Soferii din Timisoara vor cauta din nou rute ocolitoare in 2018. Doua poduri din oras intra in reabilitare. Foto

TIMISOARA. Infrastructura rutiera din Timisoara nu inseamna doar reabilitare de strazi sau constructia de poduri noi, ci si reabilitarea celor vechi. In 2018, doua treceri peste canalul Bega vor fi modernizate.

CITESTE SI: Doua bulevarde mari din Timisoara isi schimba infatisarea. Cum vor arata din 2018 

Daca Timisoara va avea doua poduri noi in viitor, la ILSA si la Jiul, iar alte doua treceri peste Bega urmeaza sa fie renovate.

Primul pod care intra in procesul de modernizare este Dragalina, fostul Stefan cel Mare, despre a carui refacere se vorbeste de aproape 2 ani. De aceasta data a fost lansata licitatia pentru gasirea unei firme care sa se ocupe de refacerea podului.

Acest obiectiv, care asigura trecerea canalului Bega catre Gara de Nord din Timisoara, nu doar va fi reabilitat, ci va fi si largit la 4 benzi. In acest moment asfaltul de pe carosabil inca mai rezista, insa cel de pe trotuare a crapat in mai multe locuri, iar pe partea dreapta a podului, in directia catre gara, inca mai sunt puse doua garduri de fier care sa ii opreasca pe oameni sa nu cada in apa.

Licitatia pentru executie lucrari aferente obiectivului de investitii reabilitare pod Dragalina, Stefan cel Mare cum s-a numit el, este in curs de derulare. S-au depus doua oferte. Valoarea estimata a lucrarii este de 6,3 milioane lei, mai exact 6,337.320 lei, fara TVA. Termenul de realizare este de 10 luni. In 2018, asadar, aceasta lucrare va incepe si se va si finaliza„, a declarat primarul Nicolae Robu.

Trecerea peste Bega care duce catre Gara de Nord nu este singura care va fi renovata.

Si tot in 2018 vom reabilita si podul Eroilor„, a declarat primarul Nicolae Robu.

Podul Eroilor pare sa fie intr-o situatie mai proasta decat cel aflat la cate sute de metri departare. Crapaturile in structura de rezistenta sunt vizibile, iar in momentul in care masini de mare tonaj trec peste el, se simt foarte puternic vibratiile.

Daca ati fost martorii unui eveniment sau ai unei situatii neobisnuite care ar putea deveni subiect de stire, contactati-ne la [email protected] sau pe contul nostru de Facebook.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. „va fi largit la 4 benzi” inseamna probabil 4 benzi inguste plus trotuar pe o singura parte tot ingust si la gramada cu pista de biciclete…

  2. ma gindesc ca orice lucrare terminata trebuie intretinuta (mentenanta) unde au fost cei care au incasat banii pt. asa ceva. Cine are custodia podului? – ar trebui tras la raspundere pentru distrugerea bunului public.

  3. Pe perioada de refacere tramvaiele vor circula la gara?

  4. 1. Pd. Dragalina: Patru benzi (2+2) si plus 2 benzi pentru tramvai plus 2 trotuare (min 3 m ca sa fie loc si ptr. triciclisti (= biciclisti mergand in paralel, cum se obisnuieste mai nou)??? (ca sa intelegem exact afirmatiile)! Va rezista? Daca bine tin minte, podul a fost largit deja la 2+2 (incluzand tramvaiul) (ca si cel de la Maria)
    2. Pd. St. cel Mare: 4 nenzi si rezolvarea urcarii dinspre „strada care a fost furata orasului” (ELBA)

  5. Cred ca …NU „Soferii din Timisoara AR TREBUI SA cauta (din nou) rutele ocolitoare (in 2018). Rutele ar trebui clar definite de la inceput (probabil ca PMTM a si gasit aceste rute gandindu-ma si la faptul ca la capatul strazii Jiul va incepe(amenajare de santier plus…) noul pod JIUL?)