Veste incredibila despre vindecarea cancerului! Cercetatorii au descoperit un medicament pentru cumplita boala

Cercetatorii britanici au desoperit un tratament minune pentru vindecarea cancerului. In curand, vor efectua primele teste pe oameni şi spun ca substanta poate anihila mai multe tipuri de cancer.

Anuntul vine la doar cateva luni dupa studiul realizat de dr. Irving Weissman, biologul care a conceput medicamentul care distruge sistemele de aparare ale cancerului, conform wowbiz.ro

O proteina cunoscuta sub numele de CD47 spune corpului sa nu „consume” cancerul, insa anticorpul conceput de dr. Weismann blochează CD47, eliberand celulele macrofage. Cercetarea arata ca aceste celule colecteaza informatii pretioase, indicand celulelor T unde se gasesc celulele canceroase. Apoi, celulele T „invata” sa atace cancerul.

„Nu ne asteptam ca celulele CD8+ T sa se mobilizeze atunci cand macrofagele cuprindeau celulele canceroase in prezenta anticorpilor ce blocau CD-47”, a comentat Diane Tseng, un cercetator din echipa doctorului Weissman.