Un sfert de milion de cumparatori au luat cu asalt Shopping City Timisoara in primul week-end

TIMISOARA. Peste 250.000 de timisoreni au luat cu asalt week-end-ul de deschidere Shopping City Timisoara, cel mai nou si mai modern centru comercial din afara Capitalei, inaugurat pe data de 31 martie de compania de dezvoltare si investitii New Europe Property Investments (NEPI).

Realizat in urma unei investitii in valoare de 83,8 milioane de Euro, centrul comercial regional dominant din vestul tarii este construit pe un teren de 18 hectare, in 2 etape. Odata cu finalizarea dezvoltarii, Shopping City Timisoara ajunge la o suprafata inchiriabila de 72.000 mp, deservind intreaga regiune de vest a tarii.

Shopping City Timisoara 1

Suntem foarte mandri de rezultatele excelente inregistrate in zilele urmatoare deschiderii mall-ului catre publicul larg. In sfarsit, judetul Timis are un centru comercial modern, capabil sa deserveasca nevoile de diversitate, calitate si convenienta, mult dorite de localnici. Ne-am bucurat enorm sa vedem ca mixul de magazine si de optiuni de petrecere a timpului liber, dezvoltat strategic de noi, s-a dovedit deja a fi un real succes”, a spus Tiberiu Smaranda, Director Executiv NEPI.

Cel mai nou concept de la Zara, Trafaluc, a inregistrat rezultate peste asteptari, la fel si branduri precum New Yorker, C&A, Lee Cooper, Timeout si Kenvelo, in vreme ce restaurantele si cafenelele din zona de food court au atins, la randul lor, cifre record de vanzari.

Un interes major s-a observat si pentru articolele sportive oferite de Hervis, Intersport si Sport Vision, Shopping City Timisoara devenind astfel centrul comercial cu cea mai buna oferta din vestul tarii de imbracaminte, incaltaminte, echipamente si accesorii necesare practicarii sporturilor.

Shopping City Timisoara 2

Totodata, mall-ul este primul din Timisoara care inglobeaza in aceeasi locatie o oferta fantastica de divertisment, impreuna cu o varietate de optiuni de cumparaturi, alaturi de un hypermarket (Carrefour) si de un magazin de bricolaj (Dedeman) – toate oferind acces facil la cea mai generoasa zona de parcare, cu 2.700 de spatii puse la dispozitia clientilor in mod gratuit.

Pentru mai multe informatii despre Shopping City Timisoara, puteti vizita www.shoppingcitytm.ro.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Lumea a mers puhoi la cascat gura. Si eu am fost din curiozitate, dar sunt dezamagit. Noutatile sunt putine pentru atata lauda de sine. De unde or fi cifrele alea record de vanzari, ca am fost sambata si nu pot spune ca nu aveam loc. Noroc de reduceri. La food court, aceleasi meniuri cu care suntem obisnuiti de la mall-ul deja existent.

  2. Ha, ha, ha! Oare ne-au numarat si pe noi, astia care ne-am inghesuit si umilit impreuna cu cei mici in incercarea nereusita de a vedea Gasca Zurli si care, apoi, am plecat satui de proasta organizare a evenimentului? Vizitator nu inseamna si cumparator.

  3. Romgleza din declaratie este fascinanta: nevoie de convenienta????? Ce ar trebui sa insemne asta? Sau a vrut sa recunoasca faptul ca mallul a fost facut doar din „nevoia de convenienta”, adica din interes?

  4. Cam multa lauda sunt cam dezamăgit mall mic 1 hol care îl străbați imediat plictiseala fond cort mic puteau sal facă și ei mall mai mare ca ziceau cai cel mai mare după București

  5. Nu sunt fan mall`uri dar tin minte cand totul a inceput cu „nebunia mall`ului din Sagului„ eram oarecum optimist ca va fii macar decent,mai ales ca s`a lucrat intr`un ritm alert,o statie de betoane producea si livra doar pentru EI,mi`am zis,va fi chiar ok. Sa vedeti cand se va finaliza cladirea de birouri de la Iulius Mall,vor acapara majoritatea multinationalelor,ei isi vor asigura clientela mall`ului doar din acea cladire..Concluzia: Profund dezamagit!!!!