Opinia Timisoarei

Raliul Banatului si-a confirmat renumele de competitie de risc maxim: trei echipaje au abandonat intrecerea, dupa ce bolizii au iesit in decor!

TIMISOARA. Adrenalina a facut parte din reteta de succes a Raliului Banatului, mai cu seama in ziua a doua a competitiei, cand cele 10 echipaje cu masini dotate pentru parcurgerea de trasee montane au luat startul catre probele speciale din zona Lacului Surduc, respectiv Crivina, Fardea, Criciova si retur.

Ploile cazute din belsug in noaptea de sambata spre duminica au facut aproape impracticabil unul dintre traseele pe care urma sa se desfasoare o proba speciala, astfel ca organizatorii au fost la un pas sa suspende deplasarea in regim de raliu pe acest traseu. Doar ca pilotii si navigatorii inscrisi in concurs nu au fost de cord cu aceasta decizie si au rulat cu atentie sporita pe PS3, un traseu lung de aproape 14 kilometri, care la ora concursului era plin de aluviuni si crengi aduse de furtuna.

Din fericire, toate echipajele au trecut cu bine peste acest hop, cu exceptia tandemului Giurisici – Rotaru, care au fost nevoiti sa abandoneze din cauza unei defectiuni majore la cutia de viteze.

Membrii echipajelor nu au fost de acord cu suspendarea traseului de la Hauzesti, chiar daca era aproape impracticabil in regim de mare viteza! Din fericire, pilotii si navigatorii si-a dovedit maiestria si nu au existat nici un fel de incidente”, a precizat Lola Giurisici, presedintele Comisiei de Automobilism si Karting din cadrul ACR Timis.

Chiar daca pe traseele deosebit de dificile au fost dezvoltate viteze de peste 100 km/h, spre deliciul sutelor de spectatori adunati in zonele de start, nici una dintre masini nu a iesit in decor, spre deosebire de prima zi a competitiei, cand doi piloti experimentati au fost nevoiti sa abandoneze din cauza impactului cu bordurile din zona palmierilor lui Robu.

Cum era de asteptat, Alexandru Krepelka si Carmen Kraus si-au confirmat valoarea si au castigat clasa II-a de concurs si openul Raliului Banatului, alaturi de Lepadusa – Mateut (clasa III) si Marcovici – Sucan (clasa I).

La Clasic Car, adica proba de concurs care s-a desfasurat doar in Timisoara, pentru masinile nedotate de VTM, s-a remarcat Claudiu Popa, care a castigat openul si clasa II de concurs.

De remarcat prestatia aplaudata a echipajului Preunca – Ilas, care, desi la prima participare la un raliu pe trasee montane, au reusit sa ocupe locul II la clasele II si III, dar si locul III la clasa I de concurs…

CITESTE SI: Prima zi din Raliul Banatului de la Timisoara a fost cu ghinion pentru doi dintre cei mai buni piloti de raliu! Acestia au fost nevoiti sa abandoneze, dupa iesiri in decor!

Exit mobile version