de transport in comun…

  9. Cred ca o idee ar fi alocarea acestor microbuse ca masini care sa circule toata noaptea pe niste trasee circulare cu un tarif modic sa zicem 5 lei, ar fi un serviciu benefic dupa parerea mea. In orice capitala europeana care se respecta exista astfel de masini, spaniolii de ex. in Madrid le numesc cu mare drag, bufnite.