Prima bucata din Autostrada Timisoara-Lugoj e gata, dar soferii nu se pot folosi de ea, pentru ca autoritatile l-au asteptat pe Ponta sa taie panglica! FOTO!

TIMISOARA. Primul lot din autostrada-record, care a fost finalizata cu circa 6 luni inainte de termen, mai exact Autostrada Timisoara-Lugoj, este gata, au fost trasate marcajele, au fost montate indicatoare, dar nici urma de sofer. E pustie!

Soferii nu se pot folosi de primul lot din Autostrada Timisoara-Lugoj, de 9,5 kilometri, desi drumul este finalizat. Motivul este ca autoritatile locale si cele judetene l-au asteptat pe premierul Victor Ponta sa dea drumul circulatiei. Numai ca Ponta a anuntat, transant, ca nu va face deplasarea la Timisoara pentru nici 10 kilometri de autostrada. Aceasta dupa ce mai multe publicatii au facut haz pe seama intentiei sale de a taia panglica la 9,5 km, sustinand ca pana si Boc a inaugurat distante mai mari. Ca sa nu fie ridiculizat din nou, premierul nu mai vine pe autostrada, asa cum programase cu multa vreme inainte.

Autostrada cainilor vagabonzi

Oricum, pana sa patrunda soferii pe noua sosea, cainii par a fi stapani. La o scurta vizita pe tronsonul de 9,5 kilometri pot fi observate haite de caini care circula nestingheriti pe o autostrada ce pare a fi numai a lor.

Cei 9,5 kilometri de autostrada dintre Timisoara si Lugoj, care reprezinta primul tronson, au fost finalizati cu circa sase luni inainte de termenul fixat pentru aprilie 2013.

Valoarea primului tronson al Autostrazii Timisoara-Lugoj este de 210.369.462, 74 lei (fara TVA), din care contributia Uniunii Europene este de 178.814.043,33 lei, iar contributia Guvernului Romaniei este de 31.555.419,41 lei.

Pe tronsonul de 9,5 kilometri de autostrada s-au construit patru poduri si sase pasaje, dar si un nod rutier.

Lucrarile la acest prim tronson au inceput in octombrie 2011.

Autostrada Timisoara-Lugoj are o lungime totala de 35,125 de kilometri, iar valoarea totala a proiectului este de 1.421.992.279 lei.

Autostrada Timisoara-Lugoj va face parte din coridorul IV Pan-European, menit sa asigure conexiunea dintre statele membre ale Uniunii Europene si cele aderate dupa 2004 si 2007. Traseul coridorului este Dresden – Nurnberg – Praga – Viena – Bratislava – Gyor – Budapesta – Arad, apoi se ramifica in doua: Timisoara – Deva – Sibiu – Pitesti – Bucuresti – Constanta si Timisoara – Drobeta Turnu Severin -Vidin – Sofia – Salonic.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. macar cacarau sa vina… sau bojin… robu. robu nu poate sa taie panglica?

  2. vai de voi pedelistilor. ce nu ati inteles ca Pontacu nu taie panglici la chestii mai mici de 50 de km ? 8 km sa tai panglica ? Numa Boc cel mic taia panglici pe … dimensiunea lui

  3. Este o mare realizare raportata la timp si costuri.
    Ideea e ca ar fi rusinos sa astepti dupa taiatul panglicii.Eventual sa o taie daca fac toata autostrada inainte de termen si la 5-6 milioane euro/km.
    Atunci putem spune ca intram in normalitate.
    In rest,circ mediatic ieftin

  4. Eventual sa nu se mai deschida nici autostrada pana sunt finalizate toate cap-coada…Tare s-ar mai bucura soferii din romania!Pe de o parte ne plangem ca n-avem autostrazi pe de alta parte stam cu ele nedechise ca nu vrem sa deschidem de la 50 de km in sus.

  5. SA VINA BASESCU!!

  6. normal ca Ponta nu poate veni la o astfel de inaugurare ca la noi este un lucru neobisnuit sa se termine o lucrare asa de repede

  7. Nu vine Ponta la autostrada,…el e autorizat doar la drumuri comunale.

  8. Haideti ca este penibil.Cred ca numai in Romania se inaugureaza cu surle si trambite autostrazi de….9 km..
    Chiar are dreptate 4 eyes,este aiurea ca primul ministru sa cheltuie o gramada de bani cu deplasarea sa inaugureze…9,5 km de drum…