Opinia Timisoarei

NESIMTIREA fara margini a RATT! Vatmanul din tramvaiul GROAZEI e singurul VINOVAT. Cum a disparut controlorul-erou din MINCIUNA GOGONATA a Regiei de Transport de la Timisoara?

TIMISOARA. Bataia de joc a Regiei de Transport in comun continua la Timisoara. RATT a avut nevoie de mai bine de 3 zile si multe insistente ale opiniatimisoarei.ro pentru a oferi, in sfarsit, un punct de vedere oficial pentru incidentul care a pus in pericol viata mai multor timisoreni ce au mers doua statii cu un tramvai scapat de sub control.

CITESTE SI: Clipe de groaza la Timisoara! Un tramvai a mers FARA VATMAN doua statii! Calatori inspaimantati! FOTO si VIDEO!

Explicatiile conducerii RATT sunt de-a dreptul halucinante: „Siguranta calatorilor nu a fost pusa in pericol”.

In ciuda tuturor evidentelor, a faptului ca odata prabusit din tramvai vatmanul, garnitura a circulat fara niciun control prin doua intersectii in care putea fi lovita de masini, reprezentantii Regiei de Transport sustin in continuare ca oamenii n-au fost in pericol.

Iata mai jos ce sustine RATT!

Regia Autonomă de Transport Timişoara doreşte să vină cu precizări în legătură cu evenimentul din 22.07.2016, atunci când, pe linia 4, unui vatman i s-a făcut rău în cabina tramvaiului şi a leşinat, din această cauză căzând în afara mijlocului de transport în comun.
R.A.T.T. nu s-a mai confruntat cu un asemenea caz. Evenimentul a fost posibil pentru că vatmanul nu a respectat procedura internă din Manualul Conducătorului de Tramvai, care interzice circulaţia cu uşile deschise. Menţionăm că, în ciuda gravităţii evenimentului, siguranţa călătorilor nu a fost pusă în pericol. În ceea ce priveşte sănătatea vatmanului în cauză, precizăm că acesta a fost la zi cu analizele medicale înaintea evenimentului de vineri, neavând nicio problemă medicală, fiind apt pentru a conduce tramvaiul. În prezent, starea de sănătate a colegului nostru este stabilă.
În urma incidentului de vineri, Inspectoratul Teritorial de Muncă Timiş a demarat o anchetă, la fel ca şi Poliţia Rutieră. La nivel intern, R.A.T.T. a început o cercetare administrativă privind modul de respectare a procedurilor interne din Manualul Conducătorului de Tramvai.
Dorim să informăm publicul călător că toate tramvaiele care rulează în Timişoara corespund din punct de vedere tehnic şi al sigurtanţei în trafic„, se arata in comunicatul formulat de RATT la 3 zile dupa incident.

Minciuna gogonata a RATT de vineri a disparut ca prin farmec

In comunicatul emis, pentru care au avut nevoie de 3 zile de creatie, reprezentantii RATT n-au mai zis nici „pas” despre controlorul-erou  pe care il inventasera vineri, imediat dupa incident. Un controlor viteaz, aflat intamplator in tramvaiul 4 ce mergea singur, si care a preluat comenzile garniturii si a oprit-o salvandu-i pe oamenii din vagoane.

Probabil, conducerea regiei si-a dat in sfarsit seama de cat de gogonata era minciuna spusa la marea repezeala pentru a ‘salva’ intrucatva aparentele, intrucat cabina vatmanului este complet separata de vagon printr-un perete, astfel ca nimeni nu putea patrunde acolo in mers.

Imaginile opiniatimisoarei.ro surprinse in locul in care tramvaiul s-a oprit sunt graitoare in acest sens. Garnitura, oprita in fapt de o biata panta, era inca pe modulul de mers cand politistii au inceput ancheta si a fost nevoie de interventia unei angajate RATT care a sarit sa asigure tramvaiul pentru ca nu cumva acesta sa porneasca din nou.

Mai mult, calatorii aflati in tramvai au sustinut ca nimeni nu a preluat controlul si garnitura s-a oprit singura, iar niciun semnal de alarma pe care oamenii l-au actionat in vagoane nu a functionat. Nici despre asta RATT nu sufla o vorba, pentru ca in orice moment, regia de transport poate fi data in judecata de calatorii care au trecut prin clipele de groaza si riscau sa moara captivi in vagoane.

Important este ca RATT a gasit vinovatul – vatmanul lesinat, care a ajuns in coma la spital, are mai multe coaste rupte si rani la nivelul capului.

O confirma si ancheta Inspectoratului Teritorial de Munca.

Am fost in actiune, este vorba de un accident de munca, cu toate ca vatmanul a fost instruit cu ceea ce avea de facut. Serviciul intern al RATT pentru securitatea in munca a fost prezent la locul incidentului. Dupa ce tramvaiul a plecat din statia de la Banatul i-a venit rau vatmanului, si-a dat seama si a scos controlierul la zero, motorizarea nu a mai functionat si tramvaiul a mers singur pana la Ciclop. Problema e ca nu avea voie sa circule cu usa deschisa. Avea ventilatie in cabina, era un ventilator acolo. Vatmanul are 55 de ani, a fost in coma, are o fractura nazala si trei coaste rupte. Oamenii de la RATT si-au facut temele, vatmanul nu a respectat normele de securitate in munca. Nu putem incrimina unitatea. Vom da un avertisment RATT deoarece controlorii de trafic ar fi trebuit sa observe ceea ce s-a intamplat„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Pavel Kasai, directorul ITM Timis.

Ancheta continua. Deocamdata, RATT e pasibil doar de un… avertisment.

In cauza a fost intocmit dosar penal sub aspectul savarsirii infractiunii de vatamare corporala din culpa, si vatmanul a cazut din tramvai din cauza unor probleme de sanatate” a declarat pentru opiniatimisoarei.ro, Ancuta Morariu, purtator de cuvant al IPJ Timis.

CITESTE SI: Clipe de groaza la Timisoara! Un tramvai a mers FARA VATMAN doua statii! Calatori inspaimantati! FOTO si VIDEO!

Exit mobile version