Cum va arata prima parcare supraetajata de cartier la Timisoara. S-a finalizat documentatia. Cate masini si biciclete vor incapea. Foto

TIMISOARA. Au fost dezvaluite planurile pentru prima parcare de cartier supraetajata ce ar putea sa fie amenajata la Timisoara, in zona Dacia, pe strada Ulmului. A fost finalizat Studiul de Fezabilitate.

Ni s-a predat SF pentru prima parcare multinivel din cartiere. Este vorba despre parcarea de pe strada Ulmului, din zona Dacia. Am daramat acolo mai multe garaje. 107 locuri de parcare vor fi in aceasta constructie si vom avea si 2 statii de incarcare pentru masini electrice si 26 locuri de parcare de biciclete. Daca vom putea face mai multe locuri pentru biciclete, voi cere sa se faca mai multe„, a anuntat joi primarul Nicolae Robu.

Parcarea, ce va avea parter si 3 nivele, ar urma sa fie construita cu bani de la bugetul local si ar rezolva una dintre problemele importante din cartier. Primarul nu a precizat termenul la care se va lansa licitatia si nici la cat au fost estimate costurile pentru aceasta lucrare.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Daca acum vine SF-ul iar realizarea la Pastele cailor, de ce s-a daramat in urma cu una an?

  2. @Dana
    Pentru ca si asa, adică după dărâmarea garajelor- altfel foarte urâte si folosite de multi drept depozite- s- au făcut mai multe locuri de parcare. Era bine daca macar se curtea locul de toate resturile rămase după demolare.

    • N-am mai trecut pe acolo de cateva luni, parca era 1 noiembrie. Ultima data am vazut ca nu se puteau parca prea multe masini din cauza ramasitelor de la demolare, la fel ca in unele locuri din Soarelui unde au fost garaje demolate. Daca demolarea unui lucru util se face pe principiul ca „arata urat” ar trebui demolate 20-30% din blocuri, plus cateva mii de case. Folosite ca garaj sau depozit, acele garaje erau utile cuiva, si aduceau fiecare cam 500 lei/an venit la bugetul local.
      Si revin la intrebare: de ce s-a demolat inainte de SF? Daca studiul va concluziona: „nu, nu e fezabil sa construim aici”, atunci cum ramane?

  3. Initiativa laudabila, dar? Cand vine randul celor 5 parcari (supra/sub) promise in centru si imediata vecinatate? – ma gandesc la cel de la vechiul CM, spitalul de copii, in spatele magazinului Bega, puncte cardinale, parcul Bratianu (sbteran) si apoi inca vreo doua (total cca. 7000 locuri).
    Fara astea … nu am rezolvat nimic in centru ci doar parcarea de 1 leu/ora in zona rosie/galbena (!!!) in loc 5 lei/ora?

  4. cin’ sa fie cel cu chitara din randare?

    • Da, este un „chitarist de parcari” chiar in prima imagine randata (in dreapta ei). E usor de recunoscut, e un rob al lui Dumnezeu.

    • L-au pus baietii pe „sefu” ca sa pupe si ei putin la buculite.

  5. Pai cine naiba are curajul sa-si lase bicicleta acolo, ca doar se fura si din scari de bloc si din curtea oamenilor

    • Salut
      Vor fi supraveghiate video cu siguranta…cred.

      • Va fi atat supravceghere video, cat si olfactiva. In Banatustan, spre deosebire de lumnea civilizata, este necesara si supravegherea olfactiva – sa se stie cand se impute treaba.

  6. cine il mai crede pe mitomanul mascarici? cred ca a mintit prea mult!!

  7. … iar „SF” vine de la „Science Fiction”, agevarat ii? Ca la banatani, la nimeni – fruncea dosului…

  8. Sa il opreasca cineva pe Robu din construit parcari! Avem deja prea multe, nu avem atatea masini in Timisoara. Vom fi nevoiti sa parcam pe doua locuri.