TIMIȘOARA. Pe cel mai avansat tronson de cale ferată din magistrala Caransebeș – Lugoj – Timișoara – Arad se lucrează în aceste zile în ritm susținut. Este vorba de segmentul 2, Lugoj – Timișoara, unde la Remetea Mare este defasurare de forțe.
CITESTE SI: Greu se naste parcarea supraetajata de la Bega. Primaria Timisoara a cumparat inca un studiu
Antreprenorul spaniol FCC Construccion execută o serie de lucrări în zona stației Remetea Mare, unde se fac intervențiile necesare pentru construirea unui pod de 20 de metri cu grindă de beton. Mai mult, vor fi ridicate și două podețe noi pentru a repune suprastructura de linie ca să poată fi reluată circulația trenurilor, acum oprită.
În această perioadă, până în 13 septembrie, traficul pe calea ferată este întrerupt, iar călătorii sunt transportați cu autobuze.
***
Vă reamintim, 16 km de linie au fost deja dați în folosință și se apropie de 50% realizare lucrările de pe lotul 2 al magistralei de cale ferată Caransebeș – Lugoj – Timișoara – Arad, care se modernizează în vestul țării. Acesta este si cel mai avansat segment dintre cele 4 în care a fost împărtită magistrala. Are 54,13 km.
La încheierea obiectivului de infrastructură, trenurile de călători vor putea prinde viteze mari, chiar și de 160 km/h, iar cele de marfă de 120 km/h.