Zece drumuri importante din judetul Timis intra in reparatii!

TIMISOARA. Judetul Timis a primit 751 milioane de lei pentru afaltarea si modernizarea unor drumuri sau poduri, dar si pentru mai multe proiecte de infrastructura. Din aceasta suma, 150 milioane de lei a fost repartizata pentru zece drumuri judetene care vor intra in santier simultan.

CITESTE SI: Alerta in Timis! Baraj de politie SPART de un tanar care a reusit sa dispara. Ce ascundea? 

Este vorba de modernizarea, reabilitarea sau largirea drumurilor:
– Rovinita – Percosova – Gherman (asfaltare)
– DN6 – Sacalaz (asfaltare)
– Sanmartinu Sarbesc – Sanmartinu Maghiar (asfaltare)
– Valea Lunga Romana – Cliciova (asfaltare)
– Sipet – Folea (asfaltare)
– Timisoara – Mosnita Noua (largire la 4 benzi)
– Lucatet – limita judet Arad (modernizare)
– Seceani – Fibis (modernizare)
– Bazosu Nou – Recas (modernizare)
– Centura Ocolitoare Timisoara – Aeroport (sporire capacitate de circulatie)

Presedintele Consiliului Judetean Timis, Calin Dobra a declarat ca cel mai probabil, anul viitor vor incepe, efectiv lucrarile la aceste drumuri, iar pana atunci vor trebui rezolvate aspecte ce tin de birocratie.

CITESTE SI: Cand se demoleaza Stadionul Dan Paltinisanu din Timisoara si cat va costa ridicarea unei noi arene? 

Data de 30 noiembrie este termenul de semnare a documentatiei cu Ministerul Dezvoltarii pentru cele zece drumuri. Am inceput procedurile pentru studiile de fezabilitate, urmeaza sa facem proiectul tehnic, dupa ce semnam cu ministerul. Cel mai probabil anul viitor toate cele zece drumuri vor intra in reparatii„, a declarat Calin Dobra.

Banii pentru aceste drumuri au fost alocati din bugetul national prin Programul National de Dezvoltare Locala.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. – 10 ( E 70 ) P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DN 57 – DN 57B – DN 6 ( E 70 ) – DN 6A ( E 771 ) – P.T.F. Portile de Fier 1 – Derdap 35 ( E 771 ) = 194 km.

    – 10 ( E 70 ) P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DN 57 – DN 57B – DN 6 ( E 70 ) – DN 56A – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin 1 ( E 79 ) = 305 km.

    – 10 ( E 70 ) P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DJ 588A – DN 58B – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – DN 6A ( E 771 ) – P.T.F. Portile de Fier 1 – Derdap 35 ( E 771 ) = 221 km.

    – 10 ( E 70 ) P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 ( E 70 ) – DJ 588A – DN 58B – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – DN 56A – DN 56 ( E 79 ) – P.T.F. Calafat – Vidin 1 ( E 79 ) = 332 km.

  2. – R 4, 17 ( E 71 ) P.T.F. Milhost – Tornyosnemeti – 3 ( E 71 ) – M 30 ( E 71, E 79 ) – M 3 ( E 71 ) – 31 – 32 – 442 – 45 – 47 – 5 – M 5 ( E 75 ) – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 ( E 75 ) – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Gevgelija – Evzoni A 1 ( E 75 ) = 1107 km.

  3. – 7 ( E 77 ) P.T.F. Chyzne – Trstena – 59 ( E 77 ) – 59 – 59, R 3 ( E 77 ) – 59 ( E 77 ) – 59, 18 ( E 77, E 50 ) – 59 ( E 77 ) – R 1 ( E 77 ) – R 1, 66 ( E 77 ) – 66 ( E 77 ) – 66, 16 ( E 77, E 58, E 571 ) – 66 ( E 77 ) – 66, 75 ( E 66 ) – 66 ( E 77 ) – P.T.F. Sahy – Parassapuszta – 2 ( E 77 ) – M 2 ( E 77 ) – M 0 – M 5 – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 5 ( E 75 ) – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 ( E 75 ) – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Gevgelija – Evzoni A 1 ( E 75 ) = 1212 km.

