Biciclistii, interzisi si in Piata Libertatii din Timisoara? Ce le promite primarul Nicolae Robu iubitorilor de pedalat?

TIMISOARA. In plin sezon de pedalat, biciclistii din Timisoara sunt amendati de politistii locali daca trec pe biciclete prin centrul orasului.

Potrivit unei hotarari aprobata de Consiliul Local in luna august a anului 2013, biciclistii care pedaleaza intre orele 18:00 – 22:00 prin Piata Victoriei si pe strada Alba Iulia risca amenzi intre 100 si 200 de lei. Interdictia este valabila doar din 1 mai pana in 31 octombrie.

Este foarte probabil ca odata ce va fi finalizat proiectul de reamenajare a Pietei Libertatii, biciclistii sa nu aiba voie sa pedaleze nici prin „Piata Rosie”, asa cum au numit-o timisorenii. Edilul-sef nu a stabilit inca daca va intra si Piata Libertatii in hotararea de consiliu local sau nu. Un lucru este cert insa: „nu va fi un loc de plimbat cu bicicletele”, sustine Robu.

Intrebat daca biciclistii din Timisoara vor avea interzis si prin Piata Libertatii odata ce vor fi incheiate lucrarile de amenajare, primarul a tinut sa precizeze ca zona va fi una plina de viata, nu de biciclisti.

„Nu stiu, dar, in orice caz, noi incurajam folosirea bicicletei in oras. Acum Piata Libertatii este in gestiunea firmei care face lucrarile, dupa aceea vom vedea. Lumea nu stie ce vom face in Libertatii. Piata Libertatii va fi folosita asa cum sunt pietele in general in lume, nu ca loc de stat pe banca la umbra, asemenea locuri sunt in parcuri. Piata Libertatii va fi un loc plin de viata, in primul rand cultural-artistica. (…) Piata Libertatii va fi plina de viata, nu un loc de plimbat cu bicicletele, nu se potriveste. Trebuie sa ne punem in rand cu lumea, cu tot respectul o spun”, ne-a declarat Nicolae Robu.

Primarul vrea sa cheme biciclistii si la discutii, pentru a afla direct de la ei care sunt cele mai problematice piste de biciclete din oras. Potrivit edilului, in perioada urmatoare va organiza o intalnire cu amatorii de plimbari pe doua roti din Timisoara, de la care asteapta orice fel de sugestii cu privire la infrastructura pentru biciclete din capitala Banatului.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. ,,Vreau ceea ce merit în oraşul ăsta de gogomani, unde sunt cel d-întâi… ,, ,Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! Dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale… Am zis!,, Așadar să se circule cu bicicleta, primesc! Dar numai pe unde vreu eu, și nicidecum în zona centrală,,. Citate din Conu Iancu și debilul șef al Timișoarei.

    ,

  2. Bag de sema ca Timisoara este reeditata dupa buna placere a acestui rob al pitiponcelii care in afara de centru nu stie ca mai exista altceva.
    Ar trebui intins un covor peste care acest zeu al frumusetii demul apuse sa leviteze in aplauzele multimii!!!

    • Perfect de acord! Ioi, nu mai pot cu Robu si freza lui in vant! Exemplu de dementa in post de conducere!!!!!!

  3. Daca o singura terasa va inflori in aceasta piata ar trebui si biciclistii sa-si faca prezenta peste legea lor de doi bani eu as fi primul.

  4. Dragi timisoreni! Cred ca ati fost toti beti in ziua cand l-ati votat pe boul asta. Acum e timpul durerii de cap de dupa…

  5. Cred ca domnul primar habar nu are ca in Piata Libertatii este prevazuta o statie de inchiriat… biciclete. Hahaha, cine inchiriaza, o sa fie amendat de vigilenta politia locala.
    PS: nu va mai plingeti de primar, la anu’ sint alegeri, poate cartea cu moace o sa ne aduca alt primar.

  6. Biciclistii nu incurca cu nimic in Piata Libertatii, uitati cat loc este… In orice piata din orice oras din Occident poti merge cu bicicleta! Eu promit ca voi merge cu bicicleta, indiferent ce decide tembelul asta!

  7. Teoretic se încurajează mersul pe biciletă, practic se descurajează… Adică ai verde la mers cu bicicleta, dar să nu cumva să-ţi creezi trase convenabile din pct. A în pct. B, pentru că te rişti. Nu ăsta e principalul obiectiv al mersului cu bicicleta, că poţi ajunge mult mai uşor oriunde? Atunci de ce încurajezi acest mod de deplasare, dacă, de fapt, pui beţe la spiţe?