Nicolae Robu, la o bere intr-un tramvai turistic restaurant, dotat cu dozator, internet si toaleta. Timisorenii vor ingheta si iarna aceasta in vagoanele vechi

TIMISOARA. Aproape 10.000 de euro. Atat a investit RATT in dotarea unui tramvai turistic. O garnitura mai veche, de 37 de ani, a fost reconditionata – amenajata cu camere video si dotata cu 2 dozatoare de bere, aparat de cafea, chiuveta, vitrina pentru prezentare bauturi si toaleta, dar si 2 frigidere si cuptor cu microunde, precum si internet – a fost trimisa sa circule pe traseul istoric.

Aceasta in timp ce timisorenii vor ingheta si iarna aceasta de frig in tramvaiele vechi si expirate ale Timisoarei, marea majoritate primite in dar de la nemti, pentru ca de-abia anul viitor vor fi reconditionate primele tramvaie.

Dupa cum spunea primarul Nicolae Robu, Primaria Timisoara nu are bani sa cumpere garnituri noi, asa ca primele tramvaie reconditionate ar putea circula din vara anului viitor prin oras. Daca totul merge bine.

CITESTE SI: Doar 7 sau 8 tramvaie second de la nemti vor fi ca noi anul viitor. In urmatorii 4 ani, Primaria Timisoara vrea sa reabiliteze 30 de mijloace de transport pe sine

Intre timp, primarul Nicolae Robu „inaugureaza” primul tramvai turistic cu dozator al orasului. Robu si-a facut timp, intre intalniri cu romi pe tema cladirilor istorice pierdute de Primarie si conferinte pe tema medicala, sa se plimbe cu tramvaiul imbracat intr-o reclama la o berarie si sa bea un pahar.

Pe scurt, oricine poate inchiria acest tramvai pentru o petrecere sau un eveniment.

„Am considerat ca poate ar fi apreciat un astfel de demers, o amenajare a unui tramvai vechi, astfel incat sa poata fi folosit pentru circuite in scop turistic sau chiar scop de agrement pur si simplu. Sa se poata servi ceva intr-un cadru civilizat. S-a facut o amenajare a unui tramvai din 1976, cu tot ce trebuie pentru a asigura un confort la nivelul pretentiilor noastre de astazi, inclusiv internet exista in acest tramvai. Vrem ca el sa fie folosit nu numai la diverse ocazii si sa poata fi inchiriat de catre cei ce doresc sa faca circuite in scop turistic. Vrem ca Timisoara sa aiba cat mai multe elemente de atractivitate. De altfel, cred ca toata lumea a putut remarca faptul ca Timisoara este, in ultima vreme, mult mai vizitata. In fiecare weekend putem vedea in Piata Victoriei numeroase grupuri de turisti”, a declarat, mandru, primarul Nicolae Robu.

Investitia, spune edilul, a fost de 40.000 de lei, bani luati din bugetul propriu al Regiei Autonome de Transport in Comun. „Credem ca se va amortiza in maximum 2 ani”, a estimat seful RATT, Ioan Goia.

Angajati ai unui restaurant celebru din oras au fost pusi la dispozitia primariei – dupa o buna colaborare, spune Robu – sa ii serveasca pe turisti si sa aiba grija ca berea lor sa fie tot timpul rece.

Vagonul a fost dotat cu 30 de locuri pe scaune si circula doar la cerere, pe traseul istoric. Costa 60 de lei pe kilometru fara ghid si mai mult de dublu, adica 135 de lei/km cu ghid, precum si 140 de lei pe o ora de stationare. Tarifele sunt fara TVA. Cei interesati pot suna direct la RATT, la numarul 0356.803.724 sau pot scrie un e-mail pe adresa [email protected].

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Nu stiu cum se face, dar d cateva zile cand vad propaganda facuta lui robu ma duce gandul tot la carpaci, clanuri tiganesti si aranjamente intre admiistratia publica si diversi mafioti. Acum de exemplu ma gandesc daca nu cuva a fost la un pahar de bere cu robu in tramvai si carpaci, dupa intrevederea „fructuoasa” de dimineata de la primarie. Poata ca a facut cinste carpaci cu un rand de bere. Poate ca va revendica carpaci si cladirile fabricii de bere. Cine stie cum va fi viitorul?

