Ne intoarcem la limita de 50 km/h pe toate arterele din Timisoara si se desfiinteaza semafoarele in 5 intersectii. Urmeaza si altele. Anuntul Primariei

TIMISOARA. Veste extrem de importanta pentru soferi, la Timisoara. Pe niciun bulevard nu se va mai putea circula cu mai mult de 50 km/h, incepand cu 1 decembrie. Este ultima decizie luata de Primaria Timisoara, in cadrul Comisiei de Circulatie.

CITESTE SI: Brad din luminite si cupola, muzica patriotica de 1 Decembrie, concerte Mircea Baniciu si Phoenix la comemorarea Revolutiei, ‘dialog al pianelor’ de Revelion. Primele detalii din programul Targului de Craciun de o luna si jumatate de la Timisoara

Comisia de circulatie de la nivelul Primariei Timisoara a decis astazi, ca pe toate sectoarele de drum public din municipiu viteza de circulatie maxima admisa sa fie de 50 km/ora, incepand de la data de 1 Decembrie 2021.

Decizia a fost luata cu unanimitate de voturi pentru siguranta participantilor la traficul rutier si vizeaza, de fapt, cateva marile artere de iesire din oras, cum ar fi: Calea Torontalului, Calea Aradului, strada Simion Barnutiu, bd. Take Ionescu, bd. Liviu Rebreanu„, transmit reprezentantii Primariei Timisoara. Pe aceste artere limita de viteza este acum fie la 60 km/h, fie la 70km/h.

Decizia nu se bazeaza pe vreun studiu de specialitate, ci pe faptul ca ‘anul acesta am primit multe solicitari pentru luarea de masuri de sporire a sigurantei in trafic, reducerea vitezei de circulatie si calmarea traficului, de la ONG-uri, unitati de invatamant (școli, gradinite), persoane fizice‘, sustin reprezentantii primariei.

Dispar primele semafoare din sistemul de Trafic Management la Timisoara. 130 dispar de pe strazi

Se desfiinteaza mai multe semafoare din cinci intersectii, unde oricum, in majoritatea timpului, acestea erau pe galben intermitent. Vor urma si altele.

O alta decizie aprobata in sedinta de joi a fost cea de desfiintare a instalatiilor de semaforizare din 5 intersectii, unde nu se justifica prezenta acestora:
-Piata Iuliu Maniu;
-bd. Regele Carol I- str. Iancu Vacarescu;
-str. Dr. Iosif Nemoianu
-str. Dr. Liviu Gabor;
-Piata Marasti;
-str. Mihail Kogalniceanu-str. Avram Imbroane-(Gara de Est).

Semafoarele respective sunt pe intermitent in clipa de fata si vor fi date jos, etapizat, pana la sfarsitul anului.
Este prima etapa dintr-un proces mai amplu de verificare si eficientizare a sistemului de management al traficului, in urmatoarea etapa fiind testata semaforizarea din alte 15 intersectii. Mentionam ca se implinesc 5 ani de la finalizarea implementarii sistemului de management al traficului, data de la care pot fi operate modificari„, transmit reprezentantii Primariei Timisoara.

Am participat azi la ședința comisiei de circulație, care a stabilit că aproximativ 130 de corpuri de semafoare vor fi imediat desfiintate. Alte intersecții vor fi supuse unei analize din care să treacă pe galben intermitent. Ulterior va fi stabilit care vor fi desfiintate si in ce conditii.

Aceste corpuri de semaforizare nu au foarte multa utilitate in clipa de fata, cat functioneaza pe galben intermitent. Cu ocazia asta, le vom putea depozita si refolosi pentru viitoare proiecte de infrastructura ale orasului. Scopul nostru este sa eficientizam sistemul de semaforizare din oras si vom supune mai multe intersectii semaforizate unei analize. Din acea analiza vom pune, de test, mai multe semafoare pe intermitent, pentru a afla daca sunt chiar necesare, in vederea desfiintarii lor”, a transmis viceprimarul Ruben Latcau.

