Raliul Banatului si-a confirmat renumele de competitie de risc maxim: trei echipaje au abandonat intrecerea, dupa ce bolizii au iesit in decor!

TIMISOARA. Adrenalina a facut parte din reteta de succes a Raliului Banatului, mai cu seama in ziua a doua a competitiei, cand cele 10 echipaje cu masini dotate pentru parcurgerea de trasee montane au luat startul catre probele speciale din zona Lacului Surduc, respectiv Crivina, Fardea, Criciova si retur.

Ploile cazute din belsug in noaptea de sambata spre duminica au facut aproape impracticabil unul dintre traseele pe care urma sa se desfasoare o proba speciala, astfel ca organizatorii au fost la un pas sa suspende deplasarea in regim de raliu pe acest traseu. Doar ca pilotii si navigatorii inscrisi in concurs nu au fost de cord cu aceasta decizie si au rulat cu atentie sporita pe PS3, un traseu lung de aproape 14 kilometri, care la ora concursului era plin de aluviuni si crengi aduse de furtuna.

Din fericire, toate echipajele au trecut cu bine peste acest hop, cu exceptia tandemului Giurisici – Rotaru, care au fost nevoiti sa abandoneze din cauza unei defectiuni majore la cutia de viteze.

Membrii echipajelor nu au fost de acord cu suspendarea traseului de la Hauzesti, chiar daca era aproape impracticabil in regim de mare viteza! Din fericire, pilotii si navigatorii si-a dovedit maiestria si nu au existat nici un fel de incidente”, a precizat Lola Giurisici, presedintele Comisiei de Automobilism si Karting din cadrul ACR Timis.

Chiar daca pe traseele deosebit de dificile au fost dezvoltate viteze de peste 100 km/h, spre deliciul sutelor de spectatori adunati in zonele de start, nici una dintre masini nu a iesit in decor, spre deosebire de prima zi a competitiei, cand doi piloti experimentati au fost nevoiti sa abandoneze din cauza impactului cu bordurile din zona palmierilor lui Robu.

Cum era de asteptat, Alexandru Krepelka si Carmen Kraus si-au confirmat valoarea si au castigat clasa II-a de concurs si openul Raliului Banatului, alaturi de Lepadusa – Mateut (clasa III) si Marcovici – Sucan (clasa I).

La Clasic Car, adica proba de concurs care s-a desfasurat doar in Timisoara, pentru masinile nedotate de VTM, s-a remarcat Claudiu Popa, care a castigat openul si clasa II de concurs.

De remarcat prestatia aplaudata a echipajului Preunca – Ilas, care, desi la prima participare la un raliu pe trasee montane, au reusit sa ocupe locul II la clasele II si III, dar si locul III la clasa I de concurs…

CITESTE SI: Prima zi din Raliul Banatului de la Timisoara a fost cu ghinion pentru doi dintre cei mai buni piloti de raliu! Acestia au fost nevoiti sa abandoneze, dupa iesiri in decor!

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. FELICITARI TUTUROR CONCURENTILOR CARE AU PARTICIPAT LA ACEST REGAL SPORTIV AUTOMOBILISTIC SI CARE SI-AU INSCRIS NUMELE IN PRIMA CUPA A ROMANIEI LA AUTOMOBILISM !!

  2. Vai si amar,circulatia inchisa jumate de zi pentru 7 amarate de masini.Penibil!

  3. Felicitari concurentilor care au participat la una din ultimele zvacniri (sau convulsii) ale campionatului de rupt planetare in borduri :-)))

    • Danny59 mai taci din gura ca in primul rand habar nu ai ce e ala motosport iar in al doilea rand sa iti aduc aminte ce organizare a fost la celebru campionat regional VSS in care ai intrat cu loganu tau minune pe traseu si era sa intre Uram in tine….organizator de nota 10 daca se producea un incident poate te linistea si pe tine cu gura aia de panpalau….lumea stie ca vb mult si aiurea asa ca mai abtinete dracului, nu te mai da atat de mare ca mai ai de invatat multe chiar si sa vorbesti…comentati toti ca au fost doar 8 concurenti ….da 8 concurenti care au avut banii sa ia startul restu nu au avut asta e adevarul…Intreaba echipajul Mayer Claudiu si Costin Marius de ce au participat pt ca a fost naspa? pt ca au pus jaloane pe tarseu pe 14 km cum au avut unii ideii ca vezi doamne cei de la ACR asa vor face? sau ca ai avut sansa sa faci juma din probele de la timis rally care uite, nu se mai tine aceea etapa in campionat la celebru Fras care este infiintat ilegal….FIA nu recunoaste Frasu mai cititi inainte sa deschidezi gura, pt asta am luptat la revolutie, sa aveti voi libertate si acces la internet, la informatii folositile…. hai pa

      • Bai GIURISICI nu te mai reincarna sub nume false, mai bine du-te si mai bea niste palinca cu pretenu tau Coco, ca beat manga iti sta cel mai bine ! La fel de beat cum ai fost spectaotr pe aceleasi probe pe care tu le ridici acum in slavi dar organizat de FRAS, beat, urland cat te tine gura si aruncand cu sticle in drum sa incurci etapa !
        Restul nu au venit la concursul organizat de tine SA NU SE FACA DE RAS, pt ca intreaba lumea „unde te-ai dat,la ratatul ala de Lola?” si le crapa obrazu de rusine

        • Cand a aruncat Lola cu stricle in drum sa incurce etapa ?

          • Toti arbitrii in frunte cu Lola erau manga pe marginea traseului de la „Hauzesti de FRAS” Foarte matur frate…