    • Tu nu vezi bine,acolo cu robu sta alt tigan,Andrei seful de Loyd in cladirea Rectoratului,de unde mai papa si robul o ciorba

  2. voi vreti prea repede sa fie gata toate proiectele. proiectele bune cer timp si bani asta e clar. cui nu i-ar placea sa fie cald in tramvaie in sezonul rece?! dar sa fim realisti!!!! Robu face tot ce poate, bravo

    • bai zimbre, dupa ce ca esti prost de puti, cred ca esti si pupincurist din clanu Carpelor ! proiectele sunt mai vechi ca Robu… asta nu stie decat sa distruga orasul si sa il sufoce cu masini ! ordinar de primar si cu cine l-a votat !

    • Sunteti de rasul lumii 🙂 numai sa comentati stiti si sa aruncati cu noroi intr-un om bun ca primarul

      • Fara sa jigniti nu stiti sa va spuneti punctul de vedere :)) vai samar. Hai Robu, nu-i baga in seama pe invidiosi

        • stai linistit(a), ca nu va baga nici pe voi in seama! o sa vedeti :-))))) el stie mai bine intotdeauna.

    • Robu treci peste comentariile rele, Timisorenii oricum sunt cu tine, doar de asta ai ajuns primar 🙂 primar muncitor ca tine n-o sa mai avem

  3. Poate ne spune si domnul Robu cat si domnul Goia ce este cu atatea plangeri la ITM , la adresa RATT de catre angajati? Mai putin si ITM-ul isi va face birou la RATT !!! De altfel poate ne explica acesti doi distinsi dece ne inghesuim ca purici dimineata pe linia 9 … chiar nu mai aveti remorci …. Poate ne dati si noua cate o bere ….

  4. Sa-l propunem deci pe dl. Carpaci primar. Oricum toata Timisoara este a lor.

  5. In 1998, Consiliul local a adoptat ca brand al orasului conceptul „Timisoara Open Art City. In brosura cu acest generic, la paginile 6-7 am publicat tocmai aceasta propunere ( a se vedea pe pagina Faebook – Timisoara Open Art City. Evident ca am inmanat brosura Consiliului Local dar si d-lui Robu (in urma cu un an).

  6. Eu propun ca reprezentantii primariei si RATT sa se plimbe cu tramvaiele primite cadou din Germania in anii ’90, de pe linia lui 7, 5, 6. E un jeg si o putoare in acele tramvaie de nedescris si greu de suportat o statie doar. In loc sa fi reconditionat un tramvai de fite, mai bine angajati niste femei de serviciu care sa spele geamurile si interiorul acestor imputziciuni.

  7. Astia chiar nu-s cu toate acasa. In curte la RATT se fac campusuri bisericesti, tramvaiele devin carciumi. Acus vor decide ca RATT sa fabrice biciclete si lentile de contact? DAR DE TRANSPORTUL IN COMUN DIN TM CINE DREAQ SE OCUPA? Astea sunt marile proiecte comunitare ale administratiei locale actuale: servirea berii in tramvai si petrecerile in tramvai? Ne-a moldovenizat robu de tot. Timisoara, capitala culturala Europeana? Cine dreaq le da ideile astea la tampiti? Asta lipsea timisoarei? Bere in tramvai?

  8. La domnu robu nu ii prea pasa pe el il intereseaza inafara ca iarna inchetam de frig in tranvaie dl Robu are mai multe ocumatii :plantarea palmierilor etc ,data vitoare sa fim mai atenti pe cine alegem

  9. Roxana, scoate ce-a de-a doua poza unde un mosulica pare ca pipaie zona pubiana a chelneritei „unui restaurant celebru”

  10. dar cat consuma acel cazan???

  11. in poza zici ca batranelu o pipaie pe aia … :)))

  12. Vai si amar…. cine dracu da 60 lei/km sa se plimbe??? mai bine mergi pe jos!!!! e mult mai frumos. Se putea face altceva cu banii aia… dar na tre sa fure si ei ceva…. soferii de la ratt lucreaza cate 12-13 ore pe zi si le da 8 milioane in mana… (sotul meu lucreaza la ei) vai si amar, imi pare rau ca am crezut ca Robu va schimba ceva!! e tot mai rau.

  13. Chiar la subiect… Avem un chipurile tramvai-restaurant turistic, OK… Văd nişte tarife, e OK şi e musai să existe… dar există şi o chestiune hilară… tarif de staţionare… Staţionare unde ? Că, pe bune, acum scot din buzunar cei „140 de lei pe o ora de stationare”, ca turist neamţ, ca să staţionez o oră în faţă la Continental, să admir arhitectura… Proiectul e absolut cretin… turiştii nu se plimbă cu tramvaiul, la pas, pe liniile ferate de transport urban, care cere viteză, măcar în principiu…