Noutati :

Top 10 alimente pentru o silueta de vis. Ce trebuie sa consumi vara ca sa arati perfect in costum de baie

13 iulie, 2013 - 04:14 PM
Autor: Anonim      
Categorie: IT
1

Legume, fructe si anumite feluri de carne. Sunt alimente care intra intr-un top 10 al celor mai gustoase si sanatoase retete perfecte pentru o dieta de vara. Asa puteti slabi fara a evita alimentele gustoase.


Castravetele – contine doar 10 calorii pe 100 de grame si 96% apa, fiind foarte bun pentru hidratare. in plus, contine fibre, foarte utile pentru imbunatatirea tranzitului intestinal, conform eva.ro

Tonul (150 de calorii/ 100 de grame) – peste gras – dar mai putin gras decat somonul – are un continut bogat de acizi grasi omega 3, contribuind la prevenirea maladiilor cardio-vasculare. In plus, este bogat in proteine complete, vitaminele A, B, D, fier, magneziu si calciu.

Pepenele galben (48 de calorii/100 de grame) – este diuretic, bogat in fibre, fiind un laxativ natural foarte eficace. Contine mult caroten (antioxidant). Bogat in apa, hidrateaza si improspateaza organismul.

Carnea de pui (110 calorii/ 100 de grame) – este saraca in grasimi, fiind „starul” dietelor. Insa trebuie sa se evite pielea si sa se prefere carnea alba (piept, nu pulpe). Puiul contine proteine bune, care permit repararea celulelor din corp.

Ridichile rosii (15 calorii/ 100 de grame) – contin mult sulf, bun pentru stimularea digestiei, dar si fibre si vitamina C.

Carnea de vita (175 de calorii/ 100 de grame) – este bogata in proteine si are putine calorii.
Este bogata in fosfor, un oligoelement care permite repartizarea in tot corpul a energiei livrate de alimente. A se evita insa creierul de vita, care contine extrem de mult colesterol, precum si carnea preparata cu sos.

Piersicile (40 de calorii/ 100 de grame) – sunt hidratante, continand 87% apa. Contin antioxidantul provitamina A si foarte multe fibre, utile pentru digestie.

Dovleceii (15 calorii/ 100 de grame) – sunt bogati in minerale si oligoelemente, magneziu si calciu. Continutul mare de fibre ajuta digestia. A se evita insa combinarea lor cu smantana, de exemplu.

Dorada (77 de calorii/ 100 de grame) – este un peste slab cu virtuti multiple. Bogata in magneziu, fier, fosfor, calciu, dorada contine si vitamina B si iod. Pentru a profita din plin de calitatile lui, acest peste trebuie preparat pe baie de aburi sau la cuptor.

Menta – poseda proprietati de stimulare a aparatului digestiv. Dupa o masa copioasa, se recomanda o infuzie de menta.



Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

Rating

  • 1comentarii

recomanda prietenilor

loading...

Pareri

  1. Mai terminati cu prostiile astea;ati vazut vreodata vreun animal ierbivor cu silueta,dimpotriva carnivorele sunt suple si viguroase.Plus ca marea majoritate a legumelor si fructelor sunt atat de tratate chimic incat pot fi considerate otravuri.