Va reamintim, pe mai multe strazi din Timisoara au fost instituite unde verzi in ultimii ani, astfel ca s-a ridicat limita de 50 de kilometri pe ora, ajungand pe Rebreanu, de exemplu, si la 70 la ora. Totodata, dupa functionalizarea Sistemului de Trafic Management in 2016, care i-a adus Timisoarei renumele de Semaforisoara, in mai multe intersectii dispozitivele de dirijare a traficului au ramas pe galben intermitent. Proiectul de semaforizare a costat 10 milioane de euro, un proiect pe bani europeni.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. :)) nu va bateti joc de mostenirea lui Lae, lasati semafoarele in pace.

    • #semafoarelerezista 🙂

    • Precum in restul Europei de Vest, în funcție de străzi cu scoli sau trotuare ocupate de mașini regulat parcate, zone locative etc
      Plus Radare cu senzori de noxe și fonic ptr cei ce demarează agresiv și poluează inzecit prin apucăturile lor promiscue

  2. Date jos, dar noi am platit pentru ele. Ar trebui sa răspundă cei responsabili de aceste achiziții dovedite inutile .

    • Corect! Nu este absolut nimic „inteligent” in sistemul de semaforizare din oras. Banii s-au dus in buzunarele unor patroni de firme apropiate lui Lae, care au comercializat si montat sumedenia de semafoare si senzori. DNA, OLAF?… Se aude?….

      • Nu este inteligent in capul idioților ca tine care confundă masina cu buda !
        În nici o țară din Europa nu sunt atâția idioți cu carnet de sofer ca in România. Nici în patru ani nu au priceput ce înseamnă unda verde dar mănâncă kk sub acoperirea anonimatului.

  3. Sper că nu ați uitat că șeful comisiei de circulație e cetățeanul Lațcău, prins parfumat la volan în timp ce avea permisul suspendat.Că e expert în Colterm știm, am simțit pe propriile epiderme, dar și la circulație boss? Dar poate te pricepi și la îngrijirea bătrănilor, cum făcea șeful tău Fritz în Jermania.

    • Nu îl plac pe Latcau, dar e 10 clase peste tine, după ce comentarii postezi…

  4. @Redactie: poate ar fi utila o investigatie de presa in a afla ce firme au bagat in buzunar bani din proiectare, comercializare si montare a sumedeniei de semafoare, camere, diversi senzori, majoritatea inutile si care – de fapt – nu au fost folosite niciodata ca parte a unui sistem inteligent de monitorizare si control al traficului.

  5. Teoria conspiratiei, 2020: oamenii vor cadea jos ca mustele dupa vacvin.
    Germania 2021: 24 fotbalisti profesionisti s-au prabusit pe teren

    • Romania 2021: un postac penibil arunca afirmatii fara sa fie adevarate. Unde ii stirea cu fotbalistii?

      • 1. Da, este vorba de afectiuni cardiace la tineri care s-au vindecat in max. 2 saptamani. Mai precis miocardita. S-au vaccinat cu mult peste 1 miliard de oameni, reactiile adverse sunt infime raportate la beneficii. La noi moare unul de teapa ta odata la fiecare 6 minute. De reactii adverse mort, nu cunosc pe nimeni. De covid, am cunoscut multi. Ca fapt divers si eu am avut miocardita si am stat in spital 3 saptamani cu multi ani inainte de pandemie.
        2. Nu esti la subiect.
        3. Jidan este un termen jignitor si numai unul de joasa speta il foloseste. Vezi ca 85% din premiile Nobel le iau aia, desi sunt sub 1% din populatia lumii.
        4. Sunt de acord cu limita de 50 Km/h. Am incercat sa traversez Stan Vidrighin. Ce vorbesti. Toti cu suta, nimeni nu oprea la zebra. Multe statii de tramvai, multe fabrici, viteze de autostrada. Trebuie facut ceva- mor oameni. Suntem pe primul loc in UE la morti in accidente de circulatie. ( ca si la morti de Covid). Noi nu respectam nimic. Nu centura, nu permis, nu vaccin. Idiotii Europei. Sper sa vina un ministru de interne care sa scoata politia pe strazi. Nu poti sa mergi cu masina 100 km fara sa treci pe langa moarte macar odata. Eu vreau amenzi multe si mari.

      • Romania 2021: un retardat care nu e in stare sa foloseasca guugle isi da cu parerea.

        • Daca nu erai retardat, puneai un link, am cautat articole in 3 limbi diferite si nimic. Din nou, ai vreo davada sau arunci cu fake news cum arunci si cu kkt prin casa?

