Alte doua tronsoane din Inelul IV de Centura a Timisoarei au fost finalizate in aceasta vara

TIMISOARA. Timisorenii pot evita aglomeratia din trafic intre Iosefin si Calea Lipovei. Primaria Timisoara a construit inca 2 portiuni de inel de circulatie care urmeaza sa se continue pana pe Calea Lugojului in maxim un an jumate.

Primaria Timisoara a inaugurat astazi cele doua tronsoane din Inelul IV. Este vorba despre portiunea dintre Calea Torontalului si Calea Aradului si Calea Aradului – Calea Lipovei, care se continua pana la Padurea Verde.

„La Padurea Verde este o problema, in sesnul ca trebuie sa strabatem padurea, iar in apropiere mai sunt si terenuri private. Speram sa rezolvam problema aceasta peste iarna, iar in maxim un an jumate sa putem finaliza tronsonul din Inelul IV de circulatie care va trece pe aici, pana la Colonia Radio”, a declarat Gheorghe Ciuhandu, primarul Timisoarei.

Prezent pe Inelul IV, in apropiere de Calea Torontalului, primarul Ciuhandu a fost abordat de o localnica din zona care s-a plans ca se circula cu viteza mare pe noua sosea si ca nu sunt nici limitari de viteza, nici bumpere, cu atat mai putin treceri de pietoni.

„Faceti o cerere la Primarie si vom discuta in Comisia de circulatie sa punem limita de viteza si sa trasam treceri de pietoni. Noi acum ne-am grabit sa facem soseaua, urmeaza sa facem si trotuare in zona. Nu am considerat ca trebuie puse limitatoare de viteza aici, noi punem asa ceva in preajma scolilor mai ales”, i-a raspuns primarul femeii.

In total, pana in acest moment peste 30% din inelul IV de circulatie este finalizat, conform primarului Gheorghe Ciuhandu.

De asemenea, au mai fost finalizate lucrari la drumuri pe strada Holdelor din Ion Ionescu de la Brad, iar pe strazile Campina si Armoniei au fost schimbate sensurile de circulatie.

Ciuhandu a mai promis totodata ca in luna noiembrie se vor finaliza si lucrarile la Calea Torontalului. El a adaugat ca anul viitor vor demara lucrari la drumuri pe strada Musicescu si pe strada Borzesti. De asemenea, se va reabilita strada Closca pe bani europeni.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Ce penibili sunt. Isi arata fata doar la alegeri. Incep sa cred ca intentionat nu fac nimic 3 ani ca sa aiba in anul alegerilor toate realizarile proaspat intiparite in mintile fraierilor.

  2. Pai de-aia se cheama INEL. Macar pe el sa mergi cu viteza legala si nu sa sari peste calmatoarele smenuite ale primariei. Sincer nu cred ca asta a vrut femeia dar ca sa-si justifice ei cheltuirea banilor pe calmatoare……..

    • femeia aia s-a mutat intr-un bloc aflat in mijlocul cimpului, face de 2 ani petitii sa ii faca primaria drum asfaltat iar acum se plinge ca are bulevard in fata geamului si nu poate sa doarma.

  3. unde mai pui ca au omis sa continue drumul prin fata blocului cimpina 2 si au ales sa puna asfalt pe 2 stazi de pamint rupte de vreme si camioanele care aprovizionau real.

  4. Daca drumrule ar fi bune prin oras si semafoarele sincronizate si fara atatea calmatoare din alea, traficul s-ar mai fluidiza de la sine dara sa hop o groapa, un canal, stai la semafor desi intersectia e goala, hop o camila din aia instalata peste noapte de nu stii de unde a aparut si tot asa…

  5. Dragă redacţie,

    Vă rog să mă lămuriţi în legătură cu evitarea traficului aglomerat între zona Josefin şi Calea Lipovei!
    Până acum, eu megeam ca ghibolu’ pe următorul traseu: Josefin, Pop de Băseşti sau Dragalina, Strada Gării sau Republicii, Viaduct, Circumvalaţiunii, Piaţa Consiliul Europei, Iulius Mall sau Calea Sever Bocu, şi ţuşti spre Lipova. Motivul e simplu: viaductul e singurul loc unde pot trece de la Sud la Nord de calea ferată. Acolo se şi întâmplă cea mai mare aglomeraţie. Acum, că se gătă inelu’, io pe unde mă duc să scap de aglomeraţie? Aştept răspuns profesionist, fără ştergerea postului. În caz contrar, voi interpreta articolul ca pe un mijloc de propagandă ciuhandistă sau ca pe rodul muncii unui redactor amator.
    Cu respect.

    • Faceti o cerere la Primarie si vom discuta in Comisia de circulatie…

    • De pe Circumvalatiunii faci la stanga pe Bogdanesti, dupa cca. 2,5 km faci la dreapta pe Grigore Alexandrescu si apoi o tii drept pe inelul „x” pina in Calea Lipovei.

  6. Drumul nu are borduri si este facut cu o fundatie extrem de aproximativa, astfel ca dupa ce vor trece pe el basculantele cateva luni se va face praf. Iar numirea lui ca „inel” este cel putin pompoasa… A fost facut intre blocuri, astfel ca cei din Ring si celalalt complex o sa-si ceara mutarea! Intre Torontalului si Aradului seamana mai degraba cu Transalpina la cate curbe are! Iar referitor la Gr.Alexandrescu, in fata la mizeria numita Ocsko, opreste cine vrea, unde vrea, cand vrea, astfel ca numai circulatie fluida nu este acolo!

  7. Dupa cum vedeti sunt numai REALIZARI marete ale echipei marete ce conduce orasul.
    Pentru cel ce se intreba cum trece din sud in nord sau invers pot sa-i spun ca nu trece sau trece ca si pana acum, adica pe la pasajul Jiul. Aici mai e si problema de stabilire a prioritatilor. Degeaba au facut portiuni din inel daca nu au realizat o legatura intre zonele din nord si cele din sud. Aglomeratia ramane in zona centrala a orasului.