S-a prabusit o bucata din Autostrada Lugoj – Deva, aflata in constructie! FOTO

Un rambleu de pe lotul 3 al autostrazii Lugoj – Deva a luat-o la vale. Compania de Drumuri a trimis o echipa pentru a verifica ce s-a intamplat pe portiunea de sosea de mare viteza.

CITESTE SI: Suma fabuloasa castigata la pariuri de un om de afaceri din Timisoara! Ce va face cu banii? 

Rambleul de 70 de metri lungime si 11 metri latime a cazut joi dimineata, iar in prezent constructorul s-a mobilizat pentru a remedia deteriorarea, au apus pentru ECONOMICA.NET reprezentantii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Mai multe AICI!

Lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva este unul dintre cele mai avansate aflate in constructie, fiind realizat 80 la suta, fiind programat sa fie inaugurat la finele acestui an, cel tarziu anul viitor.

CITESTE SICand si de unde mergem neintrerupt pe autostrada din Timis pana la Sibiu! Mobilizare in santierele de pe Lugoj – Deva 

UPDATE: Dupa surparea produsa pe lotul 3 de autostrada Lugoj-Deva, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a dispus un control si a tras deja si primele concluzii.

Cea mai recenta actiune de control a fost trimisa pe santierul lotului 3 al autostrazii Lugoj –Deva, in urma aparitiei unei surpari a terasamentului pe o lungime de 70 de metri si o latime de 11 metri. Echipa de control de la fata locului urmeaza sa evalueze situatia in vederea stabilirii cauzelor care au produs evenimentul si sa prezinte un raport.
Pana in prezent au fost desfasurate actiuni de control privind calitatea lucrarilor (echipe formate din specialisti ai CNAIR SA si CESTRIN) pe santierele autostrazilor Lugoj-Deva si Sebes-Turda.
Principalele probleme identificate au fost: calitatea slaba a materialelor, mobilizarea insuficienta a constructorilor si calitatea neconforma a unora dintre lucrarile executate.
Au fost emise rapoarte cu problemele constatate si s-au dispus masuri contractuale de remediere.
CNAIR SA a adus cu aceasta ocazie la cunostiinta Constructorilor si Consultantilor ca in cazul in care nu remediaza rapid deficientele, masurile contractuale de penalizare pot merge pana la rezilierea contractelor din culpa Antreprenorilor„, se arata intr-un comunicat emis de CNAIR.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. S-a intamplat ca, bagand in material doar nisip , pamant si praf s-a rupt!
    Batjocura este nu doar ca dureaza zeci de ani sa faca aceste drumuri, dar fura in ultimul hal.
    se vede din foto clar cam ce contine!

  2. Studii de fezabilitate, proiectare super, manager de proiect, totul un rahat, executie de tot in bascalie, control un fiasco.

  3. Oricum va fi carpeala,Ar trebui sa refacă tot tronsonul pe km intregi nu 70 metri,material categoria a 3 a,ce firma fantomă mai e si asta,si cei care au cheltuit o groaza de bani cu fezabilitate unde sunt

  4. Rezolvarea se gaseste in gospodariile localnicilor din aproprierea santierului,unde se afla materialele care trebuiau sa intre in componenta lucrarii! VIVA ROMANIA!!!!

  5. Avand in vedere ca, cele doua rute care sunt cele mai scurte pentru transportul international rutier european care tranziteaza Romania, iar unele drumuri fac parte din categoria drumurilor judetene si a drumurilor nationale secundare, toate institutiile abilitate si responsabile cu siguranta rutiera, infrastructura si transporturile comerciale: Ministerul Transporturilor – CNAIR, Directia Generala a Vamilor, Directia Politiei Rutiere, luati masuri urgente ca cele doua tronsoane sa indeplineasca toate conditiile de siguranta rutiera si transport pentru capacitatea portanta de 11, 5 tone / osie, deoarece transporturiile comerciale internationale sa se desfasoare fara nici o restrictie !!!

  6. Atrag atentia Directiei Generale a Vamilor, datorita faptului ca, prima vama de interior cea mai apropiata pe cele doua tronsoane la intrarea si iesirea din Romania tranziteaza si se afla in municipiul Resita, toate formalitatiile vamale de intrare si iesire din Romania, se vor efectua doar in vama de interior Resita !!!

  7. Atrag atentia si Autoritatii Rutiere Romane cu privire la eliberarea autorizatiilor de transport international datorita faptului ca, prin mun. Resita se face si legatura cea mai scurta din Romania spre Europa de vest pentru transporturiile internationale de marfuri, bunuri si pasageri !!!

  8. Am o intrebare logica, corecta si impartiala pentru justitia si sistemul judiciar romanesc, cati ani mai trebuie sa treaca pentru ca Romania sa ajunga la normalitate si sa va faceti doar atributiile de serviciu ???

  9. Ca idee, ca sa traga fiecare cetatean roman niste concluzii, daca DNA-ul si Parchetul General se afla sub control judiciar, cum sa functioneze statul de drept in Romania ???

  10. Atrag atentia intregii clase politice din Romania ca, sunt platiti sa gandeasca pentru interesele poporului roman, iar pedepsele pentru cei vinovati, vor veni din alte parti !!!