NESIMTIREA fara margini a RATT! Vatmanul din tramvaiul GROAZEI e singurul VINOVAT. Cum a disparut controlorul-erou din MINCIUNA GOGONATA a Regiei de Transport de la Timisoara?

TIMISOARA. Bataia de joc a Regiei de Transport in comun continua la Timisoara. RATT a avut nevoie de mai bine de 3 zile si multe insistente ale opiniatimisoarei.ro pentru a oferi, in sfarsit, un punct de vedere oficial pentru incidentul care a pus in pericol viata mai multor timisoreni ce au mers doua statii cu un tramvai scapat de sub control.

CITESTE SI: Clipe de groaza la Timisoara! Un tramvai a mers FARA VATMAN doua statii! Calatori inspaimantati! FOTO si VIDEO!

Explicatiile conducerii RATT sunt de-a dreptul halucinante: „Siguranta calatorilor nu a fost pusa in pericol”.

In ciuda tuturor evidentelor, a faptului ca odata prabusit din tramvai vatmanul, garnitura a circulat fara niciun control prin doua intersectii in care putea fi lovita de masini, reprezentantii Regiei de Transport sustin in continuare ca oamenii n-au fost in pericol.

Iata mai jos ce sustine RATT!

Regia Autonomă de Transport Timişoara doreşte să vină cu precizări în legătură cu evenimentul din 22.07.2016, atunci când, pe linia 4, unui vatman i s-a făcut rău în cabina tramvaiului şi a leşinat, din această cauză căzând în afara mijlocului de transport în comun.
R.A.T.T. nu s-a mai confruntat cu un asemenea caz. Evenimentul a fost posibil pentru că vatmanul nu a respectat procedura internă din Manualul Conducătorului de Tramvai, care interzice circulaţia cu uşile deschise. Menţionăm că, în ciuda gravităţii evenimentului, siguranţa călătorilor nu a fost pusă în pericol. În ceea ce priveşte sănătatea vatmanului în cauză, precizăm că acesta a fost la zi cu analizele medicale înaintea evenimentului de vineri, neavând nicio problemă medicală, fiind apt pentru a conduce tramvaiul. În prezent, starea de sănătate a colegului nostru este stabilă.
În urma incidentului de vineri, Inspectoratul Teritorial de Muncă Timiş a demarat o anchetă, la fel ca şi Poliţia Rutieră. La nivel intern, R.A.T.T. a început o cercetare administrativă privind modul de respectare a procedurilor interne din Manualul Conducătorului de Tramvai.
Dorim să informăm publicul călător că toate tramvaiele care rulează în Timişoara corespund din punct de vedere tehnic şi al sigurtanţei în trafic„, se arata in comunicatul formulat de RATT la 3 zile dupa incident.

Minciuna gogonata a RATT de vineri a disparut ca prin farmec

In comunicatul emis, pentru care au avut nevoie de 3 zile de creatie, reprezentantii RATT n-au mai zis nici „pas” despre controlorul-erou  pe care il inventasera vineri, imediat dupa incident. Un controlor viteaz, aflat intamplator in tramvaiul 4 ce mergea singur, si care a preluat comenzile garniturii si a oprit-o salvandu-i pe oamenii din vagoane.

Probabil, conducerea regiei si-a dat in sfarsit seama de cat de gogonata era minciuna spusa la marea repezeala pentru a ‘salva’ intrucatva aparentele, intrucat cabina vatmanului este complet separata de vagon printr-un perete, astfel ca nimeni nu putea patrunde acolo in mers.

Imaginile opiniatimisoarei.ro surprinse in locul in care tramvaiul s-a oprit sunt graitoare in acest sens. Garnitura, oprita in fapt de o biata panta, era inca pe modulul de mers cand politistii au inceput ancheta si a fost nevoie de interventia unei angajate RATT care a sarit sa asigure tramvaiul pentru ca nu cumva acesta sa porneasca din nou.

Mai mult, calatorii aflati in tramvai au sustinut ca nimeni nu a preluat controlul si garnitura s-a oprit singura, iar niciun semnal de alarma pe care oamenii l-au actionat in vagoane nu a functionat. Nici despre asta RATT nu sufla o vorba, pentru ca in orice moment, regia de transport poate fi data in judecata de calatorii care au trecut prin clipele de groaza si riscau sa moara captivi in vagoane.

Important este ca RATT a gasit vinovatul – vatmanul lesinat, care a ajuns in coma la spital, are mai multe coaste rupte si rani la nivelul capului.

O confirma si ancheta Inspectoratului Teritorial de Munca.

