Opinia Timisoarei

Administratia Fritz cumpara un studiu care sa arate cat de lungi, cat de late si ce suprafata au strazile, trotuarele, pistele de biciclete si parcarile din Timisoara. A fost lansata licitatia

TIMISOARA. Masoara tot. Vrea sa stie cu precizie cat sunt de lungi, cat sunt de late si ce suprafata au strazile din Timisoara, trotuarele, pistele de biciclete, aliniamentele de spatii verzi dintre trotuare si carosabil ori dintre benzile de circulatie, parcarile, si nu numai.

CITESTE SI: Desi amendata de Garda de Mediu pentru mizeria din toaletele ecologice de pe malul Begai, Primaria Timisoara incheie contract de intretinere cu aceeasi firma, pentru inca un an

Primaria Timisoara cumpara servicii de masurare si a lansat o licitatie in acest sens. Motivul, sustin reprezentantii municipalitatii, e acela de a stii cu exactitate suprafetele ce trebuie maturate si curatate in oras.

Realizarea studiului consta in: masurarea lungimii si latimii strazilor, trotuarelor, pistelor de biciclete, parcarilor, podurilor, aliniamentelor de spatii verzi situate intre trotuar si carosabil sau intre benzile de circulatie, pistele de biciclete, malurile Canalului Bega, ce fac obiectul activitatii salubrizarii stradale. Studiul va constitui o sursa de informaţii corecta si necesara pentru determinarea suprafetelor strazilor propuse pentru salubrizare, pentru intocmirea graficelor cu frecventa de executie si determinarea volumului anual de lucrari„, se arata in documentatia ce insoteste anuntul pentru procedura simplificata postat in Sistemul de Achizitii Publice.

Studiul va trebui sa contina:

a) Fise de identificare, fiecare continand urmatoarele informatii:
1. Denumirea strazii – pentru a nu se crea confuzii la denumirea strazilor se va mentiona atat denumirea veche (din 1990) cat si denumirea noua;
2. Lungimea strazii – va cuprinde lungimea in metri a strazii, inclusiv a insulelor ce delimiteaza sensurile de circulatie;
3. Latime carosabil – va cuprinde latimea carosabilului existent, corespunzatoare benzilor de circulatie;
4. Numar benzi de circulatie – va cuprinde numarul de benzi de circulatie in traseul curent;
5. Imbracaminte carosabil – va cuprinde natura carosabilului: (A-imbracaminte bituminoasa, B-beton, C-pavaj piatra cubica, M-macadam, P-pamant);
6. Latime si lungime trotuar – cuprinde lungimea si latimea trotuarului existent;
7. Imbracaminte trotuar – va cuprinde natura trotuarelor (conf. Pct. 5);
8. Piste de biciclete – va cuprinde lungimea si latimea pistei existente;
9. Imbracaminte piste – va cuprinde natura pistei (imbracaminte bituminoasa, beton,etc);
10. Parcarile situate de-a lungul strazilor si a celor rezidentiale din cartierele de blocuri de locuinte –va cuprinde lungimea, latimea si suprafata;
11. Trotuarele si pistele de biciclete situate de-a lungul malurilor Canalului Bega – va cuprinde lungimea si latimea pistei si a trotuarului;
12. Podurile – va cuprinde lungimea in metri stabilita in raport de functia pe care o indeplinesc si de latimea carosabilului; 13. Pasaje subterane si supraterane – va cuprinde lungimea in metri stabilita in raport de functia pe care o indeplinesc si de latimea carosabilului;
14. Liniile de tramvai – cuprind lungimea in metri stabilita in raport de functia pe care o indeplinesc si de latimea terasamentului liniilor.

b) Tabel cu strazile, cu caracteristicile mentionate mai sus, pe suport de hartie, cu semnatura autorizata, cat si in format editabil si printabil;
c) Planse–piese desenate (in format lizibil pt fiecare element in parte);

Valoarea estimata a contractului este de 153.104 de lei fara TVA, adica aproape 40.000 de euro cu TVA.

Firmele interesate isi pot depune ofertele pana in 21 iulie.

Pentru cele 1227 de strazi din Timisoara exista deja o baza de date cu aceste informatii, in temeiul careia au fost incheiate contractele de salubrizare de-a lungul timpului, cele pentru interventii/reparatii de infrastructura, si nu numai, insa municipalitatea vrea o actualizare a acestora.

Exit mobile version