Opinia Timisoarei

In martie, Shopping City Timisoara promoveaza designerii timisoreni prin inaugurarea unui pop-up store unic

În perioada 1 – 31 martie, Shopping City Timișoara inaugurează cel mai cool pop-up store de branduri independente din oraș. Iubitorii de branduri de fashion locale vor putea descoperi creațiile unor designeri vestimentari îndrăgiți precum Bobar, Marmuse, Pur, Laura Chiriță și Onibon într-un spațiu de 135 mp, situat în zona Carrefour, lângă magazinul Noriel. Spațiul le oferă antreprenorilor locali ocazia de a a oferi clienților o experiență de shopping completă într-unul din cele mai importante centre comerciale din Timișoara. Fiecare designer va avea un spațiu propriu de creație si va putea interacționa direct cu clienții

Printre primele business-uri locale găzduite de pop-up store-ul din Shopping City Timișoara se numără Atelier BOBAR, proiectul timișoarean al surorilor Diana şi Florina Bobar, echipa creativă din spatele brandului ce le poartă numele. Printre creațiile semnate de acestea se numără colecții vestimentare, ținute de eveniment realizate în colaborare cu artiști locali, textile și decoratiuni pentru casă.

Vizitatorii centrului comercial vor putea face cunoștință și cu Marmuse, un alt brand slow fashion local iubit de timișoreni, care va fi prezent în Pop-up store până pe 31 martie. Creat de designerul Dana Barbul, brandul a cucerit prin designul vestimentar modern, actual și accesoriile ce completează un look unic și scoate în evidență orice ținută clasică.

pur., brandul local de fashion sustenabil, creat de arhitecta timișoreană Roxana Puriș, se va alătura designerilor prezenți la pop-up store. Brandul pur. are în spate un statement sustenabil, hainele fiind create din materiale produse local din surse echitabile. Colecțiile pur. cuprind haine realizate din materiale textile naturale, pentru femei, bărbați, copii și maternitate. În plus, brandul a creat și colecții-manifest, un procent din vânzările încasate mergând către comunități și cauze sociale, precum colecția „Decizie” dedicată susținerii „A.L.E.G. – Asociația pentru Libertate și Egalitate de Gen” sau colecția-manifest #emoție dedicată asociației non-profit Moving on Breast Cancer, care oferă femeilor diagnosticate cu cancer de sân din Romania ajutorul psihologic de care au nevoie pentru a parcurge pașii spre vindecare.

În pop-up store va fi prezentă și designerul vestimentar Laura Chiriță. Printre colecțiile lansate se numără Wildflower, A WEEK in Moods și FeminisT’shirt, o serie de piese vestimentare cu mesaje feministe brodate, prin care sprijină asociațiile ce luptă împotriva violenței domestice și a traficului de persoane, dar și vindecarea și educarea emoțională a bărbaților, pentru a echilibra balanța dintre sexe.

Creionat de designerul Oana Cucu, Onibon Fashion Forward este un slow fashion brand, etic și sustenabil, din Timișoara, care urmărește ca fiecare ținută să devină atemporală. Brandul se caracterizează atât prin culori vibrante cât și pastelate, imprimeuri, dar și materiale naturale inedite, toate foarte feminine, create chiar de designer prin tricotare, brodare sau suprapunere de texturi diferite. Mai mult, brandul alege țesături care să își mențină proprietățile un timp îndelungat, dorind ca produsele să treacă bariera timpului.

Mai multe detalii despre branduri și pop-up store pot fi descoperite pe site-ul centrului comercial și pe pagina de Facebook, dar și pe Instagram.

Măsuri de siguranță sporite la mall

După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, Shopping City Timisoara au primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Acesta a fost acordat de către experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză care acreditează siguranța centrelor comerciale din întreaga lume. Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea de dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, echipamentele de climatizare a spațiului din centrul comercial utilizează numai aer proaspăt din exterior, fără recirculare, schimbarea filtrelor se face cu o frecvență mai mare, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, și a benzilor cu suprafață nanosept pe suprafețele frecvent atinse, dezinfectarea constantă a centrului comercial. Acestea sunt completate de verificarea respectării măsurilor de distanțare și de purtare a măștii, precum și a celorlalte norme impuse de lege prin anunțuri audio, video și securitate.

Despre Shopping City Timisoara

SHOPPING CITY TIMIȘOARA, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare. Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, LC Waikiki, CCC, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Humanic, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.

Carrefour a deschis în Timişoara primul şi singurul hipermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp. 

În luna octombrie 2021 Shopping City Timișoara a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită. Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Exit mobile version