          • Am efecte secundare de la injectii si scriu prostii pe net. Legati-ma, va rog!

    • Degeaba postezi multiple comentarii la un articol, sub diverse pseudonime. Că toate put a troll rusofil. Dute la Moscova undeti place și vaccinează te cu Sputnik

  6. Betivanul Lascau a fost de acord cu asta? Sau e pieton?

  7. @Comisia de cilculatie a PMT: atentie mare la renuntarea la semafoare. De acord ca alea permanent „pe intermitent” se pot demonta. Dar sunt si intersectii in care, chiar daca semafoarele sunt oarecum o piedica in fluidizarea traficului, contribuie semnificativ la siguranta traversarii acelor intersectii.

  8. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 încă o fantezie ecologistă a politrucului verde ca balega de gâscă din Bündnis 90/Die Grünen Partei Deutschland ! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Nu este ecologista. Este de bun simt sa nu se permita in oras 70-80 km/ h. Incearca sa traversezi Calea Buziasului pe zebra cand vine toata lumea lansata. Poti?

      • el nu traverseaza, e bengos ca are bemveu, da blituri si la pietoni.

  9. ii bun asa sigur dl Latcau sa gandit ca la 50 de km/h poate conduce si baut😂.

  10. O alta aberatie din partea personajului atehnic Donimic Frig care este absolut rupt de realitate. Calatorind prin Germania am vazut in mai multe orase astfel de coridoare unde se circula cu viteza peste 50 kmh, de obicei 60-70, sub unda verde destul de aproape de centrul oraselor. Fanaticii ecologisti au redus limita de viteza la 30kph in unele orase din Olanda pentru reducerea poluarii si s-a obtinut exact inversul. Ei sunt prea limitati la nivel de inteligenta ca sa priceapa ca la viteze de 60-70 kmh o masina polueaza mai putin decat la 30. Dar ce poti sa le faci la astia cu IQ mic decat sa ii suspenzi din functie. Si sa fie invatatura de minte celor care mai voteazea tot felul de neaveniti in functii de raspundere.

    • Idiotule e vorba de siguranta tuturor. Intra o masina-n tine la 70 la ora si esti ciao. Niciunde in vest nu gasesti limite de 70/ora in oras. Astea-s cretinisme ce zici.
      Asteptam si camere fixe ca altfel nu-i civilizam pe bombardieri.

      • Idiotule !! Câte accidente mortale au fost pe aceste artere din cauza vitezei ?
        Limita de 70 km la oră s-a scos pentru că a fost implementată de administrația Robu, nu pentru că ar avea vreun motiv întemeiat.
        La un impact cu 60 sau 50 la oră rezultatul este acelaș, te va lua draqul oricum.

      • hai sa imi sugi pwla, useristule.vrei s dormi la volan cu telefonul in mana , sa temperezi sa ajungi acasa la urata aia care iti manca ficatiiii! Si ce vina avem noi?

    • Nu-ti convine? Ia-ti bicicleta.

    • rău rău aici în olanda cu traficu, nu mă mai întorc în România, că e prea rău aici

    • cam pripit arunci cu afirmatiile, drept dovada ca nu orice se spune in online este si adevarat
      poate ai disponibile 2-3 min din viata, sa arunci un ochi la articolul asta, documentat cu subiect si predicat:

      https://agronomy.emu.ee/wp-content/uploads/2016/05/Vol14_nr4_Kotek.pdf

      mai cititi ceva inainte sa va faceti ce cacao prin online

  11. NU-I MAI SUPORT PE INCOMPETENTII ASTIA!!!
    DAR MAI MULT, NU VA MAI SUPORT PE VOI DRAGI CONCETATENI GHIOCEI!!!
    INCREDIBIL CE VIETI IMPORTANTE AVETI INCAT SA LASATI TOTI HOTII SI INCOMPETENTII SA SE PISE PE NOI, INLOC SA NE UNIM, SA DAM CU EI DE PAMANT, SA LE CEREM SOCOTEALA.
    NEAM DE FULGI DE ZAPADA!!! PUFULETI…

    • Nu-ti convine? Muta-te. Nu avem nevoie de tine.

      • Trei ani trec după care vă veți lua de mână toți bu#angii și veți dispărea de aici.

      • @Ionica corporatist??? fi sincer.

