E oficial! Ingerii Galbeni, dati afara din parcarile supermarketurilor din Timisoara. Nu mai au voie sa ridice nicio masina! Ce le face Politia Locala magazinelor!

TIMISOARA. Nicio platforma de la firma de ridicari auto Ingerii Galbeni nu mai are voie in parcarile supermarketurilor din Timisoara, odata cu intrarea in vigoare a hotararii de consiliu local ce reglementeaza aceasta operatiune in parcarile din centrele comerciale ale orasului.

CITESTE SI: VIDEO! Ingerii Galbeni, intr-o cursa nebuna cu o masina urcata cu tot cu sofer pe platforma, in parcarea unui supermarket din Timisoara

Politia Locala a si  transmis notificari catre toate supermarketurile din oras care au permis in perimetrul parcarilor lor activitatea de blocare, ridicare, transport pentru masinile care nu respectau regulamentele interne ale acestor centre comerciale.

Astfel, marile magazine au la dispozitie 48 de ore sa ia masuri pentru deschiderea parcarilor catre clienti, iar daca vor ca acestia sa nu-si mai lase masinile acolo in afara programului de functionare sau numai pe timp limitat, sa monteze bariere.
Mai mult, conducerile supermarketurilor sunt notificate sa-si anunte clientii in legatura cu regimul parcarii in zona.
In cazul in care, acestea nu se conformeaza, politistii locali vor trece la amenzi drastice: intre 2000 si 2500 de lei.

Timisorenii care isi gasesc rotile la masini blocate ori li s-a ridicat autoturismul si a fost transportat din vreo astfel de parcare, pot suna la Politia Locala Timisoara, la nr. 0256.968.

CITESTE SI: E oficial! Ingerii Galbeni au fost interzisi in parcari la Timisoara. Ce le impune Nicolae Robu supermarketurilor!

CITESTE SI: Ingerii Galbeni isi fac plinul in parcarile supermarketurilor din Timisoara. Soferii, santajati cand isi recupereaza masinile. De cand nu mai au voie sa le ridice?

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Pentru ce atat tam tam ? Acest HCL e doar praf in ochi. Cui i se ridica masina , indiferent ca in parcarea privata sunt sau nu bariere este considerat furt. Cum ar fi sa ne facem toti firme cu obiect de activitate
    ” transport auto” , ridic masini la intamplare, le duc la mine in curte si cer bani ? De ce nu s-au depus reclamatii la Politei, sunati la 112 si punct. Mergeti la orice sediu al Politiei si depuneti reclamatie scrisa , iar in al doilea rand oricine isi poate apara proprietatea…
    Iar ptr cei ce inca nu au patit-o, ocoliti magazinele respective. E inacceptabil sa se scrie in ziare zeci de articole pe tema asta si inca sa mai merg la aceste magazine.
    PS: poate sunt pe langa subiect, insa e posibil ca PMT in momentul in care a eliberat Autorizatie de Construire ptr magazinele cu pricina, defapt orice functiune care contine si o parcare pe proprietatea sa sa fi cerut express un x nr de locuri publice, iar de nu asta ar fi un HCL bun, x % din nr de locuri sa fie libere .

  2. Stai putin specifica faptul ca ce faceau ingerii pacii era ilegal, sunt de parere ca doar o autoritate publica , exclus firme private ,sa se ocupe de ridicat masini si de blocat roti dar numai in cazurile extreme cand se impune si este justificata aceasta masura exact cum prevede oug195 circulatia pe drumurile publice

  3. Este corect sa ridici masinile altora parcate pe terenul meu daca eu reclam acest lucru. Doar ca trebuie sa afisez acest lucru ( magazinele au conditiile lor de parcare afisate ) si FOARTE IMPORTANT ridicarea se face doar in prezenta unui „organ” care face proces verbal de contraventie. Daca activitatea de ridicare o sa fie concesionata si Primaria mai ia si ceva bani e OK, dar nu uitati „organul”. Fara el ( parerea mea ) se incadreaza la furt si santaj. Chiar ma mira ca nu a fost facut nici un denunt penal pentru tulburare de posesie ( cred ca se poate incadra acolo ).

  4. problema se poate rezolva mult mai simplu, nu prin interdictia ridicarii masinilor parcate pe domeniul PRIVAT si care incalca regulamentul de parcare stabilitit de proprietar: se stabiliteste prin HCL un tarif maxim al firmelor care ridica masini, sa zicem 50 de euro. atunci nu o sa mai ridice nimeni masini, la acest tarif nu o sa isi mai bata capul sa „fure” masini din parcare.