Liber la trenuri peste noul pasaj Popa Sapca din Timisoara

TIMISOARA. Cea mai dificila lucrare din proiectul de largire a pasajului Popa Sapca a fost finalizata si data in folosinta.

CITESTE SI: Mai recunosti locurile. Ce-ai zice de o plimbare printr-unul dintre cele mai vechi cartiere din Timisoara, in urma cu un secol. Video 

Noua cale ferata care trece peste pasajul Popa Sapca a fost pusa la dispozitia CFR-ului incepand de duminica dimineata. Trenurile pod trece peste podul metalic de 25 metri lungime si 4,4 metri latime, dar prin aceasta zona se va putea circula cu restrictie de viteza.

„O bucurie pentru CFR, in compensatia necazului provocat aseara de Poli: trenurile pot circula peste noul pasaj Popa Sapca de astazi, nu de maine, cum era angajamentul”, a anuntat primarul Nicolae Robu pe pagina sa de Facebook.

Cu toate ca a fost redat circulatiei podul feroviar la pasajul Popa Sapca, lucrarile vor continua la acesta, care va avea, nu patru, ci sase benzi de circulatie, conform celor scrise de primar pe pagina sa de socializare.

„Pasajul va avea latimea de 6 benzi carosabile (da, ati citit bine: 6!!!), la care se adauga doua tuneluri de cate 3 m latime fiecare, dedicate pietonilor si biciclistilor! Compara?i cu ce-am avut: 2 benzi carosabile la latimea minima prevazuta de standarde si 2 trotuare, minimale si ele! Cele 6 benzi carosabile vor functiona 4 spre inainte -2 intr-un sens, 2 in celalalt-, una pentru incadrare pentru viraj stanga, a sasea pentru incadrare pentru viraj dreapta, ultimele doua pe sensul dinspre Punctele Cardinale spre Iulius Mall”, scria in urma cu cateva zile edilul pe pagina sa de Facebook.

CITESTE SI: Accident violent la iesirea din Timisoara. 1 mort si 5 raniti grav 

Reamintim, pe intreaga perioada in care traficul feroviar a fost restrictionat, pasagerii CFR au fost transportati intre Gara de Nord si Gara de Est cu ajutorul autobuzelor puse la dispozitiei de Societatea Publica de Transport Timisoara.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Pacat ca la P.Jiul nu vor fi 6 benzi (2+2 plus 2+1); putea sa greseasca proiectantii si sa avem o surprinza la fel de placuta.

    • La ce visezi tu 6 benzi pentru pasajul Jiul, doar asa sa fie la numar? Blv. Republicii si str. Jiul sunt cu 4 benzi iar racordare cu blv. Circumvalatiunii necesita tot 4 benzi. A cincea banda este pentru viraj dreapta spre gara de nord. NU poti racorda 6 benzi la bulevarde cu 4 benzi!! Pe sensul opus a sasea banda nu are la ce sa se racordeze, doar daca vrei tu in parcarea proiectului esuat Incubox :-)))

  2. Balteanu @ nu este vorba de nici o noua cale ferata si de nici un pod! O noua cale ferata ar fi un nou traseu, in cazul de fata avem doar un tablier cu o sina noua exact pe vechiul amplasament. Cat despre pod acesta exista doar la Modos peste canalul Bega! Pe strada Popa Sapca avem un pasaj sau viaduct feroviar dar nu pod!