Totul despre bacteria care produce aur pur! Vezi unde se gaseste Cupriavidus metallidurans si de unde provine, de fapt, aurul!

Doi oameni de stiinta americani au facut descoperirea secolului, dupa ce au dat peste o bacterie care transforma clorura de aur in aur. Este un lichid foarte toxic ce se gaseste in natura si poate ‘face’ aur de 24 de karate.

Bacteria „Cupriavidus metallidurans”, numita inainte „Ralstonia metallidurans” este incredibil de rezistenta la clorura de aur, pe care o consuma intr-o saptamana si lasa in urma aurul curat. Cercetatorii Kazem Kashefi, profesor asistent de microbiologie si genetica moleculara, si Adam Brown, profesor asociat al universitatii americane Michigan, sunt de parere ca acesta este procesul care are loc in natura din care rezulta metalul pretios.

Astfel, potrivit gizmodo.com este foarte posibil ca cei doi sa fi descoperit elementele magice care dezleaga un mister care a fascinat omenirea de cand s-a descoperit acest metal apreciat din toate timpurile.

In laboratorul lor, cei doi oameni de stiinta au creat o mica fabrică, denumita “The Great Work of the Metal Lover” (“Marea realizare a iubitorului de Metal”), in care se afla aceasta bacterie si lichidul foarte toxic din care “Cupriavidus metallidurans” se hraneste.