Primele licitatii ale lui Nicolae Robu oprite la Timisoara de Dominic Fritz: Nu sunt bani

TIMISOARA. Au fost oprite doua licitiatii aflate in derulare la Primaria Timisoara din vremea lui Nicolae Robu. Noul primar a decis sa le suspende pentru ca nu sunt bani in visterie.

CITESTE SI: Dominic Fritz opreste taxa pe paragina la Timisoara. Nu ne mai permitem sa pierdem zeci de procese pentru supraimpozitare. Ce planuri are primarul pentru reabilitarea fatadelor scorojite ale cladirilor istorice 

Este vorba de serviciul de curatenie din Primaria Timisoara, respectiv construirea primei parcari supraetajate de pe Take Ionescu, unde se va amenaja Multiplexity, Centrul de Arte si Tehnologii, ce trebuie ridicat in virtutea angajamentului din dosarul pentru Capitala Culturala a Europei, obiectiv aflat acum in proiectare si executie inca din vara.

Am luat la puricat toate procedurile de licitatie care sunt in derulare. A trebuit sa oprim 2 licitatii, pentru ca, deocamdata, nu dispunem de resurse financiare pentru a le da curs. Prima este despre externalizarea serviciilor de curatenie din Primaria Timisoara, unde sunt prevazute 18 milioane. Momentan, curatenia e asigurata de cei de la Colterm si Horticultura. Trebuie sa analizam care e solutia cea mai eficace pe care o putem si plati, pentru ca in situatia actuala nu avem banii pentru acest serviciu de 18 milioane lei. O alta licitatie pe care trebuie s-o oprim, deocamdata, este tot de 18 milioane. Este parcarea de la Multiplexity, acolo trebuie sa clarificam niste lucruri, pana cand stim cum exact se poate finanta„, a anuntat primarul Dominic Fritz.

Conform documentatiei, parcarea de la Multiplexity ar fi trebuit sa aiba 4 etaje, 140 de locuri, spatii pentru birouri, un snackbar, o sala de sedinte si spatiu verde. Costurile au fost estimate la 4 milioane de euro.

Ofertele firmelor interesate puteau fi depuse pana in 9 noiembrie.

CITESTE SI: Pentru ca ambulantele nu mai fac fata, pacientii cu COVID vor fi adusi la spital cu microbuze STPT, la Timisoara. Anuntul primarului Dominic Fritz 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Tot respectul.
    Acea parcare nu trebuie executata de Primarie.
    Acolo sunt interese private si aceia trebuie sa isi asigure pe terenul propriu locuri de parcare.
    Ma bucur de decizia dvs.

  2. la 4 milioane de euro serviciul de curatenie in cladirea Primariei stiam o firma din Germania care venea cu avionul de la Munchen luni si pleca vineri dupa masa, hotie pe bani publici

  3. In opinia mea, parcarile ar trebui facute in subteran, una din locatii ar fi sub Piata 700

  4. La 200m de multiplexity exte parcarea supraetajata de la ISHO care e goala mai tot timpul. Eu sunt sigur ca un parteneriat (care nu implica costuri) cu ISHO pentru parcare si folosirea piatetei din spatele birourilor ca spatiu expozitional e cea mai buna solutie decat o cladire care va sta goala dupa aceea. Unde mai pui ca majoritatea turistilor vor fi pe jos.

    • Esti prost informat. Locurile sunt libere la ISHO pt ca mai sunt de construit inca 500-600 de apartamente, iar ei au executat in avans locurile de parcare. Dupa ce termina proiectul nu o sa mai fie locuri libere. Era o solutie un investotor care facea langa Primarie cateva sute de locuri de parcare publice( fostul inspectorat scolar) insa dl Fritz fiind in campanie sa opus proiectului, ia facut investitorului numai mizerii ( a facut cica dezbatere publica si si a adus oligofrenii de la casa de copii, care rageau ca niste descreierati/ii public pe siteul PMT). Ma mir ca dintr-o data, gata nu mai sunt fonduri UE, numai sunt asa experti in gasirea de capital. Un oras fara investitii ii mort. Poate ne anunta ce face Primaria, daca parcari nu fac, infrastructura nu fac ca ei sunt ecologisti, de priblema sanitara nu se ocupa. Totusi poate ne anunta cu ce se ocupa.

      • Da,la ISHO sunt parcari contra cost.Sunt curios cati dintre locatari vor parca la ISHO.Deocamdata pe partea soselei de la Badea Cartan pana la prefectura, pe spatiul verde ,pe trotuarul de langa politie, sunt parcate masini.In aceste conditii am parcat la ISHO unde erau parcate 3 masini.
        Pana nu se incepe ridicarea in forta a masinilor parcate IN LOCURI INTERZISE si aplicarea amenzilor nu ne vom invata.

