Cine sunt timisorenii care trebuie sa sune urgent la Primaria Timisoara? Autoritatile le cer ajutorul!

TIMISOARA. Daca vreti sa dati o mana de ajutor autoritatilor locale pentru a pune la punct sistemul de transport public intermodal VeloTM, sunati urgent la primarie! Reprezentantii municipalitatii va cer ajutorul si va roaga sa ii contactati.

Angajatii RATT care se ocupa de sistemul de inchiriat biciclete nu fac fata din pricina neajunsurilor programului, asa ca orice informatie, sugestie sau reclamatie le este mai mult decat utila.

„Municipalitatea lanseaza un apel la timisoreni pentru a face, impreuna, corectiile necesare imbunatatirii functionarii noii retele de inchiriat biciclete administrate de catre RATT. (…) Avand in vedere faptul ca avem un proiect pilor la nivel de tara, o noutate pentru specialistii romani si pentru utilizatori, este necesara o perioada de rodaj, acomodare si de verificari periodice privind modul de functionare”, sustine Andreea Balan, manager de proiect.

Potrivit reprezentantilor primariei, timisorenii care au inchiriat deja biciclete s-au plans de mai multe probleme, asa ca toate acestea trebuie rezolvate.

„Deoarece ne-au fost semnalate o serie de aspecte legate de functionare, de catre aceia care utilizeaza noul sistem, dorim sa facem cunoscut faptul ca echipa de implementare a proiectului a luat masuri suplimentare prin care se doreste optimizarea functionarii acestuia. A fost constituit un grup de lucru pe o perioada de 2 luni, cu intalniri saptamanale pentru analizarea si luarea masurilor care se impun. Grupul de lucru este format din administratorul sistemului – RATT, executantul lucrarii – Viacor Engineering si echipa de implementare a proiectului din cadrul primariei”, mai spune Balan.

Orice informatie, sugestie sau reclamatie este extrem de utila pentru reprezentantii RATT. Daca vreti sa dati o mana de ajutor, sunati cat mai repede la numarul 0800410415 sau scrieti la primariatm.ro, la Sectiunea sugestii si reclamatii.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Scriu din punctul meu de vedere, si nu vreau sa jignesc pe responsabilul principal de acest proiect, dar nu mi se pare corect sa ceri ajutorul publicului pentru solutionarea problemelor cu care te confrunti vis-a-vis de acest proiect. Bun, atunci ajutorul cui sa-i ceri? A nimanui! Stoarceti-va creierele: Dati-va cu capul de mese sa va vina idei, analizeaza, iar analizeaza, mergeti pe teren si stiudiati problemele, nu va vin idei? Nu-i bai: stati peste program si dati-va singuri palme pana va vin, sau dati-va cu capetele de pereti stand peste program pana va vin solutii, sau dati-va demisia. Lasati o noua conducere sa vina, ca poate-i capabila si poate are perspectiva ducerii acest proiect la bun sfarsit. Ca nu noi timisorenii va obligam sa faceti un asa proiect. Cum adica „angajatii RATT nu fac fata neajunsului acestui program”? Cum ar fii sa vedem aici un anunt de genul „Angajatii ETA2U cer ajutorul timisorenilor pentru solutionarea neajunsurilor calculatoarelor defecte”? Nu exista asa ceva!!!!! Nu va duce capul, atunci… nu mai faceti nimic, sau lasati pe altii. Bun, sa presupumem prin absurd ca peste noapte ati gasit solutiile ideale si ca in scurt timp totul se va pune la punct. In cazul acesta putem inchiria fara probleme biciclete si mergem cu ele in trafic. Vreau sa intreb responsabilii fantastici al acestui proiect: Daca eu pedalez regulamentar si vre-un sofer RATT ma loveste cu autobuzul in trafic (apoi coboara si ma injura etc etc), eu fiind pe o bicicleta pusa la dispozitie de acest program – sau nu neaparat – sustinut tot de RATT, atunci pot sa-i bag bicicleta pe gat? Pot sa-i administrez o corectie demna de un biciclist?

  2. Danny, super tare ai spus ! de aceeași părere :))

  3. @Danny:
    Fara suparare, iti recomand sa traiesti macar putin in Suedia sau in Danemarca. Ai sa fi surprins („luminat” – in cazul tau) sa vezi ce rol important au locuitorii in imbunatatirea fiecarui proiect. Exista multe platforme in care oricune poate veni cu o idee sau cu feed-back la proiecte.

