Calin Dobra: Imi e tot mai clar ca, dupa Colterm, STPT este noua societate din subordinea Primariei Timisoara care se va duce in cap

TIMISOARA. Reactie a fostului presedinte al Consiliului Judetean Timis, dupa ce opiniatimisoarei.ro l-a prezentat pe noul director numit de administratia Fritz in fruntea SMTT, care are in subordine Societatea de Transport Public Timisoara.

CITESTE SI: In locul lui Ioan Goia, administratia Fritz a pus director la SMTT un geograf. Are mai putin de 6 luni de cand este angajat la Societatea Metropolitana de Transport Timisoara

Calin Dobra califica numirea tanarului geograf Flavius Sebastian Ignea drept o noua dovada a incompetentei echipei din fruntea Primariei Timisoara si crede ca, dupa Colterm, si STPT (coordonata de SMTT) va fi pusa pe butuci.

Reforma lui Fritz… numai reformă nu e!
Inițial am crezut că poate fi vorba de lipsă de experiență în administrație, dar nu, nu e așa!
Administrația Fritz este de o incompetență crasă! Delegarea atribuțiilor de director al SMTT unui tânăr de 30 și un pic de ani, cu experiență în alte domenii decât transportul public, demonstrează că Fritz n-are nici cea mai mică dorință să pună pe roate Timișoara.
Îmi este tot mai clar că după Colterm, STPT este noua societate din subordinea Primăriei Timișoara, care se va duce în cap! După cum înțeleg acești oameni să gestioneze orașul, doar mai pot spera ca în 2024 să mai rămână ceva de administrat din Timișoara!„, a scris Calin Dobra pe pagina sa de Facebook.

Va reamintim, la inceputul lunii martie, dupa ce Ioan Goia si-a inaintat demisia de la conducerea Societatii Metropolitane de Transport Timisoara, Ruben Latcau, presedinte al SMTT, i-a delegat atributiile de director lui Flavius Sebastian Ignea care este angajat in cadrul societatii doar din noiembrie anul trecut pe pozitia de functionar administrativ.

Nascut in 1990, potrivit CV-ului, Flavius Sebastian Ignea a terminat Liceul Alimentar din Timisoara, iar apoi si-a luat licenta si a urmat studii de master in Geografie la Universitatea de Vest. In Revisal, acesta figureaza ca angajat din anul 2014, cand a lucrat ca muncitor necalificat la asamblarea si montarea pieselor la AEM, apoi ca geograf la o companie privata, timp in care a facut cartografierea in sistem GIS a infrastructurii de transport public. A fost apoi si sef de grupa in departamentul de expeditii marfa al unui depozit de supermarketuri. De asemenea, in 2019, a ocupat o functie de dispecer la o companie multinationala din Timisoara.

Foarte activ in zona retelelor sociale, de-a lungul anilor, Flavius Sebastian Ignea s-a preocupat de soarta cladirilor istorice degradate din Timis si a promovat valorile Banatului de altadata.

La SMTT, Flavius Sebastian Ignea a fost angajat la inceputul lunii noiembrie 2021, pe postul de functionar administrativ, pozitie in care s-a facut remarcat, avand in vedere ca, dupa mai putin de 6 luni, a primit atributiile de director general.

SMTT, societatea cu mai multi sefi decat subalterni

In prezent Societatea Metropolitana de Transport Timisoara are 33 de salariati, dintre care 29 au fost angajati numai in ultimii 2 ani si jumatate de catre fostul sef Ioan Goia.

