Opinia Timisoarei

Primaria mai face o-ncercare, de peste 2,5 milioane euro. Prima pasarela din Timisoara care ar putea intra in reabilitare, la mai bine de 70 de ani de la construirea ei peste Bega

TIMISOARA. Cu proiect facut inca din 2019, podul pietonal de la capatul strazii Crizantemelor, care face legatura cu strada Gelu, in zona cartierelor Dambovita-Iosefin, ar putea intra in sfarsit in santier pentru modernizare. Aceasta dupa mai multe licitatii ratate pentru gasirea unui constructor, intr-una dintre proceduri fiind descoperite probleme mari si greseli in documentatia tehnica intocmita de municipalitate.

CITESTE SI: Aproape 75% dintre timisoreni cred ca Primaria nu cunoaste defel sau aproape deloc problemele reale ale locuitorilor si este ineficienta in rezolvarea lor. Rezultatele Barometrului pivind Calitatea Vietii, intocmit de Universitatea de Vest la comanda Primariei Timisoara 

Primaria Timisoara mai face o incercare si a lansat o noua licitatie, aceasta dupa ce devizul a fost actualizat la noile preturi.

Valoarea estimata a contractului este acum 10.766.099 lei fara TVA, adica aproape 2.600.000 de euro cu TVA.

Firmele interesate isi pot depune ofertele pana in 14 septembrie.

La finalizarea lucrarilor de consolidare si modernizare, pasarela va fi prevazuta cu culoare pietonale si pentru biciclisti, precum si cu zone de spatiu verde. Va fi iluminata arhitectural si va avea parapete de protectie.

Vor fi executate lucrari atat la supra-structura, cat si la deschideri, la bretelele de acces, la trepte si trotuare.
Avand in vedere ca e deosebit de utila celor care locuiesc in zona pentru a nu mai fi nevoiti sa ocoleasca aproximativ un kilometru pana la cel mai apropiat pod, este necesara reabilitarea, ceruta insistent si de riverani.

Lucrarile ar trebui sa fie gata in 6 luni.

Primaria Municipiului Timisoara a depus o cerere de finantare pentru acest proiect prin programul „Anghel Saligny”.

Pasarela care face legatura intre strazile Crizantemelor si Gelu a fost construita in 1949, iar de atunci nu a mai fost reabilitata complet niciodata. In prezent, este folosita de oamenii care isi scurteaza, in acest fel, drumul de pe o parte pe cealalta a raului Bega, fara sa fie nevoiti sa ocoleasca mai bine de un kilometru, pana la cel mai apropiat pod.

Sursa foto: mapio.net.

Exit mobile version