Opinia Timisoarei

Pasaje peste calea ferata si largirea unei artere la 4 benzi, strategia pentru fluidizarea traficului din Timisoara

TIMISOARA. Traficul din centrul Timisoarei ar putea fi decongestionat, daca la mai multe treceri de cale ferata ar fi construite pasaje peste linii, si nu pasaje pe sub acestea. Este parerea consilierilor locali din partea PSD, care au propus ca in partea de nord a orasului sa fie ridicate astfel de structuri peste actualele treceri de cale ferata. Acestea se numara printre amendamentele pe care social-democratii le au la bugetul Timisoarei pe 2017.

CITESTE SI: Primaria Timisoara, poftita sa cumpere, cu o suma uriasa, un imobil monument istoric din care candva au fost aruncati bolnavi in strada! 

„Am propus un proiect pentru efecturea studiilor de fezabilitate si proiectelor tehnice, pentru construirea unor pasaje rutiere pentru supratraversare. Cred ca aceasta solutie e mai eficienta decat subtraversarea, pentru ca nu se mai intarzie atat de mult dupa asteptarea avizelor si a documentatiei necesare. Este vorba despre trecerea de cale ferata de la intersectia strazilor Enric Baader cu Demetriade si trecerea de la UMT. Acolo sunt 4 benzi, dar de cele mai multe ori prinzi bariera”, a spus consilierul  local PSD, Dan Idolu.

Pe de alta parte, consilierii locali ai PSD mai au si un proiect care ar urma sa fluidizeze traficul in zona centrala a orasului, mai ales dupa ce pasajul Popa Sapca va fi finalizat. Acestia vor ca strada paralela cu calea ferata, (Demetriade si continuarea sa, Pictor Zaicu), de la intersectia cu Divizia 9 Cavalerie si  pana la Gheorghe Lazar, sa fie largita la patru benzi.

In plus, de-a lungul acestei strazi largite sa fie montate panouri anti-zgomot.

CITESTE SI: Nu mai au voie sa calce in vreo piata din Timisoara! Pe cine au alungat politistii? 

„De la intersectia strazilor Demetriade cu fosta Ialomitei pana la strada Gheorghe Lazar ar trebui largita strada la patru benzi. Asa s-ar merge pana la strada Popa Sapca pe patru benzi, apoi pana la intersectia cu calea Aradului si pana la Gheorghe Lazar. In felul acesta, s-ar circula mult mai usor, nu s-ar mai face coloane de masini la semafoarele din intersectiile cu strazile mari si atunci nici oamenii nu ar mai trebui sa intre prin zona centrala doar ca sa nu mai stea la semafoare”, a completat Dan Idolu.

Pe de alta parte, consilierii PSD propun si reabilitarea si amenajarea mai multor sersuri giratorii din oras, dar si construirea de trotuare, spatii verzi si bazine cu apa termala, in mai multe cartiere de la periferia orasului.

CITESTE SI: S-au saturat sa reclame nesimtirea? Alegerea biciclistilor la Timisoara 

Invatamantul, prioritate pentru PSD

Reprezentantii PSD vor ca in bugetul Timisoarei pe anul 2017 sa fie cuprinse si mai multe proiecte care prevad reamenajarea si construirea de crese si gradinite in oras.

„Stim cu totii ca sunt locuri insuficiente in scoli si gradinite, sunt cartiere in care nu exista deloc scoli si gradinite, cum sunt Aradului si Steaua, iar printre propunerile noastre se numara construirea de crese si scoli in Zona Aradului si a unei gradinite in Steaua. Dorim construirea unui teren de sport acoperit la Colegiul National Banatean si a unei sali de sport la Scoala Generala nr. 19. Dorim si reabilitarea si constructia unei crese plus gradinita si in zonele Soarelui si in Girocului”, spune Gabriela Popovici, consilier local PSD.

CITESTE SI: Spectacol de foc, de Ora Pamantului, la Timisoara. Cand stingem lumina? 

Consilierii locali din partea PSD spun ca au discutat deja proiectele propuse cu primarul Timisoarei si cu o parte dintre colegii lor si spun ca au fost asigurati ca vor fi sustinuti.

Exit mobile version