Firma care construieste Centura Sud Timisoara si cea care face descarcarea de pe autostrada la Sanandrei, pentru a doua oara pe Lista Neagra a Ministerului Transporturilor. Ar putea sa nu mai fie primite la licitatii in Romania

TIMISOARA. A fost publicata a doua Lista Neagra a Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Anuntul a fost facut de Sorin Grindeanu care a tras un nou semnal de alarma catre constructori ca pot fi drastic sanctionati in baza noii legi a achizitiilor publice initiata chiar de ministrul Transporturilor si intrata in vigoare in primavara

Certificate negative au primit, pentru a doua oara, si doua firme care lucreaza la proiecte de infrastructura din Timis. Este vorba de antreprenorul de pe Centura Sud (Tirrena Scavi), respectiv de cel care ar trebui sa faca a treia descarcare de pe Autostrada Vestului, langa Timisoara, la Sanandrei (Todini Costruzioni Generali).

CITESTE SI: Lucrari cu viteza melcului pe Centura Sud Timisoara, antreprenorul la un pas de a doua bila neagra. Desi conform contractului soseaua ar trebui sa fie gata de Craciun, abia a ajuns la 57% realizare. Foto

CITESTE SI: Se misca putin lucrurile pe traseul celei de-a treia descarcari de pe Autostrada Vestului la Timisoara. Ultimele imagini de pe santier. Video

Evaluarile se fac periodic si sunt actualizate datele la 3 luni, iar daca societatile nu se mobilizeaza, risca sa nu mai primeasca niciodata vreo lucrare in Romania.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că a fost emisă o nouă serie de certificate negative intermediare pentru antreprenori. Pe listă sunt firme la al doilea „cartonaș galben”.
În zona de vest, pentru contractele de execuție lucrări au primit o nouă serie de certificate intermediare negative: #Todini Construzioni Generali SpA (antreprenor la noul drum de legătură cu A1 / DN 69) și #Tirrena Scavi SpA (antreprenorul centurii Timișoara Sud)„, transmit reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.

Documentele constatatoare periodice vor fi actualizate și publicate din 90 în 90 de zile și vor reflecta stadiul la zi pentru fiecare contract în parte, așa cum prevăd noile reglementări, aprobate la începutul acestui an.
După primirea acestor certificate negative intermediare (Documente Constatatoare periodice), antreprenorii au posibilitatea să recupereze întârzierile și să evite astfel primirea unui nou document constatator negativ la următoarea evaluare.
Acest tip de Documente Constatatoare va permite Comisiilor de evaluare să cunoască în timp real situația concretă a Antreprenorilor care se prezintă la alte licitații și vor constitui baza analizei cu ocazia verificării motivelor de excludere pentru abateri grave sau repetate în derularea contractelor deja încheiate

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Concret pe teren nu se constată îmbunătățiri prin aceste cartonase, așa că e un fel de frecție la piciorul de lemn.

    • Ai perfecta dreptate, sincer trebuia reziliat contractul cand s-a aflat ca nu pot termina in timp centura la primul termen 25 martie 2022, se stia cu cateva luni inainte ca nu vor termina la termen.
      Se putea apoi face o alta licitatie si poate avem deja un castigator.
      Asa se tot trage de timp si cu cat inainteaza/trece timpul cu ata celor de la CNAIR le este frica sa mai rezilieze contractul. Merg pe principiul poate poate se apuca de lucru.
      O hotie mai mare nu se poate ca la aceste contructii de drumuri…

  2. Firme italiene, firme serioase! La ei in tara nu ar fi făcut asa ceva.

  3. Totuși, cum și-a făcut Nelu Iordache cele două tronsoane de autostradă de câte aproape 20 de kilometri în câte vreo 2 luni de xile? Sau, tocmai de aia l-or fi umflat?

  4. si ce mai sufera cei cu certificate negative. plang de sare camasa de pe ei. penibil

  5. am gasit la USL 2 prosti care nu sunt in stare sa faca ceva ptr judetul care-l reprezinta .