20 de brosuri cu aproape 23.000 de euro cumpara administratia Fritz, exemplare dintr-un ghid pentru amenajarea spatiilor publice din Timisoara

TIMISOARA. Haosul se combate cu ghidul. Primaria Timisoara va plati nu mai putin de 23.000 de euro pentru a cumpara 20 de brosuri, in format fizic si electronic, care vor sta la baza amenajarii domeniului public din Timisoara.

CITESTE SI: Primaria Timisoara a semnat contractul cu firma care va face documentatiile pistelor de biciclete pe sub podurile Dacilor si Saguna. E aceeasi abonata la bani publici care a ‘uitat’ de ele la Podul Eroilor

Conform municipalitatii, „Ghidul tehnic de amenajare a domeniului public si catalog de mobilier stradal” va sta la baza tuturor proiectelor viitoare din oras, pentru ca designul stradal sa nu mai sufere… sincope.

Printre tipurile de intervenții și de mobilier stradal afectate se numara circulatia stradala si pietonala, punctele de incarcare pentru masini electrice, iluminatul public, instalatii publicitare, banci, banchete si scaune, cosuri de gunoi cu colectare selectiva, rastele pentru biciclete, etc„, transmit reprezentantii Primariei.

Practic, cei 114.240 de lei pe care primaria ii plateste pentru acest ghid, se vor cheltui pentru centralizarea si formarea unei baze de date cu toate tipurile de mobilier urban, in varianta standard si premium, alaturi de descrierea solutiilor propuse si a indicatorilor de pret. Insa, acesta nu va inlocui solutiile tehnice ale proiectantilor ce se vor ocupa de intocmirea documentatiilor pentru viitoarele proiecte, ci doar va… trasa cateva linii de urmat.

Ghidul va fi realizat de PUNCT BIROU DE ARHITECTURA SRL, o firma din Cluj cu un singur angajat. Valoarea contractului este de 114.240,00 lei (TVA inclus), iar perioada de elaborare este de 6 luni.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Primăria poate să confirme această știre?.Eu nu cred,că o broșură poate costa 1150 lei.

    • O brosura=1150 euro, nu lei! Dar de ce e nevoie de 20? Sunt 20 de specialisti in primarie care vor sa studieze in acelasi timp amenajarea spatiilor publice din Timisoara?

    • E doar jurnalism de „calitate”. Nicio primărie nu cumpără broșuri la prețul ăsta. S-or gândit autorii că un ghid tehnic care să uniformizeze dezvoltarea din oraș se face pe moca și ies vreo 2 pagini. Că deh, un oraș are mobilier stradal cât să umpli 2 pagini. PS Da si eu ma intreb inca la ce dracu mai platim 1000 de angajati in primarie si avem un purcoi de consilieri si specialisti USR, dar tot impartim contracte cu nemiluita pentru strategii si gandiri globale….Ar trebui dati toti afara si sa tocmim firme peste firme sa le faca treaba. Sa traiasca domn primar ca generos mai e cu abonatii la contracte cu statul, exact ca pletosul din Bogsig. USR=PNL, Dominic=Robu, nu-i nicio diferenta, numa ‘cadouri’. Precenii stiu de ce…

      • E foaia de casa a USLului. Nicidecum jurnalism.
        Cand pui asa titluri la un asa continut e clar ca esti rau intentionat. Insa cei mai multi de pe aici probabil citesc doar titlul si sar ca arsi la rubrica de comentarii. PS Da stiu ca ai mei de la USR saracii nu-s in stare sa citeasca decat titlul, si pe ala cu greu, ca nu le-a prea placut scoala. Eu am reusit sa parcurg si articolul si sunt foarte mandru de mine ca am inteles ca usr-eii externalizeaza toate serviciile ca probabil sunt contracte de impartit la unii si la altii. Ce conteaza ca e frig in case, ca i-au mintit pe timisoreni ca au solutii la orice si in realitate n-au habar de nimic si tot ce au inteles sa faca intr-un an jumate la primarie este sa cerseasca bani din stanga si din dreapta si sa se planga de greaua mostenire. Atat s-a putut, v-au facut din vorbe si i-ati votat, acum ciocu mic si joc de glezna

  2. banii se duc la o firmă din cluj cu un singur angajat… probabil userist infocat

  3. Vreau sa intreb pe aceasta cale toti votantii usr si a lui Fritz daca se simt impliniti cand in mijlocul ierni scade temperatura in scoli, gradinite si spitale pt ca administratia locala usr si Fritz nu ai bani de carbune/gaz dar au gasit oportun sa cumpere acim 20 de brosuri cu aproape 23.000 de euro ?

  4. Dați-mi banii ca vi-i tok-io! Faceți o broșură si apoi copii xerox! Sau ??? Discuții, prezentare pe zoom, …
    Din categoria „vise ero(t)ice.
    Ca și studiile de „fezabilitate” pentru alte vise: gara in centru langa mol … si te ai miri ce. Intre timp in centru (vecinatate) lucrări abandonate pe rețeaua Colterm, reparatii pe carosabil abandonate s.a.. pentru care nu sunt bani nu e forță de munca, ….

    .

  5. Agariciul infantil din capul orasului cumpara 20 de carticele pentru taietorii de frunze din subordine!
    Mai bine cumpara carbuni de banii astia pentru CET!
    USRishti de doi lei pomana!

  6. Da, ce prioritate are do nimic în plină iarnă cumpără broșuri pentru experta usr-istă de la mediu venită cu valul de la Arad (după un concurs trântit). Oare minte(creier) de unde pot să cumpere. Mai pune ceva bani la cei 23.000 € și cumpără cărbune dacă nu ați făcut stocuri în vară. Rușine să vă fie, cred că trebuie să-i dăm în judecată pentru nerespectarea contractului de furnizare……

  7. Stimată doamnă Dichis, ne puteți spune sursa informației cum că sunt 20 de broșuri? Și ce anume înțelegeți prin acest număr – se referă la printarea a 20 de broșuri care vor ajunge foi volante uitate de lume sau că sunt 20 de ghiduri de amenajare a spațiului public, sau 20 de capitole în broșură? Se vor publica și online, să fie accesibile tuturor?

    Ne străduim puțin cu jurnalismul ăsta sau scriem articole scandaloase de duzină? Pe bune acum…