Soferi, atentie! Se introduc noi reguli de circulatie in apropierea Postei Mari din Timisoara!

TIMISOARA. Pentru descongestionarea traficului rutier in zona Postei Mari, soferii vor putea sa circule pe noi trasee, anuntate de catre reprezentantii Primariei Timisoara.

CITESTE SI: Bucurie uriasa langa Timisoara! Casute frumoase, nou-noute, si-au primit locatarii. Au costat 10.000 de euro fiecare! FOTO! 

Astfel, conducatorii auto care vine pe bulevardul Revolutiei 1989 vor putea face la stanga pe strada Mihai Eminescu, peste liniile de tramvai. La fel si cei care vin pe strada Vasile Goldis catre Bulevardul Revolutiei isi vor putea continua drumul, peste liniile de tramvai, catre Eminescu, pe langa Posta Mare.

Cu alte cuvinte, soferii care vin dinspre prefectura nu mai trebuie sa se intoarca la semaforul din intersectia de la Conti pentru a ajunge pe strada Mihai Eminescu, ci vor putea traversa pur si simplu peste liniile de tramvai in intersectia de la Colegiul Ana Aslan.

CITESTE SI: Nicolae Robu isi cere singur DEMISIA, dupa alegerile parlamentare! Rezultatele sunt DEZASTRUOASE!

Deja marcajul a fost trasat si se poate circula conform noilor reguli, desi acestea intra oficial in vigoare abia de marti dimineata. Pentru ca aceste noi manevre sa fie posibile, au fost indepartate partial bordurile de la terasamentul liniei de tramvai de pe b-dul Revolutiei.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. O foarte buna solutie gasita de Primaria Timisoara !

  2. In sfarsit, era si timpul pentru aceasta „revenire” rutiera. Cei care stau de mult in Timisoara isi amintesc ca, pe la inceputul anilor ’70, asa si era circulatia pe str Vasile Goldis (fosta Buftea). Atunci Buftea avea doua sensuri, si se putea circula intr-un sens si in altul peste liniile de tramvai. De fapt o intrerupere similara in „insula” exista si pe bdul Take Ionescu (fost Leontin Salajan) in dreptul strazii V. Goldis, cand veneai dinspre Politie, puteai face „scurt”la stanga pe Goldis si sa continui pana pe Eminescu.
    Chiar daca solutia va incarca semnificativ str. V. Goldis, ea este una neaparat necesara.

  3. sa puna si un semafor 🙂

    • In plan, in 2018 (gluma)!
      Serios vorbind, daca cei care „emanau ideea” (veche de altfel) ar fi constatat ca acolo semaforizarea devine strict necesara (sincronizata cu cele de pe Revolutiei).
      La fel, cei in drept ar castiga in „incredere” cei in drept daca:
      – coborarea de pe podul de la Maria si intersctia erau corect marcate si semaforizate;
      – mijlocul (longitudinal) al tuturor podurilor ar fi marcata (vezi podul spre gara si urmatorul (piata) si apoi trasata linia transversala in dreptul semafoarelor,
      – preselectia pe bv. Dragalina (in ambele parti ale podului) ar fi corect pusa si marcata.
      – s-ar trece (in sfarsit) si la marcarea (longitudinala, transversala, s.a.m.d.) drumurilor „cu vopsea de calitate”; chiar si acolo unde exista, dupa lasarea intunericului nu veziaproape nimic,
      – instalarea lampilor la trecerea de pietoni; parca facut, in unele intersectii si treceri ptr. pietoni aceasta iluminare este absenta .
      Sper sa nu se ceara prea mult!!!

    • Doar nu credeai ca o sa scape intersectia de semafor, nu ?

  4. De ce nu se poate circula si pe liniile de tramvai, ca-n Maria spre exemplu. Poate-ar fi si asta o solutie..aici nu ma refer strict la aceasta zona… dar pe liviu rebreanu (mai ales in zona AEM) sunt cozi interminabile dimineata si cred ca ar fi o solutie buna

  5. Nu e o solutie sa se circule pe liniile de tramvai! Ar trebui incurajat mersul cu mijloacele de transport in comun, nu sugrumat. Acele cozi interminabile de masini nu au atatia oameni cat are un tramvai dimineata, tramvaiul 9 e arhi-plin dimineata. In orce tara civilata se incurajeaza mersul cu mijloacele de trasnport in comul, punand la dispozitie drumuri rezervate doar acestora.