Liber la largirea drumului Timisoara – Dumbravita – Autostrada. Se va circula pe patru benzi

TIMISOARA. S-a dat verdictul in cazul largirii la 4 benzi a drumului ce leaga Timisoara de Autostrada, prin Dumbravita.

CITESTE SI: Masina de pompieri noua, pentru ISU Banat. A fost primita ca donatie de la o primarie de langa Timisoara. Foto 

Consiliul Judetean Timis a organizat o licitatie pentru a desemna firma care va executa lucrarile, licitatie ce s-a incheiat la finele lunii aprilie. Licitatia a fost insa contestata, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiile a cerut reevaluarea ofertelor.

Insa, CJT a atacat hotararea CNSC, iar instanta a dat dreptate Consiliului Judetean.

„Largirea la 4 benzi a drumului Dumbravita – Autostrada A1 poate intra in executie. Instanta a admis contestatia Consiliului Judetean la decizia C.N.S.C. prin care se cerea reanalizarea ofertelor depuse in cadrul licitatiei, astfel incat in perioada urmatoare putem semna contractul de proiectare si executie a lucrarilor. Acest fapt arata ca ne-am facut treaba in mod profesionist si am ales cele mai bune solutii pentru un proiect dorit si asteptat de foarte multa lume si care va ajuta enorm traficul rutier”, a scris Calin Dobra, presedintele Consiliului Judetean Timis, pe pagina sa de socializare.

Valoarea lucrarilor este de 52 de milioane de lei, iar finantarea este asigurata din fonduri europene.

CITESTE SI: Consiliul Judetean Timis cauta parteneri pentru modernizarea conacului Mocioni de la Foeni 

Proiectul „Modernizare DJ 691: largirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timisoara si Centura Timisoara – Autostrada A1 (km. 12+975)” se va face pe doua tronsoane, separate, unul in continuarea celuilalt. Primul tronson este cel de la sensul giratoriu de la intrare in Dumbravita pana la centura Timisoarei, iar cel de-al doilea tronson este cel de la Centura Timisoara la urcarea pe autostrada A1.

Extinderea tronsonului de la iesirea din Timisoara pana la legatura cu autostrada, sectorul din Dumbravita, nu ar putea intra in santier mai devreme de 2021, intrucat va dura destul de mult pana cand stalpii retelei de transport public cu troleibuzul vor fi mutati, odata ce expira, in 2020, interdictia impusa de proiectul european prin care s-a facut extinderea transportului metropolitan.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. O singura intrebare am:cate zeci de ani cu deranj enorm va dura construirea acestui drum!?
    Din experientele anterioare, vazand halul in care arata portiunea Goarmata-autostrada, nu avem motive de optimism!

  2. Domnilor
    Opriti aceasta NEBUNIE !!!!
    De ce nu faceti drum spre legatura din Calea Aradului peste camp pana la autostrada ???
    Cum sa bagati si mai mult trafic prin Dumbravita ???
    Cum sa largiti 4 benzi pana in curtile oamenilor ?
    Chiar nu ganditi si nu va pasa ????

  3. Boys, mie imi place sa o iau in cur. Va bagati careva? Ofer castane contracost.

  4. Boys, mie imi place sa o iau in currr. Va bagati careva? Ofer castane contracost.

  5. Nu stiu cine a facut studiul de fezabilitate al acestui proiect dar este o regretabila eroare si o crasa risipa de fonduri sa instalezi o linie de troleibuse cu toata logistica pe care o implica pentru o frecventa de 1 masina pe ora in anumite intervale orare, iar la ora 21 sa se retraga ultima masina. Cred ca o linie de autobuse electrice era mult mai flexibila si mai economica, mai ales daca ar fi functionat intre capatul liniei 14 si giratia din capatul satului.

  6. pot sa fie si 10 benzi …. daca ai multe treceri de pietoni, semafoare, intersectii … nu rezolvi NIMIC … de ce nu se alege alta varianta, in afara localitatilor …