  4. – 7 ( E 77 ) P.T.F. Chyzne – Trstena – 59 ( E 77 ) – 59 – 59, R 3 ( E 77 ) – 59 ( E 77 ) – 59, 18 ( E 77, E 50 ) – 59 ( E 77 ) – R 1 ( E 77 ) – R 1, 66 ( E 77 ) – 66 ( E 77 ) – 66, 16 ( E 77, E 58, E 571 ) – 66 ( E 77 ) – 66, 75 ( E 66 ) – 66 ( E 77 ) – P.T.F. Sahy – Parassapuszta – 2 ( E 77 ) – M 2 ( E 77 ) – M 0 – M 5 – M 5 ( E 75, E 60 ) – M 5 ( E 75 ) – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 ( E 75 ) – 100 – 153 – A 1 ( E 75 ) – A 4 ( E 80 ) – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 ( E 80 ) – 18, 1, 6 ( E 80, E 79, E 871 ) – A 1 ( E 80 ) – A 1 ( E 773 ) – A 4 – A 4 ( E 80 ) – E 80 – P.T.F. Kapitan Andreevo – Kapikule Gumruk Kapisi D 100 ( E 80 ) = 1333 km.

  5. Avand in vedere starea de fapt si circumstantele, datorita rutelor de transport rutier international care confirma ca Romania nu este tara de tranzit dinspre Turcia, Bulgaria si Grecia spre Slovacia, Polonia, Ungaria si Croatia, se vor organiza filtre rutiere non-stop pe DN 6 Lugoj – Orsova si vor fi verificate toate transporturiile de marfuri, bunuri si pasageri de catre ISCTR si Politia Rutiera Caras – Severin si Timis si o atentie deosebita va fi pe autovehiculele transport inmatriculate in strainatate, care nu au nici o justificare sa circule pe acest tronson sau circula pe ruta Voiteg – Gataia – Bocsa – Resita cum este corect si logic conform rutelor de transport rutier international !!!

  6. Singura ruta de tranzit rutier international pentru Romania, cu portanta de 11, 5 tone / osie:

    – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – DN 58B – Nod rutier Resita ( DN 58B – DN 58 ) = 65 km.

  7. Pentru a se imbunatati si usura activitatea Politiei Rutiere si ISCTR, Politia de Frontiera Romana si personalul vamal va verifica amanuntit fiecare transport comercial de marfuri, bunuri si pasageri care tranziteaza Romania in toate punctele de trecere a frontierei rutiere Romane, iar cei care nu dovedesc ca isi justifica cu documente legale transportul in Romania vor fi informati si directionati pe ruta Voiteg – Resita, iar daca refuza si se intampina dificultati in punctele de trecere a frontierei rutiere Romane din partea transportatoriilor, vor fi tinuti in vami fara termen si sa reclame unde vor ei !!!

  8. – P.T.F. rutiere Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  9. – A 3 ( E 70 ) P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – A 1 ( E 75 ) – E 70 – E 75 – 26 ( E 763 ) – E 70 – 100 – 153 – 14 – 33 – 161 – 394 – 36 ( E 761 ) – 36, 169 ( E 761 ) – 36 – P.T.F. Vrska Cuka – Kula 14 = 351 km.

  10. Un lucru este sigur ca, distanta intre teritoriul Germaniei ( Walserberg ) si cel al Bulgariei ( Kula ) este cea mai scurta distanta rutiera intre cele doua state de cand sunt construite drumurile si nu se va schimba distanta, doar cu exceptia altei infrastructuri rutiere !!!

  11. – 10 ( E 70 ) P.T.F. Vatin – Stamora Moravița – DN 59 ( E 70 ) – Nod rutier Voiteg ( DN 59 E 70 – DN 58B ) = 27 km.