Am fost in actiune, este vorba de un accident de munca, cu toate ca vatmanul a fost instruit cu ceea ce avea de facut. Serviciul intern al RATT pentru securitatea in munca a fost prezent la locul incidentului. Dupa ce tramvaiul a plecat din statia de la Banatul i-a venit rau vatmanului, si-a dat seama si a scos controlierul la zero, motorizarea nu a mai functionat si tramvaiul a mers singur pana la Ciclop. Problema e ca nu avea voie sa circule cu usa deschisa. Avea ventilatie in cabina, era un ventilator acolo. Vatmanul are 55 de ani, a fost in coma, are o fractura nazala si trei coaste rupte. Oamenii de la RATT si-au facut temele, vatmanul nu a respectat normele de securitate in munca. Nu putem incrimina unitatea. Vom da un avertisment RATT deoarece controlorii de trafic ar fi trebuit sa observe ceea ce s-a intamplat„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Pavel Kasai, directorul ITM Timis.

Ancheta continua. Deocamdata, RATT e pasibil doar de un… avertisment.

In cauza a fost intocmit dosar penal sub aspectul savarsirii infractiunii de vatamare corporala din culpa, si vatmanul a cazut din tramvai din cauza unor probleme de sanatate” a declarat pentru opiniatimisoarei.ro, Ancuta Morariu, purtator de cuvant al IPJ Timis.

CITESTE SI: Clipe de groaza la Timisoara! Un tramvai a mers FARA VATMAN doua statii! Calatori inspaimantati! FOTO si VIDEO!

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Jalnic. Daca respecta procedura si circula cu usile inchise ce se intampla? Lesina si ramanea ca un ghem lipit de usa dar in continuare inconstient. Deci, cu ce schimba datele problemei? Da, le schimba in ideea in care nu suferea rani atat de grave, dar problema exista.
    1. Montati unitati de AC pe aceste mormane de fier incins!
    2. Reparati sistemele de frana de urgenta!

  2. Jalnic ! Am transpirat de putzeam ca un cal. Si nici macar nu eram in tramvai, eram acasa sub cal.

  3. bai oameni buni, tuva-n gura de ciorlingai! pai asta e stire ma?! am fost in tramvai cand s-a intamplat nenorocirea…de vina a fost Semeghin..a facut un dribling in plus..asa ceva…

  4. In primul rand sunt nesimtiit pana la Dumnezeu si inapoi. RATT in frunte cu Primarul ” Vaporas” sa isi puna semnul de intrebare DE CE I SA FACUT RAU? Raspuns: DIN CAUZA CALDURII. Pe experienta proprie am zis ca imi dau duhul de la AEM pana la Piata 700 in tramvaiul 4, dar mai ales vatmanul care sta acolo cel putin 8 ore. Sa se puna clime si sa le si dea drumu nu ca pe troleibuzul 17 unii nu catadicsesc sa porneasca aerul si mopi incet. pana te dai jos esti gata. sARACUL OM CHIAR DACA AR FI AVUT USA INCHISA NU PICA IN EXTERIOR DAR RAMANEA INCONSTIENT IN INTERIOR SI TOT AIA ERA. RATT minte de ingheata apele numai sa nu pice ei rau.

  5. cum oprea tramvaiu daca era lesinat vatmanul si usile erau inchise? ratt oltenesc ce sunteti

  6. Acum un an un IMBECIL de pe linia 16 era sa dea pe o femeie cu copil in brate, pe culoarea rosie a semaforului (multi stiu ca IMBECILII la verde pentru pietoni se baga si pe intermitent, desi au rosu) cazul si imbecilului nostru de la intersectia de la McDrive … dar, atata vreme cat Primaria si a sa Primar le canta in struna si ii PUPA-N CUR, asa merg lucrurile! In locul lor (RATT) v-as scumpi biletele de ciuda …

  7. deci:
    1) o conducere de rahat, mana’n mana cu primarul vopsit al timisoarei
    2) cine le-a dat aprobare sa-si traga beserica in ograda ratt? copilul caruia dintre sefi este popa acolo?
    3) goia si-a facut si facultatea de teologie…daca nu stiati pana acuma
    4) popii isi trag hotel in curtea ratt…nu azil de batrani, nu casa de copii, nu azil de noapte pentru saraci
    5) acel loc era propice construirii unui nou spital pentru copii…dar ii doare anus pe pre(h)oti de acest lucru
    6) alo DNA! dormiti…sau nu aveti voie sa valuati de popi?

  8. DNA si ANAF nu se autosesizeaza deoarece de la „vacile”astea traiesc si ei, regiile autonome, ultimele surse de facut bani cu acte in regula.

