Cati kilometri de autostrada vor fi GATA in acest an? Se termina si tronsonul Timisoara – Lugoj?

Vesti noi de la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania legate de continuarea lucrarilor la autostrazi! CNANDR estimeaza ca, in acest an, vor fi finalizati pana la 100 de kilometri de noi autostrazi, dupa cum a declarat, miercuri, Horia Nicolae, director Pregatiri Proiecte din cadrul CNADNR.

CITESTE SI: Autostrada Timisoara – Lugoj filmata din avion! Vezi in ce stadiu se afla lucrarile la lotul 2. VIDEO!

Vom finaliza in acest an autostrada Nadlac-Arad (lotul 1), Orastie-Sibiu (lotul 3) si se incearca finalizarea tronsonului Timisoara-Lugoj (lotul 2) si a lotului 2 din tronsonul Nadlac-Arad. Pentru acest ultim lot, care inseamna 16 kilometri, licitatia va fi publicata maine (joi – n.r.) sau cel tarziu vineri, pe SEAP„, a spus Nicolae, citat de Agerpres.

Potrivit acestuia, tronsoanele care vor fi gata in acest an totalizeaza pana la 100 de kilometri.

Deocamdata nu avem intarzieri la contractele aflate in derulare care sa nu poata fi recuperate‘, a adaugat oficialul CNADNR.

Intrebat care sunt cauzele pentru care autostrazile se construiesc atat de incet in Romania, el a raspuns: ‘Sunt mai multe cauze: slaba prestatie a studiilor de fezabilitate, probleme la exproprieri, avize, autoritati locale, probleme de mediu, cu conductele, probleme de care ne lovim zi de zi si pe care trebuie sa le deblocam. Mai sunt apoi contestatiile, iar multe dintre acestea solicita anularea procedurilor’.

Nicolae a precizat si faptul ca studiile de fezabilitate sunt destul de scumpe. ‘Cel mai ieftin costa 14 milioane de lei, iar cel mai scump – 45 de milioane de lei, deci intre 3 milioane de euro si 10 milioane de euro, in functie de relief’, a mai spus el.

CITESTE SI: Ministrul Transporturilor, in Timis: a cerut constructorilor urgentarea lucrarilor la autostrazile Timisoara-Lugoj si Lugoj-Deva

Ce se intampla cu lucrarile la cele 3 loturi lipsa din autostrada Lugoj – Deva! FOTO NOI de pe santiere

Autostrazile Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj si Lugoj-Deva primesc cei mai multi bani. Ce inauguram anul asta?

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Citez: Cel mai ieftin costa 14 milioane de lei, iar cel mai scump – 45 de milioane de lei, deci intre 3 milioane de euro si 10 milioane de euro, in functie de relief’.
    Cum dracu au facut croatii autostrazile, mult mai ieftin pe terenuri mult mult mai dificile?
    Chiar si la unguri – care se plang ca se fura intr-o veselie – preturile sunt la 70% din cele de la noi?