    • robule, iar ai uitat sa-ti iei pastilele?

  12. FMM Fritz

  13. Extraordinar.Ma uit la un alt episod. Itzic -FRITZ – terminator. A distrus tot dupa lae . Trebuie prins , legat si expulzat la el in tara .

  14. Bata-va Dumnezeu sa va bata!! Am jurat ca nu mai merg la alegeri dar acum abia le astept! Spet ca pana atnci in Timisoara sa nu mai gasesc decat biciclisti gaozari care trag pe nas si fac sex in grup!!!

  15. nu prea mai avea rost sa fie 70. pe Rebreanu e plin de semafoare, nu ai cum sa mergi prea tare , iar pe zona de la Sudului la AEM acum sunt mai multe stradute si blocuri cu iesire la bulevard, este prea periculos sa fie 70. La fel pe Torontalului, s-a umplut de blocuri noi si strazi. Pe Aradului sau Take nu vad unde ai putea sa mergi cu 70, pentru ca si acolo e plin de treceri de intersectii si treceri de pietoni.

    • Se puteaca tu să nu ne aduci aminte cât ești de idiot !!
      Cretinoid pensat, tu încă nu ai înțeles în patru ani ce este unda verde ?
      Din cauza unor Arschlöcher ca tine nu se poate circula fluient, pentru că tu nu ai înțeles nici in patru ani că indiferent câte semafoare sunt dacă te scarpini în nas și faci biluțe în loc să pleci la timp, nu poți să prinzi următorul semafor verde.

  16. Nu inteleg de unde sunt aceste reduceri de viteza daca nu exista un istoric de accidente. Nu au altceva de lucru ?

  17. Fritz, ti-ai facut dusmani toti taximetristii. Nu uita ca noi am fost printre principalii oameni care te-au sustinut… Am fost fraieri cand am crezut ca ne vei scapa de Uber/Bolt in Timisoara… Dar asta cu 50 km/h chiar si unde nu trebuie… Stii tu si catzelul Lascau cat vom face pana la aeroport cu noile tale prevederi? Dar lasa ca vine ea si ziua votului…

    • Sa ma cac pe taxiul tau cu tot

  18. Fritz, du-te naibii!

  19. Astia care injurati pe Fritz, ma lamuriti si pe mine de ce e vina lui? In articol zice ca a fost votat in unanimitate. Deci el e practic irelevant, ca toti au votat masurile. 😐

    • Aia toti de care vorbesti sunt toti oamenii lui Fritz si Latcau. Aia toti sunt politruci USR cu care a umplut comisia de circulatie. Ce nu iti e clar?

    • Unii il injura pe Fritz si ptr ca se intuneca mai repede afara … asta e nivelul, din pacate, orasul asta s-a umplut de cimpanzei si bombardieri
      Injuram masuri de bun simt, vrem cu masina pe langa opera daca se poate, pe 7 benzi, prin fum negru de parlitura de diesel obosit si refuzat de lumea civilizata … astia suntem

      Sar unii cu amenintari cu bataie si dat foc de zici ca li s-a interzis mersul pe strada de tot

  20. Mutantii astia useristi reprezinta 5,max 10% dintre noi!

    Acum serios:chiar nu putem face nimic ca sa ii oprim?Vom sta pasivi pana va fi obligatoriu ca sa fit fwtuti in kur pe bicicleta?

    Me-au pacalit printr-o manipulare bine organizata! Chiar nu putem sa ne organizam si noi profesionist si sa ne recstigam orasul si mandria de banateni?

    • Tu esti banatean? Cu limbajul asta de manelist? Mi-e rusine. Sosocule! Ce inseamna sa recastigati orasul? Sa mergi cu 80 prin fata la Spumotim cand iese schimbul? Nici nu poti opri la zebra la viteza aia. Semafoare nu sunt.

    • Taci drek de nesimtit. Ca daca ti-o zic cu frumosul nu stii ca esti prea cretin

    • da in mintea ta, mandria de banatean este sa mergi cu 80-100 prin oras cu tigaia ta obosita ce scoate fum dupa ea ?

      cred ca fix aia 5-10% de care spui tu, isi doresc un oras mai curat si mai linistit, nu generaliza ptr ca nu toti isi doresc sa devasteze orasul, coxand locomotivele pe cat mai multe benzi, poate ai inteles tu gresit ce inseamna civilizatie, ptr ca pari cam deraiat de la cuvantul civilizatie

  21. Tu ce cocoaşa cãmilei vrei? Mai coloratã ca tine nu e nimeni. Cauți sã îți faci nume Ioana Radu? Nu mai loc pe social media? Te faci de rahat. Eşti o jena în durerile societãții.

