Serbia anunta ca nu are nicio vina pentru renuntarea la Autostrada Timisoara – Belgrad! Reactia Ministerului Transporturilor din tara vecina

Dupa ce premierul Romaniei Sorin Grindeanu a anuntat la Timisoara zilele trecute ca nu se mai construieste Autostrada Timisoara – Belgrad, sustinand ca autoritatile din tara vecina au renuntat la proiect, Ministerul Constructiilor, Transporturilor si Infrastructurii din Serbia reactioneaza.

Intr-un comunicat postat de agentia de presa Tanjug se arata ca partea romana nu ar fi aprobat in timp util inceperea proiectului.

Serbia a sprijinit proiectul de construire a unei autostrăzi care să lege Serbia și România și l-a considerat unul strategic, doar că partea română nu a aprobat in timp util inceperea proiectului, a anuntat luni Ministerul Constructiilor, Transporturilor si Infrastructurii al Serbiei. Nu este vina Serbiei pentru renuntarea la autostrada până in Romania, se menţionează in comunicatul dat in legătură cu informatiile că Serbia s-ar fi retras din construirea autostrazii de la Pancevo la Vrsac (Vârșeț)„, se arata intr-un comunicat publicat de Agentia de Presa Tanjug, citat de Radio Romania.

Sambata, aflat la Timisoara, Sorin Grindeanu afirma ca de vina pentru oprirea demersurilor ar fi partea sarba.

CITESTE SI: ADIO autostrada de la Timisoara pana la Belgrad! S-a renuntat la construirea soselei de mare viteza  

Din pacate, partenerii sarbi, pentru ca aici trebuie sa fie de acord si Serbia si Romania, considera si au considerat ca nu este strategic acel proiect pentru sarbi, pentru Serbia. si au renuntat la sustinerea pentru proiectul respectiv. Nu din partea noastra, ci din partea Serbiei s-a renuntat”, a anuntat premierul Sorin Grindeanu, aflat la Timisoara.

Autostrada ar fi urmat sa aiba aproximativ 140 de kilometri, intre Timisoara si Pancevo, si doua benzi pe sens. In octombrie anul trecut fusese aprobat studiul de fezabilitate, in valoare de aproape 9 milioane si jumatate de euro. soseaua ar fi urmat sa fie gata pana in 2025.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Ne meritam soarta. Sigur asa este, romanii nici peste 10 ani nu faceau nimic. Multumim PSD.

  2. Atâta vreme cât autostrada respectivă nu lega Timișoara de Oltenița, Corabia, sau Alexandria (de orice oraș din Dolj sau Teleorman, de fapt) nu există „interes” să se facă așa ceva nici într-o sută de an, cu toate fondurile UE oferite. Din cauza acestei mentalități de favorizare exclusivă a satului oltenesc (sau moldovenesc) natal al ciracilor de la București prin fondurile de la bugetul național, la care contribuie din plin și Timișul, România este condamnată la înapoiere. Deja, din cauza lipsei infrastructurii rutiere adecvate s-au pierdut investiții serioase în România și se vor pierde în continuare până când această țară va deveni „gaura neagră” de pe harta rutieră europeană. Când ipochimenii de gen Grindeanu vor pricepe că dacă nu fac nimic s-a zis cu tot, chiar și cu posibilitatea lor de a jefui țara, va fi prea târziu.

  3. Mint sarbii, minte DNA, mine toti oamenii de rand… adevarul e la PSD. Cum zice Drac-nea, avem legitimitate prin vot deci putem face ce vrea muschiul nostru.

  4. Alesul aleşilor din Banat(consilier local, viceprimar, deputat, ministru, Preşedinte CJT, Prim Ministru şi are doar 43 de ani) tovărăşelul Sorinel prins cu minciuna? Nu se poate? El nu este vinovat…Sunteți răi! Dragnea este vinovat. Tovărăşelul Sorinel avea programare la coafor şi Dragnea la numit premier. Să îți fie ruşine Liviu Dragnea!

  5. Cea mai scurta ruta !!!

    – ( DN 79 – DN 79A ) Nod rutier Chisineu Cris – Simand – Zimandu Nou – Zimandcuz – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Straza – Grebenac – Gaj – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Sofia – Pazardzhik – Centura Plovdiv ( A 1 – 64 ) = 734 km.

  6. Cea mai scurta ruta !!!

    – ( 41 – 4 ) Centura Nyiregyhaza – Debrecen – Berettyoujfalu – Szeghalom – Mezobereny – Bekescsaba – Oroshaza – Hodmezovasarhely – Szeged – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Polikastro – Gefyra – Centura Thessaloniki ( 2 – A 2 ) = 1094 km.

  7. Cea mai scurta ruta !!!

    – ( 41 – 4 ) Centura Nyiregyhaza – Debrecen – Berettyoujfalu – Artand – Bors – Oradea – Salonta – Chisineu Cris – Simand – Zimandu Nou – Zimandcuz – Arad – Sagu – Vinga – Ortisoara – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Deta – Denta – Moravita – Varset – Straza – Grebenac – Gaj – Kovin – Smederevo – Radinac – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Polikastro – Gefyra – Centura Thessaloniki ( 2 – A 2 ) = 1023 km.

  8. Cea mai scurta ruta , Lyon – Caransebes !!!

    – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – Moravita – Denta – Rovinita Mare – Sangeorge – Manastire – Berecuta – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita – Soceni – Brebu – Paltinis – Nod rutier Caransebes ( DN 58 – DN 6 ) = 1650 km.

  9. – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Celje – Slovenska Bistrica – Maribor – Lendava – Letenye – Nagykanizsa – Siofok – Szekesfehervar – Erd – Budapesta – Kecskemet – Szeged – Mako – Nadlac – Pecica – Arad – Centura Lugoj ( VO Lugoj – DN 68A ) = 1718 km.

  10. – ( A 46 – N 346 – A 43 ) Centura Lyon – Bourgoin Jallieu – Chambery – Aiton – Modane – Tunnel du Frejus – Oulx – Susa – Rivoli – Torino – Novara – Milano – Bergamo – Brescia – Verona – Vicenza – Padova – Venetia – Portogruaro – Palmanova – Monfalcone – Trieste – Sezana – Divaca – Razdrto – Postojna – Unec – Vrhnika – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Boljevac – Zajecar – Vrska Cuka – Kula – Novoseltsi – Centura Vidin ( 14 – 1 ) = 1720 km.

  11. – ( M 15 – M 1 ) Centura Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Boljevac – Zajecar – Vrska Cuka – Kula – Novoseltsi – Centura Vidin ( 14 – 1 ) = 768 km.

  12. Cea mai scurta ruta, Bratislava – Sofia !!!

    – ( D 1 – 61 – D 2 ) Centura Bratislava – Cunovo – Rajka – Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Nis – Bela Palanka – Pirot – Dimitrovgrad – Gradina – Kalotina – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 891 km.

  13. Cea mai scurta ruta, Bratislava – Atena !!!

    – ( D 1 – 61 – D 2 ) Centura Bratislava – Cunovo – Rajka – Hegyeshalom – Mosonmagyarovar – Gyor – Kisber – Szekesfehervar – Dunaujvaros – Solt – Soltvadkert – Kiskunhalas – Tompa – Kelebija – Subotica – Novi Sad – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Paracin – Nis – Leskovac – Vranje – Kumanovo – Skopje – Veles – Polikastro – Gefyra – Thessaloniki – Chalastra – Larissa – Lamia – Centura Atena ( A 1 – A 6 ) = 1601 km.