O singura firma vrea sa faca studiul care sa arate cat de lungi, cat de late si ce suprafata au strazile, trotuarele, pistele de biciclete si parcarile din Timisoara

TIMISOARA. Administratia Fritz a decis sa masoare tot. Vrea sa stie cu precizie cat sunt de lungi, cat sunt de late si ce suprafata au strazile din Timisoara, trotuarele, pistele de biciclete, aliniamentele de spatii verzi dintre trotuare si carosabil ori dintre benzile de circulatie, parcarile, si nu numai.

Primaria Timisoara a decis sa cumpere servicii de masurare si a lansat o licitatie in acest sens. Motivul, sustin reprezentantii municipalitatii, e acela de a sti cu exactitate suprafetele ce trebuie maturate si curatate in oras.

Realizarea studiului consta in: masurarea lungimii si latimii strazilor, trotuarelor, pistelor de biciclete, parcarilor, podurilor, aliniamentelor de spatii verzi situate intre trotuar si carosabil sau intre benzile de circulatie, pistele de biciclete, malurile Canalului Bega, ce fac obiectul activitatii salubrizarii stradale. Studiul va constitui o sursa de informaţii corecta si necesara pentru determinarea suprafetelor strazilor propuse pentru salubrizare, pentru intocmirea graficelor cu frecventa de executie si determinarea volumului anual de lucrari„, se arata in documentatia ce insoteste anuntul pentru procedura simplificata postat in Sistemul de Achizitii Publice.

Pana la termenul limita pentru depunerea ofertelor, s-a inscris o singura firma, GAUSS.

Oferta a intrat in evaluare tehnica.

Studiul va trebui sa contina:

a) Fise de identificare, fiecare continand urmatoarele informatii:
1. Denumirea strazii – pentru a nu se crea confuzii la denumirea strazilor se va mentiona atat denumirea veche (din 1990) cat si denumirea noua;
2. Lungimea strazii – va cuprinde lungimea in metri a strazii, inclusiv a insulelor ce delimiteaza sensurile de circulatie;
3. Latime carosabil – va cuprinde latimea carosabilului existent, corespunzatoare benzilor de circulatie;
4. Numar benzi de circulatie – va cuprinde numarul de benzi de circulatie in traseul curent;
5. Imbracaminte carosabil – va cuprinde natura carosabilului: (A-imbracaminte bituminoasa, B-beton, C-pavaj piatra cubica, M-macadam, P-pamant);
6. Latime si lungime trotuar – cuprinde lungimea si latimea trotuarului existent;
7. Imbracaminte trotuar – va cuprinde natura trotuarelor (conf. Pct. 5);
8. Piste de biciclete – va cuprinde lungimea si latimea pistei existente;
9. Imbracaminte piste – va cuprinde natura pistei (imbracaminte bituminoasa, beton,etc);
10. Parcarile situate de-a lungul strazilor si a celor rezidentiale din cartierele de blocuri de locuinte –va cuprinde lungimea, latimea si suprafata;
11. Trotuarele si pistele de biciclete situate de-a lungul malurilor Canalului Bega – va cuprinde lungimea si latimea pistei si a trotuarului;
12. Podurile – va cuprinde lungimea in metri stabilita in raport de functia pe care o indeplinesc si de latimea carosabilului; 13. Pasaje subterane si supraterane – va cuprinde lungimea in metri stabilita in raport de functia pe care o indeplinesc si de latimea carosabilului;
14. Liniile de tramvai – cuprind lungimea in metri stabilita in raport de functia pe care o indeplinesc si de latimea terasamentului liniilor.

b) Tabel cu strazile, cu caracteristicile mentionate mai sus, pe suport de hartie, cu semnatura autorizata, cat si in format editabil si printabil;
c) Planse–piese desenate (in format lizibil pt fiecare element in parte);

Valoarea estimata a contractului este de 153.104 de lei fara TVA, adica aproape 40.000 de euro cu TVA.

Pentru cele 1227 de strazi din Timisoara exista deja o baza de date cu aceste informatii, in temeiul careia au fost incheiate contractele de salubrizare de-a lungul timpului, cele pentru interventii/reparatii de infrastructura, si nu numai, insa municipalitatea vrea o actualizare a acestora.

De altfel, Primaria Timisoara a lansat deja o noua licitatie si cumpara servicii de consultanta pentru a stii cum anume sa delege curatenia si deszapezirea stradala pe viitor.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. ce mor de ciuda cei de la USL ce ar mai facut studii din astea de taiat frunze la cai ..auauau .
    Asta e tara fratilor votam ca prostii aceasi analfabeti de 32 de anii trebuie sa ne trezim ce dreaku suntem atat de idioti .

    • probabil ai uitat sa-ti iei pastilele

  2. O da ce surpriza, Gauss, cine ar fi crezut….

    Ar fi o supriza sa nu castige, iar dupa ce castiga vor cere vreo 3 4 prelungiri, dupa care o anexa la contract in care sa ceara o marire de preturi ca de’ s-au marit costurile. Si uite asa se tripleaza contractul. Dar ce sa vezi, Gauss -ul are deja datele acestea luate imediat dupa ’90 de la ANCPI pe care oricum le-a actualizat pentru minunatul GIS a lu Latzcau.

  3. BRAVO!

  4. Alti bani aruncati, ca de obicei, de admnistratia care tot ce face este sa dea de lucru la firmele de partid. Nimic pentru oras, totul pentru USR. Cam la asta se rezuma activitatea ( mai bine zis inactivitatea ) politica a acestui partid. Nu va faceti griji, la iarna o sa inghetati de vii in apartamente, ca doar asa vrea primarul. Romanul uita repede.

  5. Planse–piese desenate (in format lizibil pt fiecare element in parte);

    Cum sa ceri asa ceva in 2022? De format *.dwg sau *.dxf nu au auzit? Sau poate nu stiu ce sa faca cu ele, au nevoie de hartie pentru …