      • Multe din ultimele investiti ale lui Robu au fost din ban public, nu fonduri europe. Bulevardul Sudului + Lidia, Modernizare Calea Buziasului segmentul AEM-Banatul, Parcarea supraetajata. Zero, ZERO fonduri europene… Arunca-ti o privire la ce se face in Cluj intre blocuri unde sa faceau parcari subterane in cartiere si deasupra e parc, noi facem modernizare in „forta” doboram garajele si asfaltam tot.

  5. LA 18 milioane de lei curatenia in sedii, asta se numeste furt din banul public!
    Bataia de joc si jaful din timpul Robului trebuie stopate de urgenta!
    Nu mai aveti de unde fura,liberalilor, ca s-a ajuns la fundul sacului!
    Numai un ins infect ca Robu a putut sa admita aceste hotii !

  6. nu o fost placuta „dezvoltarea in forta”… incepe „nedezvoltarea in forta” :))))))

    • Incepe încarcerarea in forță! La Popa Șapcă. Doamne ajută!

  7. Ar sa plătim facturi de milioane la italienii de la Enel, avem bani, nu?! Multinaționalele care fac profituri colosale pe spatele nostru, din privatizări pe 2 bani, dar când e sa plătească impozitul pe profit, apelează la trucuri și scheme fiscale murdare, ducând întregul profit sa îl impoziteze acasă. Că deh, sa în așeze ai lor impozit gras, nu România… Oare câte telefoane o fii primit Fritz de la colegii italieni, ptr acești bani…?! Mi-e silă…

    • Pe spatele nostru de muncitori la privat, nu pe al tau, bugetar împuțit! O fost bine când munceai o ora pe zi dar luai salar mai mare ca la privat?!

    • Pentru adevaratii patrioti e preferabil sa fure „ai nostri” un miliard decat „strainii” un milion, de parca strainii n-ar „fura” pe baza legilor facute, ce surpriza, tot „de-ai nostri”.

  8. Cand am auzit ca primaria face parcare supraetajata cu 140 locuri de parcare m-am gandit ca o sa creeze 140 de locuri de parcare in plus pentru zona respectiva. Dar se pare ca pe langa parcare, in aceeasi cladire se fac si birouri deci in consecinta in zona vor fi 140 locuri de parcare minus cele ocupate de cei care vin la birourile respective. Cred ca lumea asteapta ca primaria sa faca locuri noi de parcare, punct, si sa-i lase pe investitorii privati sa faca busniss center-uri.

  9. avem nevoie de parcari

  10. Cu tot respectul, orasul are alte prioritati decat parcarea aia. Locatia parcarii si proximitatea acesteia de un complex rezidential spun multe, dar poate ca investitorii ar trebui totusi sa investeasca serios nu sa astepte ca primaria sa faca…

    • Ba esti nebun ? De ce bagi tu investitorii privati in mizeria lui Fritz ? Pai investitorul ala la care faci tu referire are executate in avans cateva sute de parcari. In plus in Timisoara la fiecare apartament (nou) construit trebuie sa ai 1,2 locuri de parcare, parcari care se fac pentru ca altfel nu obtii permisele de construire. Ca sa justificati incopententa autoritatilor publice locale in a gasi surse de finantare, gasiti motive. Da sa nu se mai faca nimic in oras, nici parcari, nici drumuri, nici WC-uri. Dar ma intreb cum sa gandit Fritz ca vine la PMT gaseste un 1 miliard de euro care il astepata pe el sa ii imparta. :)). Banii o sa fie din ce in ce mai putini, avand in vedere criza sanitara. Dar investitii trebuie facute. De ce sa nu faca parcarea aia, pai iti zic eu daca o ia de la capat sa faca in alta parte o ia de la capat cu studii de prefezabilitate, fezabilitate, oportunitate, ma rog toata birocratia. Sau sa gandit ca o da la niste baieti de la USR ca oha obtin aia fonduri UE, le plateste cateva milioane pe studii de fezabilitate …si dupa trece mandatul.

  11. Regret ca sunt in dezacord cu majoritatea soferilor (si eu conduc maisna)
    Daca cineva cu studii, cum sunt multi in acest oras, ar face o analiza cauza-efect al treficului aglomerat ar putea descoperi, ce sa vezi, sunt prea multe masini. Solutia: mai putine maisni, nu mai multe
    In soarelui s-au facut multe parcari, cam jalnice ca au taiat copacii si au turnat betoane (ascu le sparg sa bage conducte), dar s-au facut. In prima luna erau jumatate goale, in a doua luna pe sfert goale, acum sunt pline. De ce? pt ca va aduserati toate junghiurile de prin judetele de unde veniti, ca acu aveti unde le tine!
    Da ia ganditi-va: mai multe masini, mai multe parcari, cand iest toate in trafic ce va fi? Pana unde se poate mari strada sau parcarile? Se intra intr-un cerc vicios fara final fericit
    Mai ganditi-va!