Atentie, soferi! Se va circula pe o singura banda pe sens, pe una dintre cele mai aglomerate artere din Timisoara. Cum se reorganizeaza traficul in toata zona centrala

TIMISOARA. Noi restrictii, la Timisoara. De data aceasta, sunt vizati soferii care circula pe strada Michelangelo, unde Primaria va demara lucrarile de reorganizare a traficului in zona.

CITESTE SI: Loredana, Vunk, Phoenix si multi altii. Concerte cu vedete si trupe de top, retragere cu torte si ateliere mestesugaresti, de Ziua Timisoarei. Programul complet 

De luni, 15 iulie, soferii vor putea merge pe o singura banda pe sens pe Strada Michelangelo, intre pod si intersectia cu strada Eminescu.

Ce se intampla dupa finalizarea lucrarilor? Va aparea o noua banda de circulatie pe strada Michelangelo, din dreptul podului si pana la intersectia cu strazile Eminescu si C. D. Loga, care va continua mai apoi pe bulevardul I. C. Bratianu pana la liniile de tramvai.

Practic, pe aceste tronsoane vor fi desfiintate parcarile de pe marginea drumului, pe sensul de mers dinspre Michelangelo spre centrul orasului, dar si scuarul dintre sensurile de mers de pe Bratianu, unde erau asezati vara faimosii palmieri.

„Pe Michelangelo analizam cum am putea sa amenajam o banda in plus, astfel incat, de la trecerea podului si pana la Banca Nationala sa avem 3 benzi. Mai departe, dincolo de linia de tramvai, catre Bastion, avem deja 3 benzi. In sens invers ramanem asa cum este acum”, explica in urma cu mai bine de o luna primarul Nicolae Robu.

Se va lucra la reorganizarea traficului in intreaga zona centrala, in perioada urmatoare.

Astfel, dupa iesirea de sub Bastion, inspre Punctele Cardinale, va fi construita o a patra banda de mers, pentru a se circula pe cate doua benzi dedicate din start atat spre Calea Aradului, pe strada Oituz, cat si catre strada Popa Sapca. Va ramane in continuare si banda la dreapta catre Take Ionescu.

Reprezentantii primariei anunta ca in curand soferii vor circula pe 3 benzi pe sens si de la Punctele Cardinale pe strada Martin Luther, pe langa schela de petrol, spre Hotel Continental.

De asemenea, pe b-dul I.C. Bratianu vor avea loc lucrari, pana in dreptul fostului liceu Miu.

„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, dar toate lucrarile pe care le facem acum sunt pentru a pregati orasul pentru anul 2021, atunci cand Timisoara va fi Capitala Culturala Europeana”, transmit reprezentantii Directiei Tehnice din Primaria Timisoara.

Reprezentantii Primariei urmeaza sa anunte fiecare modificare ce va avea loc in trafic, in zona centrala, dar si perioadele in care soferii nu vor avea voie sa circule pe anumite strazi.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Pregatiti orasul pentru 2021? Gasiti alte scuze pentru ca sunt sanse 90% ca Timisoara CCE 2021 sa pice din cauza incompetentei administratiei

    • asa un kkt e faza cu capitala cuRturala incat m-am cam saturat pana peste cap de ea. cu ce ne ajuta ca si locuitori? sau doar o sa aibe bo$$ii un oras pentru spetacol la suprapret.

  2. ptr ce dracu faci atatea benzi ma tampitule?

  3. Limbajul de mahala este apanajul prostului.

    • ce gust are sula rrobului?

      • ma-ta zice ca-i mai dulce decat a ta.

  4. Raman la parerea ca oricat de multe benzi s-ar face, intr-un timp foarte scurt se vor umple si se va ajunge exact la situatia actuala. Trebuie incurajat si imbunatatit/reorganizat transportul in comun. Altfel nu se rezolva nimic. Lumea va incepe sa utilizeze transportul in comun DOAR dupa ce acesta functioneaza impecabil.

    • Corect!

  5. Aha, deci mai desfiintam niste locuri de parcare ca sa mai aducem niste trafic de masini in centru.Nu era destul, mai e nevoie inca.
    Cata debilitate poate exista in capul acestui personaj!?

  6. Incetinirea vitezei de mers a troleibuzelor dupa mutarea liniei pe F.C.Ripensia duce la inmultirea celor care prefera sa mearga cu masina spre/de la servici.

  7. Pregatirile pentru 2021 (si dupa) vor include si realizarea parcarilor (cele 5 promise) in zona centrala? Sau strainii pot/vor parca „uberall”?
    Cum se rezolva probllema taxei de parcare ptr. „cei care nu au telefon de Romania” (turistii straini, 1 milion din care 250 -300 mii vor veni cu masinile proprii si personale? Sau parcarea gratuita va fi „un cadou de Timisoara” (ca si pana acum)?

  8. Daca se misca ca pe Aradului o sa fie spectacol !

  9. Sa nu dispara aspectul autentic, de urbe din zona de influenta a Imperiului Austro-Ungar, caracteristic Europei Centrale, sa nu tinda cumva spre un hibrid comunisto-rural sub pretextele invocate. Cu copacii am vazut ce s-a facut, aspectul de campie, si nu parc, e deja rezolvat…asta apropo de declaratia cu orasul de campie