  22. Acum toate semafoarele le vom prinde verde, degeaba mergi cu 70 daca următorul e roșu. Semaforizare inteligenta nu prea e. De la bun început au împânzit orașul cu semafoare, tocmai pentru a limita viteza. Trebuie sa existe un sistem care sa sincronizeze mai multe semafoare, nu doar 2-3 de pe-o arteră. Să ne spună cei care au condus noaptea când orașul e gol, daca din zona modern și până la gara de Nord au prins tot verde, că doar era drum liber. La cardinale deja era roșu, daca nu in 700, etc. Asta înseamnă unda verde. Când e aglomerat nu avem pretenții, dar daca orașul e gol, de ce stat la roșu din 500 in 500 de metri ?

    • Pentru ca e drum cu doua sensuri de circulatie, si inteligenta disponibila local inca nu a ajuns la stadiul la care sa ai si unda verde pe ambele sensuri, si din cand in cand sa poata traversa si pietonii (complet, nu pana la mijlocul strazii). Iar inteligenta din alte surse nu e buna, noi nu ne vindem… unda.
      Cei veniti mai recent in oras poate isi amintesc de cel mai tare semafor al lui Robu, cel de la intersectia Alexandrescu-Torontalului. Cu cozi pana la Coca-Cola. Aia specialisti, frate! A rezistat doua zile. Si probabil ca nu s-au recuperat nici banii pe tampenie, nici nu a raspuns nimeni pentur experiment.

  23. Cei care au inițiat cu zel montarea semafoarelor inutile să plătească pentru ce au făcut.

  24. Nu știu cum funcționează pe toate arterele, dar pe Take Ionescu dacă prinzi verde la Cardinale, prinzi pana în Modern tot verde. Și mergi lansat cu 70, în 3-4 minute ești ieșit. Unul dintre puținele lucruri care funcționează și vor sa îl scoată.

  25. Daca in articol spune clar, citez „Decizia nu se bazeaza pe vreun studiu de specialitate, ci pe faptul ca ‘anul acesta am primit multe solicitari pentru luarea de masuri de sporire a sigurantei in trafic, reducerea vitezei de circulatie si calmarea traficului, de la ONG-uri, unitati de invatamant (școli, gradinite), persoane fizice‘, sustin reprezentantii primariei.” inseamna ca (si nu tin partea nimanui), decizia a fost luata ca sau trezit anumite „persoanede bine” sa faca reclamatii, iar „toarasii`” de la „premarie” au reactionat(sa nu zica lumea ca nu lucreaza si ca nu asculta electoratu`). La o asa decizie, e bine sa fi documentat si sa ai argumente solide, nu de genul: „asa vrea lumea” sau „asa vrea muschi’ mei”.

  26. Azi ONG-urile ne impun sa mergem cu 20km/h pe banda 2, maine urmeaza futaiul in cur! Bicicletele lor si trotinetele pot merge cu orice viteza, pot traversa glont trecerile de pietoni si pot fase slalom unde vor! Se numeste Dictatura Minoritatii!!!

    • @Tim … poate o sa iti ceara nenorocitii dracu’ si sa treci ITP-ul pe bune … atunci ce o sa faci cu cazanul tau parlit, dpf off, egr off, ce scoate un fum, de te mai si mandresti cu el ?

      In tarile non bananiere, mersul pe jos, cu bicicleta sau cu autobuzul se numeste transport alternativ, nu dictatura cum ii spui tu.
      Acolo, 80-100 de oameni merg cu un autobuz, vreo 13 biciclete si chiar pe jos, si nu e nimeni obligat sa inghita fumul de la cotetele celor care se gandesc strict la tartita lor.
      Fiecare are banda dedicata si ajunge mai repede sau mai tarziu, in functie de alegerea facuta, asta se numeste egalitate de sanse, si de asta exista si o banda de masini, una de transport public, o pista de bicilete si un trotuar .. daca ai puterea sa intelegi asta
      Daca nu, n-ai decat sa te vaiti, mancand pufuleti la semafor in locomotiva ta refuzata de altii

