Intersectiile mortii din Timisoara. Unde s-au produs cele mai grave accidente

TIMISOARA. Soferi si pietoni deopotriva, neatenti ori uneori de-a dreptul inconstienti, au contribuit la producerea de accidente grave in intersectiile din Timisoara in 2017, soldate cu morti si raniti.

CITESTE SI: Mall-ul de altadata, de la capatul lui ’13’, la Timisoara. Ceasurile cu 7 melodii, vegeta ori blugii, vedetele Ocsko Piatz 

Potrivit statisticilor oferite opiniatimisoarei.ro de catre reprezentantii Inspectoratului de Politie al Judetului Timis, in intersectiile din Timisoara s-au produs anul trecut 44 de accidente grave, soldate cu 3 morti, 42 de raniti grav si 7 raniti usor.

De vina au fost viteza, neatentia la volan sau indisciplina pietonilor.

Accidente mortale s-au produs, in 2017, in:

1. intersectia Cetatii cu Stelelor
2. intersectia Baader cu Infratirii
3. intersectia Calea Sagului cu Bujorilor

Intersectia care a provocat cele mai multe victime in 2017 a fost cea de pe drumul catre Aeroport, in dreptul intrarii catre Jumbo, unde s-au inregistrat 2 raniti grav si 3 usor.

Apoi, in intersectia bulevardul Liviu Rebreanu cu Salcamilor un om a fost ranit grav si alti 3 usor.

Pe strada Bujorilor din Timisoara, accidentele rutiere aveau sa smulga in martie anul trecut 2 vieti de copii, in doar o saptamana.

In mai multe cazuri, motociclisti au fost implicati in evenimente rutiere grave.

Printre accidentele petrecute in intersectiile din Timisoara anul trecut, poate cel mai spectaculos ramane cel de pe Michelangelo colt cu Loga, unde, in urma unei ciocniri violente, un BMW a zburat cativa metri si s-a rasturnat cu rotile in sus chiar pe trotuar.

 

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Şi Circumvalațiunii cu Gh. Lazăr?

  2. Politia nu are situatia exacta… din pacate. Ei stiu doar de situatiile unde au fost chemati. Accidentele fara victime nu sau luat in calcul… din pacate. Acelea merg direct la aigurari fara a trece prin statistica Politiei. Ar fii interesant o situatie care sa cuprinda si evenimentele raporate si de firmele de asigurari… si apoi facut un top..

  3. Si chiar nu este nimic de facut? Mergem inainte (adica inapoi) cu mentalitatile, masurile (multiple) inclusiv „amenajarea corecta a intersectiilor (marcare, semaforizare gandita nu aiurea. Avem „concetateni” pentru care de fapt gradul de cultura si civilizare este un handicap in integrare, needucabili … (cu IQ netestabil, IQ<80 sau mai rau)