TIMISOARA. In cadrul Proiectului ”Evoluția Tehnologiilor Rapide = Evoluția Carierei Angajaților din Regiunea Vest” (ID 317710), derulat de CCIA Timiș în calitate de beneficiar și Expert Business Center în calitate de partener, co-finanțat din Fondul Social European Plus prin Programul Educație și Ocupare 2021-2027, anunță începerea înscrierilor pentru noi serii a două cursuri GRATUITE dedicate angajaților care doresc să își îmbunătățească abilitățile profesionale, care se vor desfășura în perioada septembrie – octombrie 2025.
-
Competențe antreprenoriale, financiare și juridice – Curs autorizat cf. O.G. 129/2000
Durata: 40 de ore
Format: Hibrid (teorie + practică)
Trainer: Giana BĂLAN, consultant, trainer și mentor cu experiență practică de 18 ani în analiză financiară, antreprenoriat, training-uri, atât în mediul privat cât și în mediul universitar.
Tematici abordate:
-
Management & leadership antreprenorial
-
Comunicare în cadrul firmei și în relațiile cu partenerii
- Surse de finanțare
- Managementul resurselor umane
- Management financiar
- Politica privind dezvoltarea durabilă
- Aspecte privind inovarea socială
- Dreptul intern și internațional al afacerilor
- Vânzări și relația cu clientul în mediul antteprenorial
- Strategie și gândire antreprenorială
- Comunicare antreprenorială
- Mediul digital de afaceri
Beneficii:
- Dezvoltarea competențelor esențiale pentru luarea deciziilor financiare și juridice corecte
- Îmbunătățirea strategiei de afaceri și leadership-ului antreprenorial
- Acces la informații practice pentru evitarea riscurilor legale și financiare
Condiții minime de acces la program, raportate la nivelul de studii: Studii medii finalizate (minim 12 clase)
-
Manager de Inovare – cod COR 242106 – Curs autorizat cf. O.G. Nr. 129/2000 (grupa a 3-a)
Durată: 180 de ore (60 teorie + 120 practică)
Format: Hibrid (teorie + practică)
Formator: Lect.univ.dr. AVRIGEANU ALINA FLORENTINA din cadrul Expert Business Center SRL, furnizor de formare profesională autorizat de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională București de peste 10 ani. A publicat peste 30 de articole de specialitate prezentate la conferințe și/sau în reviste și a făcut parte din echipele de management sau de implementare a 14 proiecte cu finanțare nerambursabilă. De peste 15 ani activează ca formator în domeniul formării profesionale a adulților.
Beneficii: Implementarea de soluții creative care generează schimbări în organizație
Competențe dobândite :
-
Elaborarea strategiei de inovare a firmei
-
Implementarea planului de realizare a strategiei de inovare al firmei
-
Elaborarea metodelor de valorificare a capitalului intelectual al firm
-
Coordonarea dezvoltării profesionale a echipei
-
Coordonarea culegerii de idei creative
-
Crearea unui sistem de gestiune a datelor privind ideile de inovare
-
Evaluarea procesului de inovare
-
Asigurarea continuităţii procesului de inovare
Condiții minime de acces la program, raportate la nivelul de studii: învățământ superior cu diplomă de licență.
IMPORTANT!
Absolvenții primesc SUBVENȚIE pentru participarea la programul de formare profesională (5 lei/oră).
Condiții de eligibilitate la cursuri:
Cursul se adresează angajaților cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private, cu domiciliul / reședința în județele Regiunii Vest (Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș – Severin).
Persoanele ce ocupă poziții de management și au calitatea de administrator / reprezentant legal într-o întreprindere publică sau privată NU sunt eligibile.
Înscrierea se face prin completarea Formularului de preînscriere și transmiterea acestuia pe email: dpop@cciat.ro și fluca@cciat.ro.
Mai multe detalii și formularul de preînscriere sunt disponibile pe site-ul proiectului la adresa:
Informații suplimentare la tel. 0768 794 522 (Flavia Sorca), 0722 445 665 (Diana POP) și e-mail: fluca@cciat.ro, dpop@cciat.ro.