Probleme mari pe Autostrada Lugoj – Deva Lot 4. Seful CNAIR e convins ca se deschide traficului pana de Craciun

TIMISOARA. „In urma inspectiilor de pe santierele aflate in executie si a datelor pe care le am la aceasta ora, pot spune ca la finalul anului vor fi date in folosinta loturile 3 si 4 ale autostrazii Sebes-Turda si lotul 4 al autostrazii Lugoj-Deva„, declara zilele acestea pentru capital.ro directorul Companiei Nationale de Auostrazi si Infrastructura Rutiera, Stefan Ionita.

CITESTE SI: Se pun noi semafoare in Timisoara sau se desfiinteaza treceri de pietoni. Ultimul plan al primarului Nicolae Robu pentru fluidizarea traficului in oras 

Echipa de la Asociatia Pro Infrastructura demonteaza spusele sefului CNAIR.

Pana la incheierea sezonului in constructii au mai ramas aproximativ 3 luni de zile, timp in care domnul director considera ca lotul 4 al autostrazii Lugoj-Deva va ajunge de la un stadiu fizic de aproximativ 65%, acumulat in ultimii 3 ani, la un stadiu de 100%, pentru a putea fi dat in folosinta„, noteaza cei de la Pro Infrastructura.

Totodata, echipa de monitorizare a trecut in revista chestiunile ramase inca nerezolvate pe acest segment de autostrada despre care e greu de crezut ca vor fi puse la punct in cele aproximativ 3 luni ramase din termenul de finalizare inaintat de seful CNAIR.

Pe acest lot de autostrada exista o serie de probleme inca nerezolvate, cum ar fi relocarea unor stalpi de curent care se afla pe aliniamentul autostrazii sau a unor conducte. in plus, lucrarile in zona vestitului „deal cu lilieci” sunt inca intr-un stadiu incipient, derulandu-se inca investigatii pentru a definitiva solutia tehnica ce urmeaza a fi pusa in opera. Sunt si alte puncte critice, precum lucrarile de consolidare din zona carierei de la Bretea Muresana, executia debleului si viaductului Branisca dar si finalizarea nodului Soimus„, precizeaza cei de la Asociatia Pro Infrastructura.

Concluzia celor de la echipa de monitorizare a investitiilor in infrastructura este clara.

Simplu spus, volumul de munca foarte mare si provocarile tehnice din „dealul cu lilieci” fac imposibila deschiderea lotului dintre Ilia si Soimus in acest an. Declaratiile domnului Ionita sunt mincinoase si iresponsabile!„, au precizat reprezentantii organizatiei care urmareste dezvoltarea infrastructurii Romaniei.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Acest cacat de proiectant nu a avut timp sa prevada deci unde este spaga?

    .

  2. Atrag atentia…, sa fie verificate toate autovehiculele transport marfa, bunuri si de pasageri in special inmatriculate in strainatate care nu isi justifica prezenta in localitatiile Lugoj, Recas si Faget si pe centurile aferente acestor localitati, deoarece toate transporturile vor fi considerate suspecte de orice natura daca mai tranziteaza aceste localitati fara documente legale de transport pentru aceste localitati si se interzice tranzitul international pe aceste centuri, deoarece nu au nici o justificare sa ocolesca !!!

    • Sustin. Poate aduc rame si furnici care vor roade infrastructura. In plus:
      – sa fie inyterzisa intrarea furunilor dinspre Serbia si Ungaria,
      – prin decret …. calendarul – si evolutia vremii – sa fie oprite pe prima zi cu soare si mantinut pana la terminarea lucrarilor, chiar daca prin asta vom ajunge cu 2 ani in urma; altfel toamna si iarna vor veni prea devreme (iarna nu-i ca vara)
      – alte masuri care sa sustinA FINALIZAREA TRONSOANELOR LIPSA.