    Nu astepta sa ti se puna totul pe tava si in acelasi timp sa strigi in gura mare ca nu-ti convine nimic.
    Altfel, exemplele tale sunt total deșănțate.

  4. De acord, @AlexV! Danny e genul cetateanului obisnuit sa primeasca si sa i se spuna ce are de facut, nu sa si ofere.

  5. AlexV si Timisorean: TEORETIC aveti dreptate
    Danny: PRACTIC ai dreptate.
    Imi permit sa zic in doua vorbe de ce:
    E ok ca toti sa participe la imbunatatirea oricaror servicii in propriul oras. Perfect.
    Problema noastra in acest caz este alta: cetatenii sunt satui (si au o experienta de apropare 20 de ani) de probleme de orice natura cauzate de Primaria Timisoara. Multe nemultumiri, de la ghiseele care functioneaza cum stiti toti, de la dificultatea de a rezolva orice fel de problema, de la felul in care arata orasul si muuuuuuulte alte probleme, le stim toti. Disconfortul pe care ni-l ofera autoritatile locale e de notorietate, asa ca, parerea mea este ca, daca oricine altcineva ar fi cerut un ajutor pentru acest proiect l-ar fi primit, dar Primaria TM, care si-a mancat malaiul fata de cetateni, NU IL VA PRIMI.

  6. @Pass:
    Si ce propui? „PRACTIC” (cum spui tu) suntem condamnati sa continuam sa ne lamentam in nepasare si saracie.

  7. Practic: schimbarea, pana gasim unii buni (primar+acoliti)

  8. Este a nu stiu cata oara cand pentru proiecte implementate cu bani publici, din care si-au „tras” partea toti imbuibatii din administratia publica, inclusiv arogarea multiplelor „merite” pentru „sacrificiile” pe care le fac pentru „bunastarea” urbei, deci pentru aceste proiecte tot ei solicita diverse forme de voluntariate si fac apelur publice pentru ca cetatenii sa contribuie ca sa se „dreaga busuiocul”. Sunt curios ce face „directorul de proiect” si „echipa de implementare”? Oare nu era cazul sa se retraga prin demisie pentru incompetenta, sau sa fie destituiti daca nu au implementat corespunzator proiectul, sau poate au un proiect neviabil, sau poate ca proiectul este conceput gresit? Vin acum la „spartul targului” ca sa caute solutiile cu adevarat viabile pentru un astfel de proiect? Un proiect care nu-si atinge indicatorii pentru care a fost „gandit” si implementat. Dar care a fost valoarea proiectului? Si care sunt costurile indirecte si sociale? Si care au fost declarate beneficiile in analiza cost-beneficiu? Si cine l-a evaluat pentru a fi acceptat la finantare? Toti acesti „specialisti” nu ar trebui sa raspunda pentru esecul proiectului? Si apoi sa fie pusi sa repare? Si-au umflat CV-urile cu titluri pompoase inscrise in diverse organigrame de proiecte cu finantari „dirijate”, iar apoi fac apeluri publice ca sa afle si ei cum trebuia sa fie facut proiectul pentru care au fost platiti negresit si arhisuficient. Le dau eu o sugestie pentru optimizare: ANGAJATI PERSONAL COMPETENT DE LA INCEPUT. Restul este can-can. Bleah.

  9. Nu poţi schimba pe nimeni şi nimic până nu te schimbi pe tine însuţi! Aşa e şi cu conducerea oraşului sau a ţării. Până nu ne schimbăm noi, românii, avem ceea ce merităm! Proiectul cu bicicletele e bun ca idee, practica ne omoară, nu-i aşa? E bine că ni se cere părerea, hai să ajutăm cu idei! Dar era şi mai bine dacă ni se cerea părerea la distrugerea pieţei Libertăţii prin defrişare. Sau a pieţei Bălcescu. Şi eu sunt şofer şi apreciez giraţiile, dar puteau să lase ceva copaci seculari… Sper să nu le vină idei cu Parcul Central sau cu Rozelor…
    Am idei şi da, le ofer, dar nu conducătorilor, că de aia i-am ales, ca să aibă idei şi să rezolve probleme. Pentru aia primesc salariu cu 4 cifre, Merţan de serviciu, telefon plătit la greu de la buget, etc.