Gara de Nord din Timisoara, inecata in gunoaie. Mormane de mizerie troneaza printre trenuri. VEZI IMAGINI INGROZITOARE!

TIMISOARA. Principala poarta de intrare in Romania, venind din Occident pe calea ferata, Gara de Nord din Timisoara, este un adevarat focar de infectie. Intre sinele de tren zac mii de sticle din plastic, pahare, carpe, pungi, ambalaje si alte deseuri, mai ceva ca la groapa de gunoi a orasului care se doreste in 2021 Capitala Culturala a Europei.

O filmare realizata de un cititor al opiniatimisoarei.ro ieri in Gara de Nord din Timisoara te infioara. Pe imaginile surprinse de cameramanul amator se poate vedea dimensiunea unei adevarate rampe de gunoi. Liniile de cale ferata ce duc la peroanele statiei Timisoara Nord, precum si spatiul verde dintre ele aproape ca au fost ingropate in gunoi.

Surse din randul mecanicilor de locomotiva, care vin si pleaca cel mai des din gara, au declarat pentru opiniatimisoarei.ro ca mormanele de deseuri cresc de la o zi la alta si se tem ca nu cumva, la un moment dat, sa se produca un accident, deoarece multe din gunoaie ajung pe linii si ar putea crea dificultati conducatorilor de trenuri. Acestia sustin ca, cel mai probabil, timisoreni care vor sa scape de gunoaie, in loc sa le duca la deponeu contra cost, prefera sa se strecoare in zona triajului si sa le arunce intre sine. Acestora li se adauga si calatorii certati cu bunul simt care obisnuiesc sa azvarle pe geamuri tot felul de resturi.

In zona cailor ferate, responsabilitatea curateniei apartine companiei CFR.

Reprezentantii CFR de la Regionala Timisoara, insa, paseaza responsabilitatea dintr-o ograda in alta. Cei care administreaza liniile spun ca de vina sunt cei de la CFR Calatori si ca femeile de serviciu care curata vagoanele arunca pur si simplu deseurile pe linii.

Nu este vorba despre curatenia din gara, este vorba despre curatenia care se face in vagoanele de calatori. Arunca mizeria peste tot in gara. Nu avem o firma care sa intretina curatenia pe linii. Sunt mai multe structuri CFR, printre care si CFR Calatori, si noi, si CFR Marfa. Imi arunca pe linie cei care fac curatenia in vagoane. Eu nu am cum sa platesc firma, ma duc cu amaratii mei de muncitori si periodic fac curatenia in urma celor care nu-si fac treaba„, a declarat, pentru opiniatimisoarei.ro, Mircea Benec, director Regionala CFR Timisoara.

Video-ul nu poate fi incarcat.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. TARA NOASTRA MULTA IUBITA!!???

  2. așa este, am văzut cum se aruncă din vagoane mizeriile

    • nu uita sa faci niste poze sa vedem si noi cum se arunca mizeria din vagoane.

  3. Cei de la Directia de Sanatate Publica Timis nu au nimic de spus?

  4. Gara asta este o adevarat RUSINE pentru Timisoara.

    Ar trebui sa se faca acea centura feroviara din nordul orasului (care sa lege CF dinspre Arad si cel spre Lugoj) astfel CFR Marfa, respectiv toate trenurile de marfa nu ar mai avea ce sa caute in oras.
    Iar in cazul Gari de Nord ar trebui gasita o forma in care sa se finanteze reconstruirea ei (ca de renovat nu prea mai e ce sa renovezi)

  5. SA VA SPUNA DE NIRO BANATEANU’ CINE A CASTIGAT TOATE LICITATIILE DE CURATENIE CU REGIONALA CF TIMISOARA !
    SC ROGERA SRL DIN CHISODA
    NIMENI ALTA DECAT CASTIGATOAREA LICITATIEI ‘ELECTRONICE” PENTRU SPATIILE VERZI ALE TIMISOAREI!
    valoare licitatie cf 10 mld lei vechi,licitatie timisoara,100 mld lei vechi!
    sa vedeti spatii verzi/uscate…

  6. eheeei ce minte domnu de la CFR. cu tupeu maxim. firma rogera care are contract sa faca curatenie in spatiile cfr si intre linii apartine domnului sef de cabinet al unui senator PNL DE TIMIS benone sinulescu prietenul tovarasului ROBU. ANHELIUC e numele patronului de rogera ha ha ha si mai ziceati de firmele portocalii. astea galben rosii sunt mai hraparete. tara lu kkt

    • Nu înțeleg ce legătură are Benone Sinulescu cu gunoaiele din gară.

  7. Gara din Timisoara ESTE in Timisoara! Ce atitudine ia primarul in cazul de fata?
    Vezi ca nu stiti.”Ingroapa”liniile in subteran si astfel scapam de mizerie (nu se mai vede).

  8. O mierie clasica, deja, pentru unul din cele mai murdare, poluate si urate orase ale Romanie.
    Administratia si companiile, cele mai slabe si nepasatoare conduceri.

  9. Toata aceasta mizerie se afla in grupa tehnica de pregatire a vagoanelor din Revizia de Vagoane Timisoara si responsabilitatea revine marelui sef de revizie Tranca Ciprian pe care il doare undeva pentru ca are sustidere de parti PDL

  10. Rusine primarului

  11. ………

  12. Gara de Nord din Timisoara,noua groapa de gunoi a orasului?

  13. Incredibil ! Aproape ca nu-mi vine sa cred ! . Timisoara , oras de 5 stele , aspiranta la Capitala Europeana , orasul premierelor , cel mai occidental oras al Romaniei ….

  14. Părerile celor de mai sus nu sunt reale’ teritoriul pe care este filmat nu este al Gării, ci al Reviziei de Vagoane….

  15. Directorul garii sa-si dea demisia,sta degeaba acolo pe o caruta de bani,este un nesimtit,sa puna mana pe lopata cu angajatii lui si sa faca curatenie nu sa dea explicatii !

  16. IN PRIMUL RAND FOTOGRAFIILE SUNT FOARTE VECHI..NUMAI EXISTA ACELE GUNOAE, A FOST CURATAT TOTUL..INCLUSIV PRINTRE PEROANE, NUMAI INFOARMATI LUMEA FALS IAR IN AL DOILEA RAND FOTOGRAFIILE NU SUNT DIN INCINTA GARII..SUNT DIN AFARA GARII..ACOLO UNDE STATEAU BOSCHETARII SI AUROLACII,DAR IN PREZENT ESTE CURAT, NUMAI INFORMATI LUMEA PROST, DISPERATI DUPA DRAMA SI TRAGEDIE, MINCINOSILOR..

    • Stimate domn…imaginile sunt din august-septembrie 2013, cand „”firma”” de curatenie si-a batut joc de amaratele alea de femei si nu le-au platit cu lunile, motiv pentru care n-au mai mers la servici.
      Imaginile sunt din incinta garii(statiei), adica perimetrul cuprins intre semnalele de intrare.
      Din imagini se vede clar ca in acele vagoane nu stau „boschetari”, acel loc se afla intre liniile 3-4 tehnica unde se fac revizii si reparatii curente la vag. de calatori.
      Cum a fost posibil asa ceva, sa spuna……incepand de la director si pana la patronul firmei salubrizoare.
      Informatiile date de cel care a postat imaginile au fost foarte corecte….momentan este curat.