  9. Deci oricum vatmanul lesina si cadea in cabina din cauza calduri asa ca poate ca daca cadea in cabina si nu vedea nimeni mergea si mai multe statii de tranvai si atunci tot vatmanul saracu era de vina ca gaseau ei altceva care sa fie de vina el.

  10. In primul rand nu e hotel de popi e seminar in al doilea rand vina nu o are Goia el e cu domnul ,deci nu e vinovat vinovati sunt cei din cosiliul de administratie care acopera toate marsaviile astea penale si dupa acea evident PRIMARUL CA SUSTINE NISTE INCOMPETENTI in fruntea unei regi.Şi da vatmani,şoferi de autobuz de troleibuz, mecanici toti sunt vinovati ca suporta aceste nereguli crase

  11. Oare primarul stie ca acest Goia a dat oameni afara si acei oameni au castigat procesele cu regia si nu a fost unul ci 24 de persoane si noi toti adica Timisorenii am platit incompetenta acestui om GOIA,oare în fata cosiliului de administratie ce le-a zis ,Aleluia amin Domnul sa primeasca

  12. In primul rand nu e hotel de popi e seminar in al doilea rand vina nu o are Goia el e cu domnul ,deci nu e vinovat vinovati sunt cei din cosiliul de administratie care acopera toate marsaviile astea penale si dupa acea evident PRIMARUL CA SUSTINE NISTE INCOMPETENTI in fruntea unei regi.Şi da vatmani,şoferi de autobuz de troleibuz, mecanici toti sunt vinovati ca suporta aceste nereguli crase,oare cum poti spune asa ceva ca amaratul ala care se trezeste la 3,30 si vine si munceste mai ceva ca un sclav pe plantatie si zic asta ca vatmanul nu are unde sa se ascunda de arsita soarelui sclavul mai sta la umbra il scoti pe vatman vinovat .Vinovati sunteti voi pardon nu voi sunteti vinovati ci natura a avut o deviatie la momentul creeri voastre RUSINE SA VA FIE DEMISIA STAFFULUI REGIEI DEMISIA DON PARINTE GOIA

  13. ei nu respecta regulile… noi „murim” de cald in tramvaie si ei merg cu usile deschise si daca le zici sa deschida si la pasageri sa primeasca aer in timpul mersului … „nu avem voie” dar ei merg cu usile deschise+ nerespectarea regulilor impuse de ei pun in pericol viata pasagerilor….

    • Mai bine taceai. Serios.

  14. …. Cele 7 tramvaie trimise la reabilitare in a doua sarja vor fi gata cu mult mai repede decat primele doua.

    „S-au reabilitat doua tramvaie la inceput, si nu mai multe, pentru ca a fost nevoie sa se treaca prin etapa de omologare. … Acum, pentru urmatoarele este mult mai simplu. Cele doua firme din Pascani si Arad ne-au si cerut sa le trimitem pe toate 7 deodata, pentru ca nu se mai pune problema sa se lucreze la cate unul, ci fiecare din firme poate introduce in productie mai multe deodata, pentru ca toate piesele sunt cunoscute deja si proiectele sunt validate si suntem in etapa de productie de serie. Mai intai am fost in etapa de productie de prototipuri, acum e productie de serie„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Nicolae Robu.

    Edilul spune ca, cel tarziu in primavara, toate cele 7 noi Armonii vor fi pe traseu. Pe masura ce acestea vor fi trimise catre Timisoara, inca 5 vor lua drumul Aradului si Pascaniului pentru modernizare.

    Citat dintr-un articol OT din 24 noiembrie 2015. Unde sunt tramvaiele??? Pe Bega…

  15. Mai nenea inspectoru’ kasai de la ITM, ia stai tu intr-o cabina la 50 de grade cu usa inchisa 8 ore cel putin sa vedem, iti revii?.

  16. IN CABINA EXISTA UN MIC VENTILATOR CARE ITI UMFLA OCHII SI PRACTIC TE INBOLNAVESTE.LA MULTI VATMANI LI SE FACE RAU DAR NU SE AFLA.CUI SA SE PLANGA??????EXISTA O SOLUTIE PTR.A INBUNATATII CONFORTUL.DACA UN CALATOR DEABIA REZISTA SA CIRCULE O STATIE,CE FACE VATMANUL 10-12 ORE?SE POT INSTALA CLIME CA NU COSTA O AVERE.OARE PTR.SANATATE SE CERE PREA MULT????CINE SE INCUMETA SA RASPUNDA?