Sfidarea biciclistilor in Timisoara costa 725 de lei. Cati au aflat

TIMISOARA. Ultimele zile au insemnat munca de teren intensa, in special in zona centrala a Timisoarei, care a fost tinuta sub observatie de politistii locali.

CITESTE SI: Zeppelin prabusit langa Timisoara acum 100 de ani. Povestea unui dezastru

Agentii au urmarit soferii care n-au niciun fel de respect pentru biciclisti si au parcat pe pistele special destinate celor care folosesc transportul pe doua roti in Timisoara.

In acest week-end, politistii locali au dat aproape 30 de amenzi conducatorilor auto care si-au lasat autoturismele pe traseele de biciclete.

Luna trecuta, 120 de soferi au incasat amenzi pentru aceeasi abatere.

Oprirea si stationarea pe pistele pentru biciclisti se sanctioneaza cu sume pana la 725 lei si 2 sau 3 puncte penalizare la permis, in functie de fapta.

Cei care observa masini parcate pe pistele de biciclete din Timisoara sunt rugati sa anunte deindata la numarul de telefon special infiintat 0356.913.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Dar SFIDAREA PIETONILOR de catre biciclistri, cum se sanctioneaza? Care este viteza MAXIMA cu care poate circula un biciclist? Care este distanta minima pe care trebuie sa o respecte un biciclist fata de pietoni? Cati dintre biciclisti au faruri si stopuri la biciclete? DE CE se circula cu bicicletele pe trotuare, chiar in cazuri in care acestea au o latime de 80 cm? DE CE se circula pe alei pietonale, cand pista destinata lor este la 3 m paralela cu aleea? POLITIA LOCALA SE AUDE????????????

  2. Geta cred ca ori ai o problema grava la mansarda ori faci parte dintre alaiul edilului. Doar citind postarea ta imi pot da seama ca nu ai circulat deloc afara, sau daca ai circulat nu ai inteles nimic (ceea e si mai grav).

    • Circulatia bicicletelor „afara” (inseamna la Vest de Romania?) este insa mult, mult mai bine reglementata.

      • @remarca, tot afara (vest sau sud de Romania) este reglementata si parcarea masinilor (printre altele, dar ma refer doar la asta), nu? in Timisoara toti parcheaza pe trecerile de pietoni, pe alei pietonale, pe liniile de tramvai, etc.

  3. @ NasOleu: Dragule, pana sa ajungem la nivelul de „afara” vor mai trece 2 generatii, poate nepotii tai vor fi in masura sa beneficieze de acele conditii. Pana una alta, jumatate din locuintele di RO au buda in fundul curtii, si din pacate, unii dintre locatari ajung si in Timisoara, iar educarea lor nu se poate face peste noapte, trebuie timp pentru asta. A propos, faci parte dintre fatalaii care merg pe pistele de biciclete? Parerea me este ca pistele sunt destinate celor sexului asa-zis frumos si celor nesiguri pe ei intr-ale biciclitului sau exhibitionistilor, un tip cu cohones merge pe carosabil, chiar daca e mai riscant.

    • @Geta Bioenergeta. nu trebe sa fi fatalau ca sa mergi pe pista de biciclete cu bicicleta. de aia este acolo……daca mergi pe carosabil si ai pista de biciclete disponibila pe respectivul drum iti iei amenda si pe buna dreptate. nu e o chestie de cohones …e o chestie de bun simt si civilizatie. Intr-adevar, nu este normal sa mergi pe trotuar (fara pista de biciclete amenajata). In cazul asta mergi pe carosabil.

    • @Geta Bioenergeta. se vede ca tu esti foarte educata nu ca aia cu buda in fundul curtii, ai pista de biciclete ca sa nu mergi pe ea ca cohones, bravo. si daca tot vrei sa vb de educatie, ia zi-mi cata educatie le-a trebuit timisorenilor sa isi dea centrul tiganilor, mai mult sau mai putin pe gratis?

  4. @Geta, daca nu incercam noi prin comportamentul nostru sa facem saltul celor 2 generatii si asteptam sa vina de la sine, atunci ne cam meritam soarta, iar remarca cu fundul curtii tine de nivelul de trai, educatie si cultura. Din nou, interpretarea ta legata de fatalai si pistele de biciclete cred depaseste logica unei conversatii normale.