Cele mai frumoase magazine se deschid in Iulius Mall, din ansamblul mixt Iulius Town Timisoara. Grupul Inditex aduce doua branduri noi in vestul tarii si dubleaza suprafata celor cinci magazine existente in mall

TIMISOARA. Iulius Mall, parte a ansamblului mixt Iulius Town din Timișoara (denumit anterior Openville), își diversifică și modernizează oferta pentru clienţi, care vor găsi aici cele mai frumoase şi mai noi concepte de magazine, deținute de renumite branduri internaționale. Iulius Town este primul proiect mixt din vestul ţării şi va include cea mai mare zonă de retail din regiune, de aproximativ 120.000 mp.

Astfel, grupul Inditex, cel mai mare retailer de fashion din lume, a deschis astăzi, 16 mai 2019, în Iulius Mall, două magazine în premieră în Timişoara – Zara Home și Oysho.

Totodată, cele cinci magazine din Iulius Mall Timişoara ale retailerului – Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka şi Stradivarius – au fost modernizate şi extinse, o parte dublându-şi suprafaţa. Printre acestea se află noul magazin Zara, care se desfăşoară pe aproximativ 3.900 mp şi este dispus pe două niveluri. În total, cele șapte magazine ocupă o suprafață de 8.000 mp în ansamblul mixt Iulius Town, de peste două ori mai mare decât cea pe care o ocupa înainte grupul Inditex.

„Ne bucură faptul că, pe măsură ce înaintăm cu dezvoltarea ansamblului Iulius Town, putem să le oferim clienţilor noştri acces la noi branduri. Zara Home și Oysho își vor face loc, cu siguranță, pe lista magazinelor preferate, replicând succesul pe care aceste branduri le au în România și în toată lumea. Ne onorează parteneriatul cu grupul Inditex, care, astăzi, se extinde prin noile inaugurări de la Timișoara”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing al companiei IULIUS.

Cunoscutul brand Zara Home, dedicat decorării casei, aduce la Timișoara o gamă bogată de produse, de la textile de bucătărie şi baie, lenjerie de pat, obiecte de mobilier, veselă, la tacâmuri şi alte produse pentru decorarea casei, precum şi homewear şi cosmetică, toate înscriindu-se în cele mai noi tendințe ale modei.

În magazinul Oysho, o altă premieră în Timișoara, vizitatorii vor găsi diverse linii de articole, de la lenjerie de corp la gymwear, sleepwear și beachwear, dar și încălțăminte și accesorii. Colecţiile Oysho sunt atent selectate, oferind articole de îmbrăcăminte confortabile, care păstrează în același timp trendul modei la nivel global.

Proiectul mixt Iulius Town Timişoara este dezvoltat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe şi reprezintă cea mai mare investiţie în real estate din regiune, în valoare de peste 220 milioane de euro. Prima sa etapă de dezvoltare se află în curs de finalizare.

***

Despre Iulius Town Timişoara

Iulius Town Timişoara va reprezenta principala atracție de business, shopping şi loisir din vestul ţării. Ansamblul integrează actualul Iulius Mall Timişoara şi va include o suprafaţă totală de retail de aproximativ 120.000 mp.

Proiectul mixt va fi realizat în două faze, iar prima sa etapă, aflată în curs de finalizare, va include: 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, 100.000 mp de spaţii de birouri clasa A, săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, un parc, un tunel auto şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.

Despre Inditex

Inditex (Industria del Diseno Textil) este cel mai mare retailer de fashion din lume. Grupul deţine, în prezent, o reţea de 7.490 de magazine, în 96 de ţări, operând brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Puneti tavan decorativ sau orice altceva sa astupe, arata extrem de urat tevile si conductele de aerisire pe tavan!, in rest magazinele sunt foarte frumos aranjate si au o gama extinsa. De asemenea vrem un magazin GAP si un Forever 21.

  2. Ma fain, dar greii mondiali pe cand la Timisoara? (Dolce Gabanna, Armani, Versace, Gucci, Burberry, Prada, Chanel, Louis Vouitton), m-am cam plictisit de hainele de duzina ale conchistadorilor astora. Ar fi ceva unic in aceasta parte de Europa unde nu sunt prezenti, ar veni din Serbia, Ungaria si Bulgaria sa faca shopping de lux, plus ca orasul va fi Capitala Culturala in 2021, populatie cu putere mare de cumparare e destula, etc, ar fi un real succes, ar fi foarte cool sa se si concretizeze ideea.

  3. Ar fi fain un magazin Peek&Cloppenburg daca se deschide la acest Mall macar.

    • Este deja unul in Shopping City. Magazin de tarani, un fel de doua feluri, comercializeaza mai multe branduri in accelasi magazin, in afara de Armani Jeans si Marc Jacobs gasesti acceleasi haine de la acceleasi branduri ca in celelalte mall-uri.