Exista un post de director general si unul de director tehnic. Apoi, la Compartimentul de Comunicare si Relatii Publice, un sef de compartiment. Un sef de compartiment este angajat si la Juridic, dar si la Compartimentul de Control Financiar de Gestiune, in timp ce la Cabinetul Salariati si Consilieri sunt doi consilieri angajati. Un sef de compartiment exista si la Audit Intern. Sunt un sef de compartiment si 2 controlori de trafic la Compartimentul de Siguranta Circulatiei, alt sef de compartiment la Monitorizare Transport, si un sef de compartiment, un inginer si un functionar administrativ la Compartimentul Planificare, Reglementare si Programe Transport. Posturi de sefi de compartimente mai sunt si la Autorizari, Managementul Calitatii Mediului si Responsabilitatii Sociale, la Compartimentul Cercetare, Strategie, Studii si Proiecte pentru Sistemele de Transport, la Tehnic, la Financiar – Contabil, la Comercial si Marketing si la Achizitii. In plus, la fiecare dintre aceste departamente sunt si posturi vacante, pe diverse specializari.

SMTT este o Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara constituita inca din anul 2009 si are ca obiect de activitate organizarea, reglementarea, exploatarea si monitorizarea serviciului de transport local in afara Timisoarei, dar si in oras. A fost nevoie de infiintarea unei astfel de entitati pentru a putea accesa fonduri europene disponibile, la acel moment, pentru sistemele de transport in comun, in conditiile in care STPT (pe atunci RATT), era pe minus si nu o putea face in mod direct.

Va reamintim, in data de 2 martie 2022, fostul director al SMTT, Ioan Goia, si-a dat demisia, invocand motive personale. La 2 zile distanta, in 4 martie 2022, viceprimarul Ruben Latcau, in calitate de presedinte al societatii, i-a delegat atributiile de director lui Flavius Sebastian Ignea.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Chiar nu exista niciun jurnalist profesionist sa i spună domnului de reabilitarea dj 691 demarată în mandatul său cu rezultatul cunoscut?

    • Mincinosul mincinosilor are soricul gros , tabacit bine de la cate minciuni ne a bagat pe gat.
      Risine !!!

  2. Crezi ca-i pasa cuiva, mai ales „minunatului” om politic?

    • Ar trebui sa ne pese noua, fraierilor care „beneficiază”des de realizările acestor nemernici. Detest modul de a face politica autohton, acela de a arata cu degetul, cand ograda ta e vai și amar. Cum spunea și domnul de mai jos, sa punem mâna și fiecare sa ne aducem contribuția in sens pozitiv.

  3. Vorbiti va rog cu domnul Grindeanu de la psd daca rezolva odata promisiunea cu cei 10 km de autostrada intre Deva si Lugoj. Nu sustin USR , cred ca este o gafa imensa ca aajuns Fritz primar , nu avea ce cauta acolo , dar usr isi va primi rasplata in urma acestui mandat dezastruos. Deci sa lasam vorbaria sa tot dam in altii ci sa punem mana pe treaba .

  4. Pai STPT a fost vreodata performanta atata timp cat capuseaza bugetul local? Vi s-a parut, vreodata, ca ofera servicii de transport performant, ca sunt organizati eficient? Au datorii foarte mari pe la bugetul de stat, procese de zeci de milioane de lei, ce credeti ca se va intampla? Ce trebuiau astia sa faca, sa mai astepte cu actuala organizare? Unde a pus PNL picioru s-a ales praful! Toate sunt bombe cu ceas, colterm, horticultura, stpt, etc

  5. Pai bine mai dobra ti s-au terminat mangotzii de la tehnocer-ul care construieste durabil?!?
    Lucrarile lor nu se strica pentru ca nu se termina executiile mai domnu’ dobrica!

  6. Am înțeles ca dl Dobra e profesor de sport în zona Lugojului. Așa se explică genuflexiunile și jocul de glezne. Dar burta?

  7. e bine, expertiza serioasa la dl Dobra. cele mai mai proiecte care au ramas dupa el : 1. largirea drumului la Mosnita, inca nu e gata complet. 2 largirea drumului de la Dumbravita la Autostrada, e terminata complet ! bine ca nu a apucat sa se apuce de stadion nou ca il facea de cricket si subteran