Opinia Timisoarei

Politistii locali vor sa stie cum le apreciaza timisorenii activitatea. Dupa ce au modernizat sistemul de preluare sesizari, au avut 16.000 de apeluri de la cetateni

TIMISOARA. Politia Locala a implementat inca de anul trecut doua module digitale de primire a sesizarilor din partea cetatenilor, iar numarul acestora a crescut exponential.

CITESTE SI: Lovituri in serie la case in constructie din Timis 

Este vorba despre un modul destinat exclusiv sesizarilor telefonice, care a fost pus in functiune in luna ianuarie a anului trecut, si un altul rezervat celor trimise prin e-mail, acesta din urma fiind activ din februarie.

In urma modernizarii sistemului, agentii au avut de gestionat 16.506 sesizari de la cetateni, din care 6282 telefonice, 5055 depuse in scris la Politia Locala sau transmise prin email, 4695 transmise prin intermediul Primariei si 474 prin intermediul formularului de contact de pe site-ul institutiei.

Fata de anul 2020, numarul sesizarilor a crescut cu 7188.

Introducerea celor doua module a dus si la reducerea cheltuielilor. Astfel, la Biroul Comunicare, Registratura si Evidenta Operativa a scazut cu 50% consumul de tonere si cu 20% cel de hârtie, iar la Serviciul Dispecerat si Control Acces a scazut cu 90% consumul de tonere si cu 50% cel de hârtie.

Politia Locala Timisoara va continua procesul de modernizare si in acest an. In perioada urmatoare, la aceste trei module de sesizari sa fie introdusa o sectiune noua, de urmarire a stadiului in care se afla sesizarea transmisa. Tot pe site a fost introdusa o sectiune de Opinia Dumneavoastra, https://polcomtim.ro/opinia-dumneavoastra/, unde cetatenii isi pot exprima parerea fata de activitatea institutiei si a politistilor locali.

Exit mobile version