      • Bine ca vrei banda pentru transport public unde este un mijloc de transport la 15-20 de minute. In rest sa stea banda nefolosita. Iar cei care merg pe jos sau cu bicileta au trasee alternative la greu, nu trebuie sa se ighesuie pe arterele principale care au rolul lor de a facilita deplasarea rapida a traficului. Si nu, nu este egalitate de sansa ci este batjocura cu dedicatie. In acest moment se fac experimente pe spatele timisorenilor sa vada cum rezista in conditii inumane de trai ca pe vremea impuscatului. Fara caldura, fara apa calda fara transport personal. Ne intoarcem inainte de epoca de piatra cu acest inept de la primarie care habar nu are ce inseamna o economie dinamica si ca ea nu se poate dezvolta fara infrastructura. Bine ca sunt trotuare varza si el viseaza bulevarde verzi. Probabil pe acolo vrea sa isi faca parazile si festivalurile minoritare…

      • @dadaa Useristule frustrat, nenorocitii tai nu imi pot cere ITP-ul pt ca “ cazanul” meu hibrid are doar un an vechime! Tu tot cu bicicleta second hand circuli?😂😂

  27. Inteligenta asta de la primărie, nu știe că reducerea vitezei înseamnă mai mult timp in trafic, deci consum mai mare de combustibil, deci poluare mult mai mare. De unde sa le dam și lor ceva creier, mă ajută cineva? De ce nu trimit in trafic politia sa supravegheze șoferii agitați și imprudenți. Mai ușor să stea la birou.

  28. Păi asa e la noi daca ceva merge bine trebuie distrus, si atunci vine HAOSU ,TIPIC Românesc, sau cineva e pus sa distrugă orașul intenționat,idioți gunoaie si hoti imputiti

  29. Cea mai mare realizare ar fi daca ati face PASAJE SUBTERANE ptr.pietoni.Nu cred ca e necesar sa va spun cit de bine ar fi si ptr.soferi si mai ales ptr.pietoni.

  30. Multi comentatori cred sunt biciclisti si pietoni la fel ca si Dominic..
    Din partea lor sa se circule cu 10 km la ora ca estr bine..
    Sa vedeti ce cozi vor fi pe Rebreanu si pe Vidrighin..
    Comisia lui peste nu am auzit si nu am vazut la administratia asta locala sa faca nici macar un lucru bun parca sunt contra Timisoara.

  31. Nu înțeleg la ce trebuie hotărâri peste hotărâri pentru niște lucruri care sunt evidente. Circulația rutieră se desfășoară conform semnalizării rutiere, vreți să se circule cu 20 km/h, semnalizați aferent printr-un indicator și aveți grijă ca Poliția să verifice că se și respectă (mai bine decât să încurce circulația în intersecții). Oricum la stadiul de degradare a infrastructurii rutiere din acest oraș, sunt zone în care circuli la pas dar în mașină. Siguranța circulației nu are legătură cu viteza legală ci cu respectarea acesteia. Pe bulevardele menționate în articol nu există instituții de învățământ cu o singură excepție, o scoală generală pe bd. Rebreanu. Majoritatea școlilor sunt în cartierele rezidențiale unde teoretic viteza e limitată la 30 km/h, nu am văzut niciodată picior de polițist al Secției de Circulație în zona în care locuiesc. Cred că vă plictisiți rău prin diverse comisii.

  32. Era si timpul sa scoatem semafoarele, Luati exeplu de la Brasov.
    Viteza redusa de circulatie nu inseamna siguranta ridicata.
    Dar viteza mica inseamna poluare ridicata.

    Siguranta este inbunatatita de factori ca:
    – Constientizarea participantilor la trafic,
    – Constientizarea si aplicarea de masuri contraventionale pietonilor, biciclistoilor si altor categorii noi aparute care participa la trafic.
    – Invatarea copiilor si a multor pietoni adulti ca trecerea de pietoni nu este bulevard este tot sosea, stiti povetea: prima data stanga apoi dreapta si apoi piciorul pe trecere.

    Pacat de Timisoara,

    Cine face angajari la primarie, stim ca politicul vine si pleaca dar cine angajeaza astfel de specialisti rau intentionati?