Avem traseu final pentru Centura de Vest de la Timisoara. Varianta de 14 km cu 4 noduri rutiere si 9 poduri si pasaje avizata de CNAIR

TIMISOARA. Moment important pentru viitoarea Centura Vest de la Timisoara, al treilea tronson de drum din mult asteptatul proiect de infrastructura care, odata ce va fi complet, va ajuta la scoaterea traficului greu din oras.

Ministerul Transporturilor anunta ca in cadrul sedintei Comisiei Tehnico-Economice a CNAIR a fost avizata varianta 1 de traseu (din cele patru propuse initial).

Varianta de traseu avizata in luna noiembrie are o lungime de aproximativ 14 km si traverseaza unitatile administrativ teritoriale Timisoara, Sacalaz si Utvin. Sunt prevazute patru noduri rutiere: la intersectia cu DN 69 (Timisoara – Arad) si centura de ocolire Timisoara Nord, la conexiunile cu DN 6 (Timisoara – Cenad), cu DN 59A (Timisoara – Jimbolia) si cu Timisoara printr-un drum de legatura.

Proiectul are ca scop construirea unei variante de ocolire a orasului din zona intersectiei DN 69 (Timisoara – Arad), cu DJ 591 (unde se va lega cu varianta de ocolire Timisoara Sud, acum in constructie), ce va inconjura orasul prin vest, rezultand astfel inchiderea inelului de centura a municipiului Timisoara. De asemenea, VO Timisoara Vest va avea noua lucrari de arta (poduri si pasaje)„, transmit reprezentantii DRDP Timisoara.

In perioada urmatoare, vor avea loc si alte studii necesare pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate, contractul fiind derulat de S.C. SEARCH CORPORATION SRL.

Daca primul segment din varianta de ocolire este deja folosit de mai bine de 10 ani in nordul Timisoarei (intre Lugojului si Aradului), iar la cel de-al doilea, care va trece prin sud, se lucreaza de aproape 2 ani, noul tronson prevazut a fi amenajat in zona de vest este inca in faza documentatiilor. Firma care a castigat licitatia in toamna anului trecut avea la dispozitie un an sa realizeze Studiul de Fezabilitate care costa 1 milion de euro.

Viitoarea Centura de Vest de la Timisoara va avea 2 benzi pe sens si separatoare mediane.

CITESTE SI: Sorin Grindeanu, noul ministru al Transporturilor, anunta ca va fi din 2 in 2 saptamani pe santierul de pe Centura Sud Timisoara 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Cate benzi va avea ?

    • Una pe sens.

      • In text scrie 2 benzi pe sens.

        • Una si trei sferturi, ca la noi la Hogwarts.

        • Noroc cu Drula ca a insistat cand era ministru sa o faca la 2 benzi pe sens ca altfel era 1 banda pe sens ca la centura sud pe care a modificat-o Grindeanu de la 2 benzi pe sens pe vremea cand era prim ministru. Si acum se da mare si tare ca ministru al transporturilor, zero valoare grindeanu.

        • Una de mers si iuna de stationa = dousa

  2. Sa spunem 2027? Anul finalizarii celor 14 km de sosea…

  3. :))))))) 1 an pentru studiul de fezabilitate :))))) marsh ma. copiii nostri o sa mearga pe centura completa a Timisoarei. cum putem sa fim atat de incapabili??

  4. După ce va fi gata autostrada Timișoara – Serbia, pe drumul de țară de pe moșiile primarilor psd-isti vor mai circula numai țăranii cu cocia!
    O șosea de centură construită pentru Timișoara care nu va servi cu nimic orașului!

    • Cap ai, minte la ce-ti mai trebuie…

    • Pa ce lume esti, babaiatule?????? Ce treaba are CJT cu strazile din Timisoara???? Ce treaba are Primaria Timisoara cu centura???? Tu intelegi ceva din ce se intampla in jurul tau??? De CNAIR ai auzit?

    • Marsh la usa lui Fritza sa iti dea o galeata de caldura USR-istule

    • Scuza-ma ca te intreb.Pe mosiile primarilor PNL-isti,USR-isti centura va ramine drum de tara neamenajat in centura?

  5. Eu am preferat de n ori ca din Dumbrăvița în loc sa vin în oraș bara la bara sa ies pe centura, sa parcurg o distanta mai lunga, dar sa ajung mai repede și cu un consum și mai mic de carburant mergând, nu stand aproape tot timpul pe loc.