Viceprimarul Traian Stoia: Tot al 4-lea semn de circulatie din Timisoara trebuie sa ramana in picioare, restul trebuie dat jos! Consiliul Local va anula contractul cu firma Rosign

TIMISOARA. Viceprimarul Timisoarei, Traian Stoia a explicat cum a ajuns firma Rosign sa aiba contract aproape exclusiv cu Primaria Timisoara pentru amplasarea de semne de circulatie si spune ca printr-o hotarare a CLT acest contract va fi reziliat.

In anii 1998-1999 prin hotarari succesive de Consiliu Local, societatea Drumuri Municipale trece sa realizeze un centru de semnalizari rutiere. Orasul avea nevoie de o asemena intreprindere, orasul putea sa aiba aceste produse la preturi normale. Pana in 20001 primaria incredinteaza direct, era voie atunci, un contract societatii Drumuri Municipale Timisoara. Contractul se referea la montarea semnalizarilor rutiere pt 36 intersectii, 12.000 de semne de circulatie, stalpisori, calmatoare, tot ce era nevoie unei bune circulaatii.  Inainte de 2001 exista un grup de domni care premediteaza inlocuirea societatii primariei printr-o societate privata, Rosign. Toate lucrurile s-au facut in deplina legalitate: exista HCL, decizii AGA si altele. In momentul in care firma Rosign preia acest contract, abia peste 14 zile, firma este inregistrata la Registrul Comertului. Aceasta dereglare a Societatii Drumuri municipale de fapt anuleaza de drept contractul. Din 2002 se intra in plin cu lucrarile de semnalizari rutiere, de data aceasta de catre Rosign si timp de 10 ani firma incaseaza 20 milioane euro de la Primaria Timisoara, avand un profit de 5 milioane de euro. Rata profitului este de 25%, o rata foarte mare, dealtfel Rosign primeste in fiecare an premiul pentru rezultate economice in partea asta de tara, in cadrul topul firmelor. Am ajuns acum in gura lumii, Timisoara fiind orasul cu cea mai mare densitate de semne rutiere pe metrul patrat„, a explicat Stoia.

Viceprimarul a explicat ca firma Rosign nu are stipulata clauza de exclusivitate in contractul cu primaria si ca acest contract poate fi reziliat.

Din punctul meu de vedere putem da comanda oricarei firme pentru a aduce cele necesare. O firma din Bucuresti este dispusa sa faca un bonus de 20 la suta. Mai avem si alte oferte. In conditiile normale, noi trebuie sa propunem Consiliului Local un proiect de hotarare prin care trebuie sa lasam valid tot al patrulea semn de circulatie, restul trebuie luate, depozitate si refolosite de drumuri municipale. O sa  anulam contractul cu Rosign, dar trebuie o hotarare de Consiliu Local care va fi data luna viitoare„, a mai precizat Stoia.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. foarte bine!!! ultimu interviu luat vicelui Diaconu zicea ca politia locala a comandat o asa sumedenie de indicatoare aviz str. Fructus…rezilierea!!!!!!!!!!!

  2. gitii mami lor de komunisti !

  3. Cine a aprobat ca Serviciul de Circulatie al Primariei sa se privatizeze ? Asa se fura ” legal ” in tara asta , cu milioanele de Euro ! Profitul de 5 milioane de Euro , bani publici , putea fi al Primariei ! Exact asa s-a intimplat si cu cei care saltau masinile , erau niste privati care aveau contract cu ADP-ul !!! De ce nu le salta ADP-ul , iar banii incasati sa ajunga la ADP ?! Oare va reusi cineva sa opreasca acest furt al banului public ?

  4. ca se anuleaza contractul, e bine; dar bani inapoi nu se pot lua, pe motiv de execes? ar fi si mai bine

  5. Problema cu scosu’ semnelor este ca … e pe bani. Deci si scosu’ e pe bani. E exact ca-n Romania. Daca ai – platesti, daca n-ai – tot platesti. Beton. 🙂

  6. Adica , ce sa inteleg , ca astia de la Rosign au furat citeva milioane de Euro ?