Largirea drumului spre Autostrada Vestului, de langa Timisoara, in linie dreapta. Ce se intampla?

TIMISOARA. Consiliul Judetean Timis a stabilit suma care va fi data proprietarilor de terenuri aflate la marginea drumului existent de legatura intre Timisoara – Giarmata si autostrada vestului. Este vorba de banii pentru exproprieri.

Asadar, consilierii judeteni vor stabili, saptamana viitoare, o rectificare de buget in care banii ramasi necheltuiti pana acum sa fie impartiti altor institutii, iar o buna parte din aceste sume va fi alocata pentru plata catre proprietarii care au parcelelele la marginea soselei ce se va largi.

Mai exact este vorba de 1,4 milioane de lei care vor fi cheltuiti pe proceduri de expropriere. Au fost identificati deja proprietarii, persoane fizice si juridice, care detin terenuri de-a lungul soselei si carora li se vor imparti acesti bani.

Presedintele Consiliului Judetean Timis, Sorin Grindeanu a anuntat in urma cu aproximativ o luna ca institutia pe care o conduce va renunta la construirea unor drumuri judetene in favoarea largirii la patru benzi de circulatie a drumului de legatura dintre Timisoara si Autostrada Vestului, prin Dumbravita si Giarmata.

Tot Grindeanu a mai anuntat ca largirea acestei sosele nu va afecta stalpii de sustinere pentru firele de troleibuz, iar soseaua va fi destinata exclusiv traficului usor. Traficul greu va fi redirectionat pe soseaua de centura a orasului Timisoara.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. A1 ar trebui legata de viitoarea autostrada Timisoara – Belgrad si primul pas ar fi construirea centurii Timisoarei la standard de autostrada cu legatura aferenta de A1. Precedentul exitsa la Lugoj cu A6. S-ar putea face o descarcare in zona de Nord si una in zona de Sud a orasului.

  2. Am si eu o intrebare….
    De ce nu se continua cu proiectul de drum expres care ar lega DN69 (drumul Arad – Timisoara) cu autostrada, din zona intersectiei cu Sanandrei, unde se gata 4 benzi?
    Drumul respectiv urma sa aiba 4 benzi de circulatie, parapet in zona mediana, si un regim de viteza superior drumului judetean care pe deasupra mai trece si prin doua localitati.
    Drumul expres ar lega Piata Marasti de autostrada la profil de 4 benzi de circulatie, viabile (negatuite de parcari pe prima banda)