Schimbarea uriasa ce va avea loc in Gara de Nord din Timisoara! Dezvaluirea facuta de CFR!

TIMISOARA. Gara de Nord din Timisoara intra in reparatii capitale, dupa ce la nivelul Ministerului Transporturilor a fost atras un proiect de reabilitare a 47 de statii CFR, printre care si principala poarta feroviara din vestul Romaniei.

CITESTE SI: Accident violent pe o sosea din Timis! BMW rupt in doua. Ce a facut soferul inainte sa fuga? 

Proiectul are o valoare totala de 82,3 milioane de euro, bani europeni. Suma nu a fost inca impartita pentru fiecare gara in parte, acest lucru fiind in lucru la Ministerul Transporturilor. Asadar, suma ce va fi alocata Garii din Timisoara nu se cunoaste deocamdata.

Pentru Gara de Nord, in prima faza vor fi alocati de la Ministerul Transporturilor, 2 milioane de lei pentru reparatii la corpul principal, bani care nu fac parte din acest mare proiect.

CITESTE SI: Sorin Grindeanu: Mi-am vaccinat copiii si cred ca am facut bine! In zona rurala, in Romania, se sta mult mai bine cu vaccinarea decat in orase 

In acest moment asteptam autorizatia de constructie pentru holul casei de bilete. Acesta va fi schimbat pe intreaga suprafata, se va pune piatra naturala, iar usile de acces inspre casele de bilete si cele inspre peroane vor fi prevazute cu fotocelula. Zilele urmatoare este termenul pentru finalizarea corpului de cladire dinspre statie„, a declarat Alexandru Simu, directorul Regionalei CFR Timisoara.

Si la Gara Timisoara Sud se lucreaza, un proiect de introducere a gazului metan de 230.000 de lei este aproape finalizat.

CITESTE SI: Nebunie la primul concurs de Kendama tinut la Timisoara! FOTO! 

Potrivit directorului Regionalei CFR Timisoara, intre cele 47 de gari care vor fi reparate pe Regionala, pe langa cea de la Timisoara mai sunt cuprinse alte cinci gari: Caransebes, Baile Herculane, Orsova, Simeria si Petrosani.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Ce-ar fi sa se scoata complet calea ferata in afara centrului orasului?
    O gara noua si la revedere.
    Tot costul ar putea fi suportat din valorificarea terenului eliberat.

  2. al catelea proiect anuntat cu surle si trambite de catre Ministerul Transporturilor,este asta?gara asta tebuia sa fie gata de prin 2007 dar..aceeasi poveste surle,trambite dar doar pe hartie>>

  3. 1. Intrebare: cum de s-a renuntat la ideea „usilor rotative” emanata cam cu un an in urma? Si nu uitati de prioritatea WC-uri!
    2. 82,3 milioane de euro, bani europeni? credeti ca este mult? ptr Timisoara ar fi, dar – daca am inteles bine – suma se imparte (?) la toti „flamanzii” (suma ce va fi alocata Garii din Timisoara nu se cunoaste deocamdata!).
    3. Cat au costat / vor costa studiile de „(re) fezabilitate” caci aici „sunt banii dv”.
    4. Propun realizarea unei machete de 2 m-2m (cu inscriptionarea anului 2017) care sa fie amplasata in „holul principal” si sa fie tinuta acolo pana la realizarea reabilitarii! Nu de altceva, dar „memoria umana” este „extrem de schimbatoare”!

  4. Schimbare -URIAȘĂ – se mută gara pe strada Dunării
    Iar în locul ei va fi construit un monument în în onoarea politicienilor care au condus județul și orașul
    Ce penibili sunteți numai titluri pompoase

  5. IN ULTIMII 20 DE ANI , ATATA TOT AU RENOVAT GARA ASTA CA DE BANII AIA MAI BINE FACEAU UNA NOUA , NU TREBUIA UNA MARE CA NICI TRAFIC NU EXISTA …..SA FACA UM MALL IN LOCUL EI , CA DOAR PROFI S-A DESCHIS LA LINIILE DE RESITA 🙂

  6. Cladirea garii din Timisoara trebuie demolata si refacuta la cerintele acestor timpuri mai ales ca TM va fi capitala culturala. Trebuie demolate cladirile si instalatiile adiacente din zona pentru ca acestea sa dea o imagine favorabila urbei

    • Money, money, money …. de unde??? Doar daca Timisoara nu ar trimite „catre centru” nici un ban! Evident imposibil! Rerur nu vor venii banii necesari.
      Constructia Garii Noi din Viena Hauptbahnhof Vien a durat cativa ani buni si cateva miliarde de EURO; chiar daca s-ar face o gara noua mai mica (desi Viena are multe alte gari, vezi vestitul Westbahnhof) costurile ptr o noua gara Timisoara depasesc puterile financiare (pe undeva la nivelul de 300 – 500 km autostrada)
      https://de.wikipedia.org/wiki/Wien_Hauptbahnhof#Planung

  7. Stati linistiti, banii vor merge catre alte gari „prioritare”;Caracal, Rosiorii de Vede , Ciulinii Baraganului etc.
    Pentru Timisoara, ca intotdeauna, nu vor mai ramane bani, desi o gara mai mizera ca asta este greu de gasit in Romania,
    cu cartoane pe post de usi de intrare, cu WC lipsa9Adica in aer liber, cacalau si pisalau peste tot!).Este o adevarata infectie, mergeti sa vedeti cum aerata azi gara Arad!

  8. Eradicati corupția cu banii primiți. La puscarie cu hoții.