Accident feroviar in judetul Timis. Un tir a fost tarat de tren pe calea ferata. FOTO!

TIMIS. Cat pe ce sa se produca o tragedie pe o sosea din Timis. Un sofer de tir neatent a intrat direct in fata unui tren, la Biled, fiind tarat de garnitura cativa metri pe calea ferata. Circulatia a fost blocata mai bine de doua ore in zona.

Soferul de tir nu a respectat semnalele de la trecerea de cale ferata si a fost izbit in plin de tren. Autocamionul de mare tonaj nu avea marfa in el si a fost tarat cativa metri si a fost nevoie de interventia specialistilor pentru a fi dus din nou la sosea. Din fericire, nimeni nu a fost ranit.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. in anul de gratie 2014 nu ar trebui ca toate trecerile la nivel cu calea ferata sa aiba beriere?
    nici macar la trenurile de mare viteza nu o sa avem bariere la toate trecerile, sa vad atunci cum te asiguri cind vine un tren cu 300km/h…

    • Tinere iară vorbeşti în necunoştinţă de cauză. Nici o cale ferată nu intersectează drumul naţional ce trece prin Biled. Accidentul sa petrecut pe un drum de pământ, undeva în câmp (se vede şi din poze). Tâmpitul ala de şofer ar trebui să-şi piardă permisul pe viaţă. După ce conduce ca un dobitoc camionul acela vine la oraş cu pretenţii că are experienţă şi ajunge şofer pe autobuz sau autocar.

      • Drum national nu, dar DJ693 este intersectat de calea ferata la iesirea din Biled. Nu ca l-ar scuza cumva pe soferul camionului ce fel de drum era cel pe care conducea.

    • In nicio tara nu o sa vezi bariere la toate trecerile de nivel…mai ales acolo unde trec cateva trenuri pe zi sau sunt sosele cu trafic redus.In poza se vede clar ca exista indicatorul STOP care ,daca ai carnet stii ce inseamna…Problema era doar daca lipsea acel indicator…

      • Domnule, nu stiu la ce fel de tari va referiti si poate ar fi bine sa le insirati in concret.
        Nu este vorba de o cale ferata industriala, la care intr-adevar, trecerea trenului este supravegheata de un agent abilitat.
        De altfel, in UE sunt prevederi sticte privind intersectiile CF cu drumurile nationale, doar ca ar trebui respectate si la noi, nu ignorate.
        Daca treceti granita (catre Ungaria), la cca. 3 km. dupa trecerea frontierei, veti intalni un prim exemplu.

  2. Vad ca prima observatie relativa la observatia dlui Sorin a fost stearsa (DN6 Timisoara-Cenad, 2 intersectii cu CF nesemaforizate, s.a.m.d.).
    Pacat, reflecta o realitate „trista” si poate „nu era degeaba”; nu injura pe nimeni, tonul nu era trivial, nimic. Pe cine am suparat?
    Cred ca nu mai merita sa-ti spui opinia la „Opinia Timisoarei”.
    Stergeti-o si pe a 2-a. Multumesc

  3. Acum a reaparut! Ninune.

  4. Domnilor, indicatoru` ala Stop ce spune? ii pus cumva degeaba?

  5. va spun din surse sigure ca in pasaju` ala de la Biled exista vizibilitate, iar viteza de circulatie a trenului pe sectia aia intre Dudestii noi si Biled e doar de 40 km/h .. Concluzia… ?

    • este vizibilitate din masina mica unde ai 4 greamuri si te poti uita lung dar sa sti ca dintr-un camion poti sa te uiti doar pe geamul din dreapta , restul fiind tabla si acolo daca ai fost si cunosti pasajul trenul vine curba si daca nu sti sa te pozitionezi bine nu ai cum sa il vezi cei care trec des cu camionul pe acolo stiu treaba asta. parerea mea e ca e destul de periculos si ar trebui semnal luminos si acustic.

  6. iar la domni care nu le place Romania si nu aveti cum sa o faceti mai „buna” va rog , bagaju si la vama !

  7. sunt din biled dar nu imi pot da seama sigur unde e locul asta , este la soseaua cu iecea mare cumva