O flota de Armonii va impanzi in 2016 Timisoara! Cat de lungi vor fi noile tramvaie ce vor circula pe rutele RATT?

TIMISOARA Primele doua Armonii intrate in uz in 2015  au fost bine primite de timisoreni, iar in 2016 vom avea mai multe tramvaie silentioase pe liniile RATT.

O flota de 12 tramvaie a fost trimisa pentru reabilitare catre fabricile din Arad si Pascani inca din toamna, iar garniturile modernizate vor fi aidoma celor care au intrat deja in paine pe traseele din Timisoara.

Dezbateri aprinse s-au iscat pe internet in urma cu cateva saptamani, dupa ce pe Youtube.com au aparut imagini cu o simulare privind o varianta de tramvai Armonia modificata. Mai precis, mai lunga, despre care utilizatorii comentau ca si-ar putea sau nu gasi locul pe rutele din Timisoara.

armonia-2-nou

Discutiile erau legate de faptul ca un tramvai dublu ar putea transporta un numar mai mare de calatori, iar asta ar fi o posibilitate binevenita. Adversarii ideii explicau faptul ca un astfel de tramvai va incurca intr-o buna masura insa circulatia.

Lucrurile au fost insa transate de viceprimarul Dan Diaconu care a spus ca urmatoarele Armonii nu au nicio legatura cu simularea video care s-a vehiculat.

12 tramvaie au fost trimise deja spre reabilitare si pot sa va spun ca vor fi tramvaie normale, nu duble. Am vazut si eu o fotografie cu un tramvai dublu, dar nu este vorba de asa ceva. Data exacta la care vor veni inapoi nu o avem, dar ce putem spune sigur este ca procesul de reabilitare va dura mult mai putin decat la primele doua pe care le avem deja pe linii„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro, viceprimarul Dan Diaconu

Tramvaiele Armonia circula deja de aproape o jumatate de an prin oras, iar reabilitarea unuia a costat aproximativ o jumatate de milion de euro. Primele 2 garnituri Armonia circula pe liniile 6, 10 si, mai nou, pe 2.

CITESTE SI: Timisoara va avea 14 tramvaie reconditionate de tip Armonia in 2016! Cate garnituri nou-noute spera Primaria sa cumpere?

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. De ce a fost demolată linia tramvaiului 3, cea mai nouă linie construită? A rămas o paragină stradală.

  2. Parerea mea esta ca cele duble arata mai bine decit cele actuale modernizate.

  3. Fabrica din Focsani ? Poate din Pascani.

  4. Tot nu e clar de ce daca se foloseste doar sasiul de la cele vechi, nu se trimite doar sasiul? Restul fierului vechi (caroseria) se poate valorifica. Asa, am vazut ca au fost trimise cu tot cu caroserie si il valorifica cei de acolo.

  5. Nu, desenul si simularea video prezentate, sunt doar pentru a vedea cum ar putea arata un astfel de vagon. Nu este un proiect real si toate vagoanele plecate la reabilitat vor veni in varianta simplu articulat.
    Nu inteleg de ce ati eliminat din imagini numele celui care a realizat desenul 3D? Pentru a fi mai credibil ce scrieti in articol?

  6. Va spun eu cand vor fi gata, exact inainte de alegeri, va face primarul campanie electorala din tramvai sau cu tramvaiul

  7. De ce si cine a desfintat fabrica noastra de tramvaie?
    Daca inca o aveam, se faceau aici.

  8. Intrebare : am vazut pe unul din aceste tramvaie reabilitate ca e interzis accesul cu carucioare ptr copii, evident si pentru invalizi. Oare invalizii si mamicile cu copii, nu ar trebui sa beneficieze de transportul in comun ? Cum e posibila o asemenea nesimtire ?

  9. Vagoanele Armonia sunt echipate chiar si cu o rampa hidraulica pentru imbarcarea scaunelor pe rotile, acestea avand prevazut un loc special de andocare in cupeu. Deci, ce tie iti pare evident, nu e evident deloc.