De ce nu au fost refacute inca trotuarele, dupa lucrarile de pe strazile din centru, la Timisoara? Nicolae Robu: Nu le asfaltam, le schimbam radical infatisarea

TIMISOARA. Zona centrala din oras ramane in santier, pentru inca o perioada buna de timp. Odata ce vor fi finalizate lucrarile la carosabil, in vecinatatea Catedralei, va incepe munca la reabilitarea trotuarelor.

CITESTE SI: Tricolor urias in intersectie la Timisoara. Drapelul, asezat pe un catarg de 21 de metri. Se reamenajeaza spatiile verzi din zona centrala. Foto 

Mai exact, toate trotuarele care au fost afectate de lucrarile din zona centrala in ultimele luni urmeaza sa fie refacute, insa nu prin asfaltare, ci cu un pavaj din piatra naturala.

„Toate trotuarele din inelul 1 de trafic intra intr-o campanie de refacere, refacere cu pavaj, cu piatra foarte frumoasa, nu prin asfaltare. Lucrarea asta este una complexa, care cere foarte multa manopera. Nu e o simpla asfaltare facuta in urma unor interventii. De aceea inca nu s-a lucrat la trotuare in zonele in care acestea au fost afectate de lucrarile la carosabil. Va incepe cat de curand campania de reamenajare a trotuarelor din interiorul inelului 1. Nu va fi usor, dar va fi foarte frumos ce vom face”, a spus primarul Nicolae Robu.

Potrivit reprezentantilor primariei, lucrarile la trotuare urmeaza sa se realizeze intr-un timp cat mai scurt. Urmeaza ca mai multe echipe de muncitori sa fie impartite in intreaga zona centrala, pentru a finaliza lucrarile cat mai repede.

VIDEO: George Stefanita

In cadrul lucrarilor din zona centrala a Timisoarei, spune primarul, au fost creati 2.000 de metri patrati de spatii verzi si au fost montat un sistem modern de irigare.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. in crucea ma-tii de primar tampit ! Si tu pistele de biciclete o sa le trasezi pe piatra cubica? tampitule !

  2. Sa vedeti ce borduri noi , frumoase și înalte se vor face
    Cand vad echipe mari de muncitori schimbând cu dăruire borduri mă întreb tot mai mult „eu cu cine votez?”

  3. Ioane, asa-i si la Bocsig!

  4. Mă tem că îmi voi schimba destinația mwiei spre USR 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  5. Daca fac o entorsa sau imi rup piciorul in gropile ramase trec pe lista neagra a primarului? Daca-i dau in judecata trimite localii sa ma amendeze cu 50.000 lei?

  6. La lucrarile marete sunt trotuare neterminate. Si faceti in PLM marcajele pe asfalt cu vopsea reflectorizanta retardatilor. vin ploile si nu se mai vede nimic.

  7. …cand se vor face?…la iarna cand o sa invocati ca ninge, ploua,burnita,frig si nu sunt conditii???…

  8. Citat : „Lucrarea asta este una complexa, care cere foarte multa manopera.”
    Deci este foarte foarte scumpa, ( se pot sifona bani cu galeata) se va face de proasta calitate, realizarea va dura foarte mult si va fi distrusa rapid ( se vor crea gropi si denivelari ) din cauza celor care vor parca pe trotuare… etc.
    Bineinteles ca vor fi si lucrari nenumarate si deasemenea foarte scumpe anual pentru intretinerea si reabilitarea acestor pavaje !
    Bravo Robu ! Inca o idee mareata cu un impact financiar dezastruos pentru primaria falimentara a Timisorii.

  9. Pentru pistele de biciclete/trotinete pavajul nu este bun. La vehiculele cu roti mici (8-10 inch) simti fiecare dală în coloana vertebrală. Asfaltul e mult mai bun.

    • „Asfaltul e mult mai bun”! cu conditia ca asfaltarea sa fie realizata „ca la carte”.
      Zilele trecute un fost drumar de Tms apoi de Germania (vreo 15 ani, dupa 1990) imi spunea ca durata minima de viata a unui asfalt bine realizat (in D) este de 10 ani (pe carosabil!) O fi n-o fi?

  10. Intrebare: cum ramane cu parcarile sub/supraterane (vreo 5-7 fezabilizate) din centru si vecinatati? Vine 2021 si vin strainii si ….vor parca la margine de Timisoara??

  11. Astia sunt imbucurator de imbecili. Ii doare efectiv in cur de absolut orice forma de transport care nu este automobil.